Рішення № 19/1 Про призначення керівника робіт та створення штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації в м. Боярка

09.04.2020 48

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

від 09 квітня 2020 року                                                                     № 19/1

м. Боярка

 

Про призначення керівника робіт та створення штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації в м. Боярка

Відповідно ч. 2 ст. 19, ст. 75, 76 Кодексу цивільного захисту України, наказу Міністерства внутрішніх справ України від 26.12.2014 року № 1406 „Про затвердження Положення про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та видів оперативно-технічної і звітної документації штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації”, керуючись п. 1, 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,-

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МІСЬКОЇ РАДИ

ВИРІШИВ:

1. Призначити заступника міського голови Мазурця Віталія Вікторовича, керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуації, у разі виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня.

2. Затвердити обов’язки керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого рівня (додається).

3. Створити штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого рівня та затвердити його посадовий склад (додається

4. Затвердити положення про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого рівня (додається).

5. Рекомендувати суб’єктам господарювання забезпечити в установленому порядку призначення керівників робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації відповідного рівня.

6. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на відділ житлово-комунального господарства, транспорту та надзвичайних ситуацій управління інфраструктурного розвитку та житлово-комунального господарства.

7. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

Міський голова                                                                          О. ЗАРУБІН

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту