Звіт про результати відстеження результативності регуляторного акту складений відповідно до Методики відстеження результативності регуляторного акту, затвердженої постановою КМУ від 11.03.2004 року № 308 «Про затвердження Методики проведення аналізу регуляторного впливу та відстеження результативності регуляторного акту».
1. Вид та назва регуляторного акту: рішення Боярської міської ради від 23.12.2021 року №20/1285 «Про затвердження Правил проведення земляних робіт на території Боярської міської територіальної громади».
2. Назва виконавця заходів відстеження: виконавчий комітет Боярської міської ради.
3. Ціль прийняття регуляторного акту:
– визначення механізму врегулювання питання проведення земляних та/або ремонтних, аварійних робіт на об’єктах благоустрою, отримання документів дозвільного характеру у відповідності до вимог чинного законодавства;
– запровадження єдиних підходів щодо видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою на території всієї громади призведе до повного, справедливого, об’єктивного взаєморозуміння між органами місцевого самоврядування, суб’єктами господарювання, фізичними особами, які мають намір проводити земляні роботи;
– виконавчий комітет Боярської міської ради матиме змогу оперативно реагувати та здійснювати контроль за об’єктами благоустрою, де ведуться земляні, ремонтні та аварійні роботи;
– громадяни та мешканці громади, при виявленні порушень під час проведення вказаних робіт зможуть отримати інформацію, який вид робіт проводяться, ким та з якою метою, а також до якого часу;
– підвищити ефективність заходів з проведення земляних робіт на об’єктах благоустрою, попереджувати правопорушення у сфері благоустрою та зменшити кількість правопорушень у цій сфері.
4. Строк виконання заходів з відстеження: січень-червень 2022.
5. Тип відстеження: базове.
6. Методи одержання результатів відстеження:
– кількість поданих заяв на отримання дозволу на земляні роботи;
– кількість наданих дозволів на виконання земляних робіт;
– видано попереджень;
– розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта;
– кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта;
– рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також засоби одержання даних.
Для проведення базового відстеження результативності використано дані за січень-червень 2022 року, а саме:
– кількість поданих заяв на отримання дозволу на земляні роботи;
– кількість наданих дозволів на виконання земляних робіт;
– видано попереджень;
– розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта;
– кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта;
– рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта.
8. Кількісні та якісні показники результативності регуляторного акту:
Пропонується використати наступні показники результативності:
– кількість поданих заяв на отримання дозволу на земляні роботи – 12;
– кількість наданих дозволів на виконання земляних робіт – 12;
– видано попереджень – 0;
– розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта – середній;
– кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта – на всіх суб’єктів господарювання, які планують проведення земляних робіт на об’єктах благоустрою;
– рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта – високий.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта.
В результаті прийняття регуляторного акту відбудеться:
– удосконалення процедури видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою;
– підвищення якості і ефективності заходів з утримання об’єктів благоустрою;
– створення умов сприятливих для життєдіяльності людини, забезпечення відновлення покриття доріг та тротуарів;
– чіткість, ясність, поетапність проведення робіт (земляних, ремонтних, аварійних);
– ясність та прозорість в термінах та меті виконання робіт (земляних, ремонтних, аварійних);
– конкретизація прав та обов’язків під час проведення робіт (земляних, ремонтних, аварійних).
Начальник управління розвитку інфраструктури та
житлово-комунального господарства
виконавчого комітету Боярської міської ради Марина САВЧУК