БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
VIІІ СКЛИКАННЯ
чергова 25 сесія
РІШЕННЯ № 25/1646
від 30 червня 2022 року м. Боярка
Керуючись частиною 1 статті 59, пунктом 22 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 105 Закону України «Про Національну поліцію» з метою виконання завдань по здійсненню заходів з охорони прав, свобод і законних інтересів жителів Боярської міської територіальної громади, підтримання безпеки та порядку, а також здійснення заходів по захисту власності від злочинних посягань, –
БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИРІШИЛА:
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку.
Міський голова Олександр ЗАРУБІН
Згідно з оригіналом:
Секретар ради Олексій ПЕРФІЛОВ
Затверджено
Рішенням чергової 25 сесії Боярської міської ради VІІІ скликання від 30.06.2022 року № 25/1646
1. Загальні положення та визначення проблеми, на розв’язання якої вона спрямована
Програма «Поліцейський офіцер громади» на 2022-2025 роки (надалі – Програма) розроблена відповідно до Законів України «Про Національну поліцію», «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента «Про заходи щодо забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності» та покликана сприяти реалізації Всеукраїнського проекту «Поліцейський офіцер громади».
Впроваджується новий формат роботи дільничного офіцера поліції, який передбачає його постійну присутність на території громади, більш тісну співпрацю з населенням та органами місцевого самоврядування, підзвітність та додаткові функції (більший акцент на попередженні правопорушень, оформлення адміністративних матеріалів за порушення ПДР, часткова передача функцій дозвільної системи).
Програмою передбачено комплекс заходів, що здійснюються на місцевому рівні з метою підтримки діяльності поліцейських офіцерів громади.
Головне завдання поліцейського офіцера громади – орієнтуватися на потреби місцевого населення, підтримувати постійний контакт із мешканцями, щодня забезпечувати порядок на своїй території, своєчасно реагувати на проблеми громади та запобігати вчиненню правопорушень.
Поліцейський офіцер громади – це співробітник Національної поліції, який отримує заробітну плату, має право на соціальні гарантії та пільги, як і решта поліцейських. Крім того, Національна поліція України забезпечує його одностроєм, табельною зброєю, спеціальними засобами, нагрудною камерою та планшетом. У рамках проекту Національна поліція України також може забезпечити поліцейського офіцера громади обладнаним автомобілем (залежить від фінансування).
Поліцейський офіцер громади має бути зорієнтований на оперативне вирішення проблем щодо забезпечення належної безпеки саме своєї територіальної громади. Поліцейський офіцер громади не муніципальний поліцейський, він залишається у штаті місцевого органу поліції, який контролює законність прийнятих ним рішень. Водночас він підзвітний громаді щодо забезпечення її безпеки. Для постійної присутності поліцейського офіцера громади на території громади облаштовується службове приміщення, що належить громаді.
За основу реалізації Програми покладено принцип об’єднання зусиль органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів, підприємств, організацій та установ різних форм власності, громадськості для забезпечення охорони громадського порядку та профілактики злочинності.
Метою Програми є запобігання та припинення адміністративних правопорушень і злочинів, захист життя та здоров’я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань шляхом забезпечення співпраці Боярської міської ради та Відділення поліції № 1 Фастівського РУП ГУ НП в Київській області на засадах партнерства, спрямованої на підвищення рівня публічної безпеки і порядку, охорони прав і свобод людини та протидії злочинності на території громади, а також координація зусиль та діяльність для досягнення загальної мети, що здійснюється шляхом підготовки та реалізації спільних заходів на умовах та в межах, установлених цією Програмою та законодавством.
Метою роботи поліцейських офіцерів громади буде, в першу чергу, попередження правопорушень в інтересах громади. Офіцери поліції будуть більш самостійними у своїй діяльності та виконувати основні завдання поліції у партнерстві з керівництвом територіальної громади.
Поліцейський офіцер громади – частина громади:
– мешкає на території громади;
– знає мешканців на території обслуговування;
– доступний для населення;
– знає проблеми мешканців;
– чуйний у питаннях вирішення потреб громади;
– вирішує питання публічної безпеки із залученням мешканців;
– звітує перед громадою.
Поліцейські офіцери громади не муніципальний поліцейський, а залишається у складі місцевого органу поліції, який контролює законність прийнятих ним рішень. Водночас, він підзвітний громаді щодо забезпечення її безпеки.
Забезпечення ефективної підтримки органом місцевого самоврядування та населенням діяльності органів внутрішніх справ на території Боярської міської ради спрямоване на підвищення загального рівня правопорядку в населених пунктах громади, захист життя, здоров’я, честі і гідності населення, профілактичну роботу по попередженню злочинності та забезпечення комплексного підходу до розв’язання проблем, пов’язаних з питаннями безпеки.
Завданнями Програми є спільна діяльність виконавчого комітету Боярської міської ради та Відділення поліції № 1 Фастівського РУП ГУ НП в Київській області за напрямами:
– узгодження позиції щодо розв’язання у межах компетенції найбільш гострих та актуальних проблем, що виникають в територіальній громаді та людей, що проживають на її території;
– проведення практичної підготовки та навчання поліцейських із залученням представників місцевого самоврядування та інших заінтересованих і компетентних сторін з питань, що відповідають меті цієї Програми;
– узгодження спільних дій щодо покращення взаємодії з органами місцевого самоврядування та підвищення якості надання поліцейських послуг на відповідних територіях громади;
– організація і проведення спільних заходів (тематичних зустрічей, круглих столів, тематичних програмах і проектів), залучення інших заінтересованих сторін, створення спільних планів роботи тощо;
– обмін позитивним досвідом та запровадження нових форм і методів щодо забезпечення безпеки людей, які проживають на її території, та створення захищеного комфортного життєвого простору;
– сприяння інтеграції поліції в суспільство;
– задоволення безпекових потребгромадян;
– ефективне та консолідованевирішення локальних проблемгромади.
Громада повідомляє поліцейських офіцерів громади про проблеми у сфері безпеки та сприяє:
– попередженню правопорушень шляхом створення таких умов, які є некомфортними та небезпечними дляправопорушників;
– застосуванню сучасних технологій для зниження кількості правопорушень;
– створенню безпечного дорожнього середовища в громаді та протидії порушенням правил дорожнього руху;
– допомозі людям похилого віку та попередженню правопорушень щодо них;
– створенню маршрутів патрулювання з урахуванням думкигромади;
– протидії негативним соціальним явищам (алкоголізм, наркоманія);
– популяризації здорового способу життя;
– профілактиці правопорушень у сфері благоустрою;
– правовій освіті дітей та дорослих;
– протидії жорстокому поводженню з тваринами;
– розшуку зниклих дітей, дорослих, які заблукали.
– будь-які інші види співпраці в межах чинного законодавства України.
Територіальна громада в рамках Програми забезпечує:
Будівництво або виділення приміщення, виконання ремонтних робіт; облаштування технічними засобами, меблями, доступ до мережі Інтернет, оргтехнікою тощо.
Фінансування заходів Програми здійснюється за рахунок коштів бюджету Боярської міської територіальної громади, а також інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
Виконання Програми призведе до:
– істотного зниження рівня злочинності,
– ослаблення суспільної напруги викликаної її впливом,
– посилення взаємодії правоохоронних органів та органу місцевого самоврядування щодо питань охорони громадського порядку та боротьби зі злочинністю на території Боярської міської територіальної громади;
– зменшення корупційних проявів, створення прозорої системи прийняття і виконання управлінських рішень,
– істотне підвищення рівня участі широких верств населення у правоохоронній діяльності;
– захисту економічних відносин від злочинних посягань, витіснення з економічної сфери кримінального елементу, скорочення обсягів «тіньової» економіки,
– поліпшення захисту правоохоронними органами прав, свобод і власності громадян,
– створення безпечних умов життя на території міської ради,
– мінімізація злочинного впливу на молодь та підлітків, усунення причин і умов, що сприяють втягненню їх у протиправну діяльність,
– поліпшення стану матеріально-технічного та соціально-побутового забезпечення працівників поліції, які працюють для громади;
– підтримання правопорядку та безпеки громадян на максимально високому рівні.
Секретар ради Олексій ПЕРФІЛОВ
Додаток 1
Програми «Поліцейський офіцер громади» на 2022-2025 роки
1. | Ініціатор розроблення програми | Боярська міська рада Фастівського району |
2. | Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми | 30 червня 2022 року рішення Боярської міської ради № 25/ |
3. | Розробник програми | Фастівський РУП ГУ НП в Київській області
Виконавчий комітет Боярської міської ради |
4. | Співрозробники програми | Відділення поліції № 1 Фастівського РУП ГУ НП в Київській області |
5. | Відповідальний виконавець програми | Виконавчий комітет Боярської міської ради , ГУ НП в Київській області. |
6. | Учасники програми | Виконавчий комітет Боярської міської ради,
ГУ НП в Київській області, Фастівський РУП ГУ НП в Київській області, Відділення поліції № 1 Фастівського РУП ГУ НП в Київській області
|
7. | Термін реалізації програми | 2022 – 2025 роки |
8. |
Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм) | Бюджет Боярської міської територіальної громади |
9. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для
реалізації програми, всього, |
– |
у тому числі: | ||
9.1. | коштів місцевого бюджету (тис. грн.) | – |
9.2. | коштів інших джерел | – |
Додаток 2
Ресурсне забезпечення
тис. грн.
За напрямами | Всього |
Бюджет міської територіальної громади | – |
Інші джерела, не заборонені чинним законодавством України. | – |
РАЗОМ | – |