Додаток до рішення
18 сесії Боярської міської ради VІ скликання
від 06 квітня 2012 р.
Порядок пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка
Цей Порядок регулює організаційні, правові, економічні та фінансові відносини, пов’язані з залученням, розрахунком розміру, порядком оплати і використанням коштів пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка, які виникають у зв’язку із намірами щодо забудови земельних ділянок на території м. Боярка, крім випадків, визначених чинним законодавством України та цим Порядком.
1.Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблено на підставі Законів України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про регулювання містобудівної діяльності”.
1.2. Порядок діє на всій території міста Боярка і є обов’язковим для всіх замовників, незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб та інших підприємств, установ, організацій , незалежно від форми власності і відомчої підпорядкованості.
1.3. У цьому Порядку терміни та визначення вживаються у такому значенні:
– забудова земельної ділянки – будівництво об’єктів, реконструкція існуючої забудови та територій;
– будівництво – нове будівництво, реконструкція, реставрація, розширення, технічне переоснащення, капітальний ремонт об’єктів житлового, громадського, комерційного та виробничого призначення (далі – будівництво);
– інженерно-транспортна інфраструктура – комплекс інженерних, транспортних споруд і комунікацій (водопостачання, каналізація, газопостачання, санітарна очистка, дощова каналізація, очисні споруди, електропостачання, мережа загальних колекторів, теплопостачання, інженерний захист від зсувів та інших небезпечних геологічних процесів, благоустрій територій, конструктивні шумозахисні засоби, вулично-дорожня мережа тощо);
– соціальна інфраструктура – об’єкти організацій та установ освіти, охорони здоров’я, соціального забезпечення, спортивні й фізкультурно-оздоровчі установи, установи культури й мистецтва, житлово-комунального господарства;
– розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури – нове будівництво, реконструкція, добудова, розширення об’єктів інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка;
– замовник – фізична або юридична особа, яка має у власності або у користуванні земельну ділянку і подала у встановленому законодавством порядку заяву (клопотання) щодо її забудови для здійснення будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об’єкта містобудування;
– пайовий внесок замовника у розвиток інженерно–транспортної та соціальної інфраструктури – кошти, що вносяться замовником у відповідності до цього Порядку (далі – пайовий внесок).
Пайова участь (внесок) замовника у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка полягає у перерахуванні замовником грошових коштів у розмірах та у строк, встановлені у договорі, укладеному між ним та органом місцевого самоврядування, до спеціального фонду міського бюджету.
Грошові кошти отримані як пайова участь (внесок), використовуються виключно для забезпечення розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка.Напрямки використання коштів фонду визначаються за рішенням Боярської міської ради.
2. Порядок залучення замовників до пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка
2.1.Замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у
м. Боярка, зобов’язаний взяти участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, крім випадків, передбачених Розділом 4 цього Порядку.
Вимога про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка в обов’язковому порядку включається до містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.
2.2. Замовник, який має намір здійснити забудову земельної ділянки на території м. Боярка, для отримання умов пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка подає до виконавчого комітету заяву про укладення договору про пайову участь.
2.3. До заяви додаються такі документи:
2.3.1. Копія дозволу на виконання будівельних робіт або зареєстрованої в інспекції ДАБК декларації про початок виконання будівельних робіт.
2.3.2. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об’єкта містобудування, визначеної згідно з державними будівельними нормами (за наявності), та техніко-економічні показники.
2.3.3. Правовстановлюючі документи замовника:
а) для юридичних осіб:
- комплект копій установчих документів, засвідчених печаткою та підписом уповноваженого представника замовника;
- виписку з ЄДР про реєстрацію юридичної особи;
- довідку з зазначенням реквізитів юридичної особи, найменування посади та П.І.Б. особи, яка відповідно до статуту чи іншого установчого документу має право на укладення договорів від імені цієї юридичної особи;
- копію рішення про надання уповноваженій особі замовника повноважень на
підписання договорів, засвідчену печаткою та підписом уповноваженого представника замовника (якщо уповноважена особа діє не на підставі Статуту замовника, а іншого документа);
б) для фізичних осіб:
– засвідчені підписом фізичної особи копії паспорта та довідки про присвоєння ІПН (за наявності);
в) для фізичних осіб – підприємців:
- виписку з ЄДР про реєстрацію ФОП;
- довідку із зазначенням місця знаходження та реквізитів ФОП, засвідчену підписом та печаткою (за наявності) такої особи;
- копію свідоцтва про реєстрацію ФОП як платника податків.
3. Розмір пайової участі (внеску) замовника у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка
3.1. До вартості будівництва не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.
3.2. Для замовників, кошторисна вартість будівництва об’єктів яких визначена згідно з ДБН, стандартами та правилами, розмір пайової участі (внеску) замовника у розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка встановлюється у розмірі:
– 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта містобудування для нежитлових будівель та/або споруд (крім будівель закладів культури та освіти, медичного і оздоровчого призначення);
– 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта містобудування для житлових будинків, будівель закладів культури та освіти, медичного і оздоровчого призначення.
3.3. Залежно від розміщення земельної ділянки у певній зоні, розмір суми пайової участі замовників будівництва у розвитку соціальної інфраструктури міста множиться на такі коефіцієнти:
а) І зона (зона житлової та громадської забудови) – коефіцієнт 1,0;
б) II зона (промислова зона) – коефіцієнт 0,7;
в) при реконструкції підвальних та горищних приміщень – 0,5.
3.4. Розрахунок величини пайової участі (внеску) замовника у розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури здійснюється за формулою:
ПУ = (ЗКВБ – Вз – В6м – Вім) х 10 % (4 %) х К3 х Кпон, де
ПУ – пайова участь;
ЗКВБ – загальна кошторисна вартість будівництва;
Вз – витрати, пов’язані з придбанням та виділенням земельної ділянки;
Вбм – витрати, пов’язані із звільненням будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, що включають також вартість придбання знесеного майна;
Вім – витрати на влаштування внутрішньо- та позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій;
10 або 4 % – відсоток вартості будівництва, визначений згідно з п. 3.2 Порядку;
Кз – коефіцієнт зональності, визначений згідно з п. 3.3 Порядку;
Кпон – коефіцієнт пониження, передбачений п. 3.10 Порядку.
3.5. У випадку будівництва житлового будинку з вбудовано-прибудованими нежитловими приміщеннями величина пайової участі (внеску) визначається з урахуванням вартості таких приміщень.
3.6. Якщо після укладення договору про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка технічними умовами буде передбачена необхідність будівництва замовником інженерних мереж або об’єктів інженерної інфраструктури поза межами його земельної ділянки, розмір пайової участі в розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка має бути зменшено на суму їх кошторисної вартості.
Якщо кошторисна вартість будівництва інженерних мереж та/або об’єктів інженерної інфраструктури перевищить розмір пайової участі замовника, визначений відповідно до п.3.4. цього Порядку, замовник звільняється від сплати пайової участі, а Боярська міська рада має відшкодувати замовнику різницю між здійсненими останнім витратами та розміром пайової участі в розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка
3.7 Інженерні мережі та/або об’єкти, побудовані Замовником поза межами його земельної ділянки, на вартість яких зменшено розмір пайової участі замовника в розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка, передаються ним у комунальну власність територіальної громади м. Боярка.
3.8. Відшкодування вартості мереж та/або об’єктів, визначених у пп. З.6, 3.7 цього Порядку, має бути здійснено, а надміру сплачені грошові кошти повернено замовнику у визначений законом строк на підставі відповідного рішення Боярської міської ради після передачі замовником цих інженерних мереж та/ або об’єктів у комунальну власність територіальної громади м. Боярка.
3.9. Для замовників, кошторисна вартість будівництва об’єктів яких не визначена згідно з ДБН, стандартами і правилами, розмір пайової участі визначається в порядку, встановленому Боярською міською радою.
Величина розміру пайової участі (внеску) замовника у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка визначається фінансово-економічним відділом виконкому міськради не пізніше десяти робочих днів з дня реєстрації заяви замовника про укладення договору про пайову участь за наявності документів, передбачених п.2.3 цього Порядку.
Договір про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка укладається між замовником та Боярською міською радоюДля укладення договору замовник подає до виконавчого комітету відповідну заяву. Договір укладається між сторонами не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня реєстрації заяви замовника про укладення договору, але до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.
3.14.Пайова участь (внесок) може сплачуватись в повній сумі єдиним платежем або частинами за графіком. Конкретний спосіб сплати внеску визначається договором.
3.15. Замовники, які здійснюють будівництво житла, мають право на відстрочення сплати пайових внесків у розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міста згідно з чинним законодавством.
Рішення про відстрочення сплати пайових внесків, зменшення величини пайової участі (внеску) або звільнення від його сплати замовника будівництва об’єктів містобудування, які є вагомими для соціально-економічного розвитку міста, приймається виключно Боярською міською радою.
4. Об‘єкти будівництва, замовники яких до пайової участі не залучаються
4.1. До пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка не залучаються замовники у разі здійснення будівництва:
1) об’єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів
2) будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;
3) будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;
4) індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках
5) об’єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;
6) об’єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об’єктів соціальної інфраструктури;
7) об’єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;
8) об’єктів, передбачених Державною цільовою програмою підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу за рахунок коштів інвесторів;
9) об’єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об’єктів енергетики, зв’язку та дорожнього господарства (крім об’єктів дорожнього сервісу);
10) об’єктів у межах індустріальних парків на замовлення ініціаторів створення індустріальних парків, керуючих компаній індустріальних парків, учасників індустріальних парків.
5. Прикінцеві положення
У випадку внесення змін до актів чинного законодавства, відповідні зміни і доповнення вносяться до цього Порядку відповідно до вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.
Спори, пов’язані з пайовою участю замовника у розвитку інфраструктури м. Боярка, вирішуються у судовому порядку.
Додаток 2
до рішення 18 сесії Боярської міської ради VІ скликання
від 06 квітня 2012 р.
Порядок розрахунку пайової участі (внеску) замовників у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка у разі будівництва об’єктів, загальна кошторисна вартість яких згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами не визначена або не відповідає одиниці створеної потужності в м. Боярка
1. Установити норматив для одиниці створеної потужності будівництва об’єкта м. Боярка у розмірі 5000 (п’ять тисяч) гривень.
Норматив для одиниці створеної потужності будівництва об’єкта м. Боярка періодично переглядається за погодженням із відповідними профільними депутатськими комісіями ради, з врахуванням розміру ринкової вартості будівництва в місті.
2. Для замовників будівництва, в яких кошторисна вартість не визначена згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, розрахунок розміру пайового внеску здійснюється із застосуванням нормативу для одиниці створеної потужності, визначеної п.1 цього Порядку.
З. Розрахунок пайової участі Замовників під час будівництва об’єктів, вартість яких згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами не визначена або не відповідає одиниці створеної потужності в м. Боярка, здійснюється за формулою:
ПУ = (Поб х Осп -Вз – Вбм – Вім)х10(4)% х Кзон х Кпон,
де Поб – площа об’єкта будівництва у метрах квадратних (у разі здійснення житлового будівництва враховується загальна площа житла; у разі здійснення добудови враховується тільки площа тієї частини об’єкта, що добудовується; якщо добудовуються тільки сходи, то враховується площа земельної ділянки під сходами);
Осп – норматив для одиниці створеної потужності, визначений п. 1 цього Порядку, що діє на дату укладення договору про пайову участь між Замовником та міською радою;
Вз – витрати, пов’язані з придбанням та виділенням земельної ділянки;
Вбм – витрати, пов’язані зі звільненням будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, що включають також вартість придбання знесеного майна;
Вім – витрати на влаштування внутрішньо- та позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій;
10 або 4 % – відсоток вартості будівництва, визначений згідно з п. 3.2 Порядку пайової участі замовників у розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка (далі — Порядок 1);
Кзон – коефіцієнт зональності, визначений згідно з п. 3.3 Порядку 1;
Кпон – коефіцієнт пониження, передбачений п. 3.10 Порядку 1.
4. При будівництві житла загальна площа сходових кліток та ліфтів оцінюється з коефіцієнтом 0,5.
Додаток 3
до рішення 18 сесії Боярської міської ради VІ скликання
від 06 квітня 2012 р.
.
Договір про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка
м. Боярка “___”_________ 20__р.
Боярська міська рада, ( далі — Рада) в особі міського голови___________________________, який діє на підставі Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні» , з однієї сторони, та _______________________ (далі – Замовник) в особі _______________________________________, який діє на підставі _________________________________________________, з другої сторони, які разом за текстом Договору іменуються Сторони, уклали цей Договір про наступне:
І. Предмет Договору
1.1. Відповідно до цього Договору, Замовник зобов’язується взяти пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури
м. Боярка та перерахувати до спеціального цільового фонду
м. Боярка на рахунок, відкритий в Управлінні Державної казначейської служби України в Київській області, грошові кошти в розмірі, визначеному у Розрахунку величини пайової участі в розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка (додаток 1), що є невід’ємною частиною цього Договору.
1.2. Грошові кошти за цим Договором перераховуються Замовником за такими реквізитами: рахунок № __________, код _________, МФО________, ККД _________, банк одержувача: _______ ДКСУ в Київській області.
1.3. При перерахуванні коштів Замовник повинен указати у платіжному документі у рядку призначення платежу: “_______. Пайова участь у розвитку інфраструктури м. Боярка “.
II. Зобов’язання Сторін
2.1. Замовник зобов’язується перерахувати кошти в сумі, зазначеній у (додатку 1) цього Договору, згідно з Графіком оплати (додаток 2), що є невід’ємною частиною цього Договору.
Оплату може бути внесено одним платежем шляхом перерахування Замовником грошових коштів за реквізитами, визначеними у п. 1.2. цього Договору до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.
2.2. Якщо технічними умовами передбачається необхідність будівництва замовником інженерних мереж або об'єктів інженерної інфраструктури (крім мереж, призначених для передачі та розподілу електричної енергії, трубопроводів, призначених для розподілу природного газу, транспортування нафти та природного газу) поза межами його земельної ділянки, розмір пайової участі у розвитку інфраструктури м.Боярка зменшується на суму їх кошторисної вартості, про що Сторони мають укласти додаткову угоду.
У разі якщо кошторисна вартість будівництва інженерних мереж та/або об’єктів інженерної інфраструктури (крім мереж, призначених для передачі та розподілу електричної енергії, трубопроводів, призначених для розподілу природного газу, транспортування нафти та природного газу) перевищує розмір пайової участі замовника у розвитку інфраструктури населеного пункту, орган місцевого самоврядування приймає рішення про відшкодування замовнику різниці між здійсненими витратами та розміром пайової участі замовника у розвитку інфраструктури м. Боярка.
- Інженерні мережі та/або об’єкти, побудовані Замовником поза межами його земельної ділянки, на вартість яких зменшено розмір пайової участі Замовника в розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка, передаються ним у комунальну власність територіальної громади м. Боярка.
- Відшкодування вартості мереж та/або об’єктів, визначених у пп. 2.2, 2.3, цього Договору, має бути здійснено, а надміру сплачені грошові кошти повернено Замовнику у визначений законом строк на підставі відповідного рішення Боярської міської ради після передачі Замовником цих інженерних мереж та/ або об’єктів у комунальну власність територіальної громади м. Боярка.
- Кошторисна вартість інженерних мереж та/або об’єктів інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, побудованих Замовником поза межами його земельної ділянки, підтверджується державною експертизою за рахунок Замовника.
ІІІ. Особливі умови
3.1. З моменту зарахування на рахунок цільового фонду м. Боярка коштів, передбачених цим Договором, Замовник передає право володіння, користування та розпорядження вказаними коштами Раді відповідно до їх цільового призначення, і ці кошти стають комунальною власністю територіальної громади м. Боярка.
3.2. Об’єкти, майно та інші активи, придбані та/або створені за рахунок коштів, внесених Замовником як пайова участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка за цим Договором, є комунальною власністю територіальної громади м. Боярка.
IV. Відповідальність Сторін
- У разі невиконання або несвоєчасного виконання Замовником зобов’язань щодо перерахування в повному обсязі коштів, визначених цим Договором, Рада має право здійснити необхідні заходи щодо примусового стягнення вказаних коштів.
- У випадку несвоєчасного внесення коштів як пайової участі у розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка Замовник сплачує пеню в розмірі 0,1 % від загальної суми пайової участі (внеску), визначеної (додатком 1) цього Договору, за кожний день прострочення платежу, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діє на момент прострочення виконання зобов’язання.
V. Форс-мажор
- Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання своїх зобов’язань за цим Договором, якщо воно сталося внаслідок обставин непереборної сили, як-то: пожежа, повінь, землетрус, втручання з боку органів влади, воєнні дії тощо, якщо ці обставини безпосередньо впливають на виконання умов Договору. При цьому строк виконання Договору відтерміновується пропорційно часу, протягом якого діяли такі обставини. Якщо ці обставини триватимуть понад 6 (шість) місяців, Сторони можуть переглянути умови цього Договору.
- Наявність та період дії форс-мажорних обставин має бути підтверджено Торгово-промисловою палатою за місцем знаходження Сторони, яка заявляє про настання таких обставин.
VI. Строк дії договору
6.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
VII. Інші умови
- Зміни до цього Договору вносяться в установленому законодавством порядку за взаємною згодою Сторін шляхом укладання відповідних угод, які є невід’ємною частиною цього Договору, або в судовому порядку.
- Одностороння зміна умов або одностороння відмова від цього Договору не допускається.
- У разі виникнення розбіжностей між Сторонами, щодо яких вони не можуть дійти згоди мирним шляхом, спір передається на розгляд суду відповідно до територіальної підсудності та підвідомчості справи.
- Питання, не врегульовані цим Договором, вирішуються Сторонами згідно з приписами чинного законодавства України.
- Визнання одного або кількох пунктів цього Договору нечинними або скасування його окремих положень не тягне за собою визнання договору нечинним у цілому.
- Цей Договір складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких зберігається у Замовника, другий – у Ради.
VIІІ. Адреси та реквізити Сторін
Додаток 1
до Договору про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури
м. Боярка від “__”_______20__р. № ____
Розрахунок величини пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка
м. Боярка “___”_________ 20__р.
Боярська міська рада, ( далі — Рада) в особі міського голови _____________________________________, який діє на підставі Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з однієї сторони, та _________________________________ (далі — Замовник) в особі _______________________________________, який діє на підставі _________________________________________________ , з другої сторони, які далі разом іменуються Сторони відповідно до умов Договору про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури
м. Боярка від “__”_______20__р. № ____ домовилися про таке:
1. Затвердити розрахунок розміру пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка від у зв’язку з будівництвом об’єкта ________________________, що знаходиться за адресою ______________________________, який є грошовим виразом відсоткового значення від загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта, установленого відповідно до Закону України від 17.02.2011 № 3038-УІ “Про регулювання містобудівної діяльності” та Порядку пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка, затвердженого рішенням ____ сесії Боярської міської ради __ скликання від _______ 20__ р. (далі за текстом — Порядок).
- Земельна ділянка, на якій планується здійснити будівництво об’єкта, розташована у ___ зоні згідно з умовним поділом зон забудови міста, тому до об’єкта будівництва відповідно до п. 3.3 Порядку може бути застосовано понижуючий коефіцієнт ___.
- Унесення коштів у вигляді пайової участі єдиним платежем Договором не передбачено/передбачено, тому понижуючий коефіцієнт 0,5 відповідно до п. 3.7 Порядку не застосовується/застосовується.
4. Підставою для здійснення розрахунку, крім зазначених вище документів та нормативно-правових актів, стала надана Замовником проектно-кошторисна документація на об’єкт будівництва, а саме:__________________________ .
5. Інші документи, що підтверджують вартість будівництва об’єкта містобудування (угоди, договори, кошториси тощо): .
6. Згідно з наданими Замовником документами загальна кошторисна вартість об’єкта будівництва становить: ______________ (__________________) гривень.
7. Витрати на виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, улаштування внутрішніх та позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій згідно з наданою Замовником документацією становлять _____ (_____________) гривень.
9. Розмір пайової участі визначений за формулою, затвердженою п. 3.4 Порядку, та становить ______________ (_____________________) гривень.
ПУ = (ЗКВБ – Вз – В6м – Вім) х 10 % (4 %) х К3 х Кпон,
10. Цей Додаток складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких зберігається у Замовника, другий – у Ради. Цей Додаток є невід’ємною частиною Договору про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Боярка від “__”_______20__р. № ____, набирає чинності з моменту його підписання та діє протягом усього періоду дії основного Договору.
Замовник Забудовник