Про затвердження плану роботи виконкому на І квартал 2017 року

12.01.2017 46
БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

від  12  січня    201року                                                                №1/4

м. Боярка

 

Про затвердження плану роботи

виконкому  на  І квартал 2017 року

 

 

 

Керуючись  п.2 ч. 2 ст.52 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,  розглянувши проект плану роботи виконавчого комітету Боярської міської ради  на  І квартал  2017 року , –

ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ

В И Р І Ш И В :

 

1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Боярської міської ради  на  І квартал  2017 року  ( додається ).

 

2. Контроль за виконанням плану покласти на заступників міського голови та керуючу справами виконавчого комітету.

 

 

 

 

Міський голова                                                             О.О.ЗАРУБІН

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого

комітету  № 1/4

від   12.01.2017

ПЛАН РОБОТИ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ   БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ

РАДИ на   І квартал  2017 р.

 

І. Підготовка питаннЬ для винесення на розгляд  ради

 

П.Питання для розгляду виконавчим комітетом:

 

№пп Питання для розгляду на засіданні виконавчого комітету Відповідальні

 

2.1 Звіт виконавчого комітету про роботу із зверненнями громадян за 2016 рік. Рябошапка М.А.

Остролуцька Л.М.

2.2 Звіт про роботу із зверненням громадян

КП «БГВУЖКГ»

Камінський В.А.
2.3 Звіт про роботу із зверненням громадян КП «Боярка-

Водоканал»

Михеєнко А.В.
2.4 Про  стан виконавської дисципліни при виконанні документів органів виконавчої влади вищого рівня  та власних рішень за ІУ квартал 2016 р. Остролуцька Л.М.
2.5 Звіт про виконання міського бюджету 2016 р.

та роботу фінансово-економічного відділу

Мусієнко Н.І.
2.6 Звіт про роботу юридичного відділу

 

Безверха Л.М.

2.1. Засідання виконкому міської ради

Графік засідань виконкому:

12.01.2017

09.02.2017

09.03.2017

Ш.Планування роботи виконавчого комітету:

 

1.Загальний відділ:

1.1. Організація діловодства відповідно до чинних правил.

1.2. Контроль за організацією діловодства в відділах, інших підрозділах, надання методичної допомоги .

1.3. Обробка кореспонденції, яка надходить та відправляється, доставка її за призначенням.

1.4. Видача інформації стосовно терміну проходження документів – постійно

1.5. Організація та підготовка засідань апаратних нарад. – щопонеділка

1.6. Організація роботи по реєстрації, обліку і збереження документальних матеріалів поточного архіву.

1.7. Організація зберігання документації та передача її на державне зберігання у встановленому порядку.

1.8. Підготовка та реєстрація розпоряджень міського голови, доведення до виконання у визначені терміни.

1.9. Контроль за виконанням рішень виконкому, розпоряджень та доручень РДА.

1.10. Підготовка документів та проведення засідання по наданню матеріальної допомоги – щомісячно

1.11. Підготовка звіту про звернення громадян за 2016 рік для розгляду  на засіданні виконавчого комітету та висвітлення в засобах масової інформації.

1.12. Ведення особових справ, трудових книжок .

1.13. Оформлення розпоряджень з кадрових питань

1.14. Підготовка табелю робочого часу, оформлення довідок з місця роботи.

1.15 .Перевірка присвоєння рангів та надбавок посадовим особам органів місцевого самоврядування.

1.16.Проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами покладених на них обов’язків і завдань.

1.17.Контроль за декларуванням доходів посадовими особами за 2016 рік

1.18.Підготовка та здача звітів.

План роботи з питань державної реєстрації актів

цивільного стану

1.19. Провести оперативно-ознайомлюючі наради з працівниками Центральної районної лікарні Києво-Святошинського району Київської області з питань державної реєстрації народження січень-грудень 2017 року (Медведєва В.В. )

1.20. Провести оперативні-ознайомлюючі наради з працівниками Києво-Святошинського районного відділення Київського обласного бюро судово-медичної експертизи з питань державної реєстрації смерті. січень-грудень 2017 року ( Медведєва В.В.)

1.21. Забезпечити  здійснення первинної державної реєстрації актів цивільного стану фактів народження, смерті, шлюбу. січень- березень  2017 року ( Медведєва В.В. Ольшанська А.І. )

1.22. Забезпечити щомісячне звітування  про витрачання бланків свідоцтв до 02 числа місяця наступного за звітним періодом.

1.23.  Забезпечити щомісячне звітування  про державну реєстрацію актів цивільного стану за формою Ф-97( Щомісячно до 02 числа місяця наступного за звітним періодом Медведєва В.В. )

1.24. Проаналізувати  дотримання термінів державної реєстрації народження та смерті .( Щомісячно до 10 числа місяця наступного за звітним періодом Медведєва В.В. )

 

2. Відділ фінансів,  економічного розвитку та торгівлі

 

2.1. Аналіз виконання бюджету міста за 2016 рік (в розрізі податків)

2.2. Розробка програми  соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2017 рік

2.3. Підготовка звіту програми соціально-економічного та культурного розвитку міста за 2016 рік

2.4. Організація та проведення тендерів по закупівлі товарів, робіт та послуг

2.5. Підготовка матеріалів до засідань виконавчого комітету щодо регулювання діяльності торгівельних мереж

2.6. Аналіз стану своєчасності сплати орендної плати, згідно договорів оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності
м. Боярка.

2.7. Розробка поточних розпоряджень та рішень

2.8. Підготовка та оформлення договорів пайової участі

2.9. Розгляд листів, заяв, звернень,  скарг, які надходять від установ, організацій, депутатів,  громадян в межах компетенції відділу

2.10. Виконання інших доручень в межах функціональних обов’язків відділу

3.Відділ бухгалтерського обліку і звітності

3.1 Ведення бухгалтерського обліку  щодо  виконання кошторисів доходів і видатків окремо визначених для обслуговування відділом виконавчих органів міської ради ; забезпечення  виконання покладених завдань щодо організації бухгалтерського обліку господарсько –фінансової діяльності виконкому .

3.2 Контроль за правильним та  економним використанням коштів згідно з асигнуваннями за затвердженими кошторисами з врахуванням змін, внесених в  установленому порядку ;

3.3 Контроль за виконанням програм прийнятих на сесії на 2017р .

3.4 Виплата заробітної плати  працівникам виконкому  та одержувачам коштів ;

3.5 Проведення розрахунків з організаціями, підприємствами, установами міста та окремими особами ;

3.6 Проведення в установлені строки  інвентаризації грошових коштів і розрахунків , а також майнових  матеріальних  цінностей , які належать окремо визначених  відділам міської ради ;

3.7 Складання бухгалтерського  обліку  та подання  відповідальним органам  в установлені строки ;річна, квартальна, місячна фінансова  звітність по коштам  з державного  бюджету подаю  в управління Державного казначейства України ;

3.8 Ведення автоматизованої програми «Чиж-казна», «Зарплата», «Мережа» .

3.9 Погодження  проектів , договорів (Контрактів), у тому числі про повну індивідуальну матеріальну  відповідальність , забезпечення   дотримання  вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна ;

3.10 Погодження  документів, пов»язаних з витрачанням  фонду заробітної плати , встановленням  посадових окладів і надбавок працівникам, які належать до окремо визначених управлінь, відділів міської ради ;

3.11 Здійснення  методичного керівництва  бухгалтерським обліком і звітністю  у підвідомчих структурах.

3.12 Підготовка фінансових документів для здійснення необхідних проплат;

3.13 Перевірка та підготовка договорів на виконання робіт та закупівлю товарів;

3.14 Підготовка розпоряджень та розподілів про виділення коштів; закриття меморіальних ордерів по банку № 2, 3 ; рознесення м.о.№ 6,8 ;

3.15 Внесення  пропозицій щодо удосконалення  порядку ведення бухгалтерського обліку, складання звітності, поточного контролю, провадження фінансово – господарської діяльності .

 

4. Юридичний  відділ виконавчого комітету

4.1. Робота із зверненнями громадян міста.

  1. Надання первинної правової допомоги жителям міста.

4.3 Представництво, у встановленому чинним законодавством порядку інтересів ради, виконкому в судах, державних і інших органах під час розгляду правових питань і спорів.

  1. Підготовка процесуальних документів до суду.
  2. Аналіз та вивчення законодавства України.
  3. Видача довідок про період  проживання в зоні посиленого радіоекологічного контролю.
  4. Участь у комісіях виконавчого комітету та Боярської міської ради.
  5. Участь у підготовці та правовий аналіз рішень ради, виконкому та розпоряджень міського голови, а також погодження проектів даних актів.
  6. Участь у підготовці документів стосовно оформлення права комунальної власності на об’єкти, право власності на які не оформлено.
  7. Розроблення регуляторних актів ради та виконачого комітету відповідно до принципів державної регуляторної політики.
  8. Виконання доручень міського голови, його заступників, секретаря ради, керуючої справами.
  9. Участь у вирішенні питання введення в експлуатацію багатоповерхового будинку за адресою: м.Боярка, вул. Білогородська, 51.
  10. Оформлення права комунальної власності на відумерлу спадщину за адресою: м.Боярка, вул. Білогородська, 43 кв.22.
  11. Вирішення питання щодо правового врегулювання оформлення  відумерлої спадщини за адресою: м.Боярка, вул. Київська, 29

 

5. Відділ з питань житлово-комунального господарства,

транспорту та надзвичайних ситуацій.

 

5.1 Реалізація Програми благоустрою та утримання території  міста Боярка на 2017 рік.

5.2. Реалізація Програми «Безпечне місто».

5.3. Участь у розробці Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Боярка на 2017 рік.

5.4. Здійснення організаційних заходів та моніторинг  проведення будівництва та проектування світлофорних об’єктів на території міста.

5.5. Здійснення організаційних заходів та моніторинг проведення капітального ремонту доріг та тротуарів.

5.6. Здійснення заходів щодо виготовлення експертних висновків вартості доріг.

5.7. Здійснення організаційних заходів та моніторинг проведення реконструкція вуличного освітлення.

5.8. Здійснення заходів щодо розроблення проектно-кошторисної документації водопостачання історичної частини міста.

5.9. Підготовка проекту регуляторного акту-рішення «Про затвердження Порядку приєднання об’єктів з інших населених пунктів до комунальних мереж централізованого водопостачання та водовідведення».

5.10. Здійснення організаційних заходів та моніторинг  проведення капітального ремонту ДНЗ «Спадкоємець» (утеплення фасаду будівлі, заміна вікон, утеплення горища будівлі).

5.11. Проведення весняного  двомісячника санітарної очистки та благоустрою міста.

5.12. Підготовка проектів рішень на сесію Боярської міської ради.

5.13. Підготовка проектів рішень на виконавчий комітет Боярської міської ради, підготовка розпоряджень міського голови.

5.14. Здійснення інформаційно-просвітницької роботи з жителями багатоквартирних будинків щодо роз’яснення їх прав та переваг під час утворення об’єднання співвласників

 

6. Відділ містобудування та  архітектури

 

6.1. Затвердження проекту містобудівної документації «Про внесення змін до проекту генерального плану м. Боярка».

6.2. Затвердження детального плану території обмеженої вул. Молодіжна,    вул. Гоголя, вул. Дежньова та вул. Бульварна в м. Боярка.

6.3. Затвердження детального плану території центральної частини міста з парком «Перемоги» між вул. Білогородська та вул. Хрещатик в м. Боярка

6.4. Замовлення плану зонування території м. Боярка.

6.5. Реалізація проектів по облаштуванню зелених зон (парків, скверів).

6.6. Закінчення робіт по проектуванню нового ДНЗ (дитячого садка «Лісова Казка»), за адресою: вул. Хрещатик, 74.

6.7. Закінчення робіт по проектуванню нової адміністративної будівлі Боярської міської ради (будівлі місцевого управління), за адресою: вул. Білогородська, 13.

6.8. Оформлення права власності на нововиявлені об’єкти нерухомого майна.

6.9. Встановлення скульптури в парку Перемоги, «Воїнам, що загинули під час проведення АТО» та «Героям Небесної Сотні».

6.10. Включення об’єктів (будівель, садиб по вул. Хрещатик) до культурної спадщини міста.

6.11. Проведення конкурсу на спорудження (створення) пам’ятних знаків на території м. Боярка.

6.12. Внесення змін до існуючого Порядку надання та зміни адрес об’єктам нерухомості у місті Боярка та Положення про Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території  м. Боярка.

6.13. Розроблення Порядку видачі дубліката свідоцтва про право власності на об’єкти нерухомого майна у разі втрати або пошкодження оригіналу документа.

6.14. Розроблення Положення про порядок перейменування та найменування вулиць, площ, провулків, інших об’єктів на території міста Боярка.

6.15. Підготовка рішень на сесію міськради та виконком.

6.16. Особистий прийом громадян.

 

7. Відділ землевпорядкування та кадастру

7.1. Розгляд звернень громадян та юридичних осіб;

7.2. Підготовка проектів рішень до розгляду на чергових засіданнях міської ради;

7.3. Надання пропозицій міській раді при вирішенні питань у галузі земельних відносин;

7.4. Надання методичної допомоги учасникам АТО з метою реалізації прав на земельну ділянку згідно Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

7.5. Підготовка проекту землеустрою щодо встановлення меж міста до проходження Державної землевпорядної експертизи;

7.6. Впровадження електронної системи АС ДЗК.

 

8. Відділ реєстрації місця проживання громадян та формування

і ведення реєстру територіальної громади

8.1 Оформлення робочих місць працівників відділу в максимально-короткі терміни у зв’язку з переїздом до нового приміщення Боярської міської ради.

8.2 Організація співпраці з Центром надання адміністративних послуг виконавчого комітету Боярської міської ради, відділом адресно-довідкової роботи, Києво-Святошинським РВ УДМС України в Київській області, Державним  реєстром виборців.

8.3. Організація та передача відділом інформації про реєстрацію/зняття  з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб  до Єдиного державного демографічного реєстру в паперовому та електронному вигляді.

8.4. Організація зберігання, інформації, обробки, використання і захисту інформації реєстрів відділу та забезпечення права кожного на доступ до своїх персональних даних, внесених до реєстрів.

8.5. Вивчення та застосування нормативно-правових актів у сфері реєстрації/знятті з реєстрації фізичних осіб.

8.6. Висвітлення у засобах масової інформації основних питань роботи відділу та застосування деяких норм чинного законодавства.

8.7.Формування та ведення Реєстру територіальної громади.

8.8. Реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно територіальної одиниці.

8.9. Внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.

8.10. Прийом громадян с питання з реєстрації зняття з реєстрації з реєстрації місця проживання/перебування особи, малолітніх дітей.

8.11. Складання постанов у справах про адміністративні правопорушення за частиною 1 статті 197 КУпАП та складання адміністративних протоколів за частинною 2 статті 197 КУпАп.

8.12. Надсилання справ про адміністративні правопорушення складені  за частиною 2 статті 197 КУпАП до адміністративної комісії при виконавчому комітеті Боярської міської ради та Києво-Святошинського районного суду.

8.13 Організація документообігу відділу, завести відповідні журнали та книги для реєстрації заяв громадян, повідомлень про зняття з реєстрації що надходять з інших органів реєстрації місцевого самоврядування.

8.14. Розгляд документів що надходять від Центру надання адміністративних послуг в день надходження та прийняття рішень по матеріалах.

8.15. Надання щотижневих звітів про роботу відділу на апаратній нараді Боярської міської ради.

8.16. Робота з адресними картками та картками реєстрації особи на паперових носіях, внесення відповідних відомостей до карток реєстрації особи та адресних карток.

8.17. Вивчення нормативно-правих актів, що регламентують роботу відділу: Конституція  України, Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг”, Закон України  “Про Державних реєстр виборців”, Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  Закон України “Про свободу пересування та вільний вибір проживання в Україні”, Закон України “Про інформацію”, Закон України “Про доступ до публічної інформації”, Закон України “Про адміністративні послуги, ” Постанова кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207, Кодекс України про адміністративні правопорушення.

 

9. Відділ державної реєстрації

9.1.Розробка інформаційних та технологічних карток для адміністраторів ЦНАПу.

9.2. Проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

9.3. Проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за відсутності підстав для зупення розгляду документів та відмови у державній реєстрації.

9.4. Прийом документів для проведення державної реєстрації.

9.5. Перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів або відмови у державній реєстрації.

9.6. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

9.7. Ведення Єдиного державного реєстру.

9.8. Оформлення та видача виписок, витягів та довідок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

9.9. Ведення обліку безхазяйного нерухомого майна.

9.10. Формування та зберігання реєстраційних справ.

9.11. Передача реєстраційних справ або документів для долучення до реєстраційної справи суб’єкту, що забезпечує зберігання реєстраційних справ.

9.12. Розгляд звернень народних депутатів, громадян та запитів на публічну інформацію з питань діяльності Відділу.

9.13. Участь у розгляді питань, які відносяться до компетенції Відділу.

9.14. Вивчення, аналіз та узагальнгення працівниками відділу державної реєстрації нормативно-правових актів.

9.15. Формування номенклатури справ відділу державної реєстрації.

9.16. Розроблення і розповсюдження інформаційних матеріалів з метою доведення до відома громадськості процедупи державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

10. Відділ з питань освіти, культури, молоді, спорту та

 соціального захисту

10.1 .Організація заходів:

–  Новорічні та Різдв’яні свята

–  Водохреща

–  День Соборності України

–  Конкурс читців віршів Т.Г. Шевченка “Живе слово Кобзаря”

–  Масляна

–  Кубок “Весни” серед футбольних команд

–  Заходи до дня виведення військ з Афганістану

–  Засідання клубу “Патефон”

–  Вручення літературно-мистецької премії ім. В.І. Самійленка

–  Заходи до  відзначення державних свят.

10. 2. Проведення засідань комісій:

– адміністративної

– опікунської ради

– комісії з питань розподілу дітей до комунальних дошкільних навчальних закладів.

10.3. Реалізація міських програм

 

11. Військово-облікове бюро

11.1. Виконати заходи по проведенню приписки юнаків 2000 року народженя до призовної дільниці Києво-Святошинського РВК ( січень-березень)

11.2. Провести звірку карток первинного обліку з обліковими картками РВК і організацій, підприємств, установ за формою П-2.

11.3.Здійснити переписку карток первинного обліку, які прийшли в непридатний стан.

11.4. Провести агітаційну кампанію серед призовної молоді та військовозобовязаних  стосовно переваг  служби в ЗСУ за контрактом.

 

ІУ.  Засідання, наради:

  • Засідання виконкому (кожний 2-й четвер місяця о 14-30);
  • Апаратні наради виконкому у міського голови (кожний понеділок о 9-00);
  • Апаратні наради по житлово-комунальних питаннях у міського голови (кожний понеділок о 15-00);
  • Особистий прийом громадян працівниками виконкому згідно затвердженого графіку.

Проведення засідань комісій:

– адміністративної;

– транспортної;

–  комісії по наданню матеріальної допомоги.

 

 

Керуючий справами                                                     М.А.Рябошапка

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту