Рішення № 43/4 Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг
БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від 12.09. 2019 №43/4
м. Боярка
Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг
На виконання Закону України “Про адміністративні послуги”, рішення міської ради від 12.04.2019 року № 55/1918 “Про затвердження Регламенту управління «Центру надання адміністративних послуг Боярської міської ради”, рішення міської ради від 12.04.2019 року №55/1917 «Про затвердження Положення про управління «Центру надання адміністративних послуг», Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.
ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ
ВИРІШИВ:
1. Затвердити інформаційні та технологічні картки на кожну адміністративну послугу для їх отримання через управління «Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Боярської міської ради», що додаються:
- Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку;
- Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) у зв’язку:
- зі зміною інформації, внесеної до паспорта (прізвище, імені, по батькові, дати народження, місця проживання);
- виявлення помилки інформації, внесеної до паспорта;
- непридатності паспорта для подальшого використання;
- якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленому законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта громадянина України зразка 1994 року нових фотокарток;
- у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року на паспорт з безконтактним електронним носієм (за бажанням);
- отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням);
- закінчення строку дії паспорта.
- Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого;
- Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном у разі:
- зміни інформації, внесеної до паспорта для виїзду за кордон;
- виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта для виїзду за кордон;
- закінчення строку дії паспорта для виїзду за кордон;
- непридатності паспорта для виїзду за кордон для подальшого використання.
- Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм;
- Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки) у зв’язку:
- зі зміною інформації, внесеної до паспорта (крім податкової змінної інформації);
- отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазаначеного номеру (за бажанням);
- виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;
- закінчення строку дії паспорта;
- непридатності паспорта для подальшого використання.
- Державна реєстрація створення юридичної особи;
- Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи;
- Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи;
- Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідації комісії), голови комісії або ліквідатора юридичної особи;
- Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа;
- Державна реєстрація фізичної особи-підприємця;
- Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи;
- Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи;
- Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи;
- Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи;
- Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації; Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи;
- Державна реєстрація права власності на нерухоме майно;
- Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
- Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- Державна реєстрація (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно;
- Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;
- Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
- Державна реєстрація обтяжень рухомого майна;
- Скасування рішення державного реєстратора;
- Видача довідки про перебування (не перебування) на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов;
- – Видача довідки про адресу об’єкту нерухомого майна (об’єкту будівництва);
- Присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна (об’єкту будівництва);
- Надання паспорту забудови земельної ділянки;
- Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки;
- Погодження розміщення об’єкту торгівлі під час проведення виїзної (виносної) торгівлі, сезонних ярмарок, надання послуг у сфері відпочинку та розваг на території м. Боярка;
- Погодження розміщення об’єкту торгівлі під час проведення регулярних ярмарок на території м. Боярка
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому М. Рябошапку.
МІСЬКИЙ ГОЛОВА О.ЗАРУБІН