Про затвердження плану роботи виконкому на II квартал 2017 року

16.03.2017 52
БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

від  16 березня   2017 року                                                                №10/7

м. Боярка

 

Про затвердження плану роботи виконкому  на  II квартал 2017 року

 

 

 

Керуючись  п.2 ч. 2 ст.52 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,  розглянувши проект плану роботи виконавчого комітету Боярської міської ради  на II квартал  2017 року , –

 

ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ

В И Р І Ш И В :

 

1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Боярської міської ради  на  II квартал  2017 року  ( додається ).

 

2. Контроль за виконанням плану покласти на заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету.

 

 

 

 

 

 

 

Міський голова                                                             О.О.ЗАРУБІН

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого

комітету  №10/7

від 16.03.2017 р.

 

ПЛАН РОБОТИ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ   БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ

РАДИ на  ІІ  квартал  2017 р.

 

І. Підготовка питань для винесення на розгляд :

1.1.  Сесії міської ради :

ІІ   квартал 2017 року

№ з/п Питання роботи ради та її органів Доповідач
Звіт про виконання міського бюджету за 3 місяці 2017 року В.В. Шульга
Про затвердження Генерального плану міста В.В. Шульга
Щоквартальний звіт про використання бюджетних коштів комунальними підприємствами м. Боярка В.В. Шульга
Визначення поточної та перспективної потреби місць у дитсадочках Т.П. Кочкова
Створення робочої  групи щодо розробки концепції розвитку туризму в м. Боярка 2017-2020 р.р. Т.П. Кочкова
Про стан пасажирських автобусних перевезень на міських маршрутах загального користування В.В. Мазурець
Про стан благоустрою у м. Боярка В.В. Мазурець
Інвентаризація нерухомих об’єктів Боярки, що знаходяться в комунальній власності, визначення вартості їх оренди і відчуження, постановка на облік В.В. Мазурець
Про внесення змін до стратегічного плану   м. Боярка (у разі необхідності) В.В. Шульга

1.2. Засідання виконкому міської ради

          II.Питання для розгляду виконавчим комітетом:

          Графік засідань виконкому:

13.04.2017 р. о 14-30 год.

11.05.2017 р. о 14-30 год.

08.06.2017 р. о 14-30 год.

 

№пп Питання для розгляду на засіданні виконавчого комітету Відповідальні

 

2.1. Про роботу комунальних служб міста в опалювальний період 2016-2017 рр. та заходи по підготовці  до наступного опалювального періоду. Мазурець В.В.

 

2.2 Про підсумки весняного місячника санітарної очистки та благоустрою м.Боярка Мазурець В.В.
2.3 Про стан пасажирських автобусних перевезень на міських маршрутах загального користування Шульга В.В.
2.4 Про створення робочої групи з розробки концепції розвитку туризму в м.Боярка 2016-2020 рр. Кочкова Т.П.
2.5 Звіт про виконання міського бюджету за 1 квартал

2017 р.

Мусієнко Н.І.

 

          III.Планування роботи виконавчого комітету:

 

1.Загальний відділ:

1.1. Організація діловодства відповідно до чинних правил.

1.2. Контроль за організацією діловодства в відділах, інших підрозділах, надання методичної допомоги .

1.3. Обробка кореспонденції, яка надходить та відправляється, доставка її за призначенням.

1.4. Видача інформації стосовно терміну проходження документів – постійно

1.5. Організація та підготовка засідань апаратних нарад. – щопонеділка

1.6. Організація роботи по реєстрації, обліку і збереження документальних матеріалів поточного архіву.

1.7. Організація зберігання документації та передача її на державне зберігання у встановленому порядку.

1.8. Підготовка та реєстрація розпоряджень міського голови, доведення до виконання у визначені терміни.

1.9. Контроль за виконанням рішень виконкому, розпоряджень та доручень РДА.

1.10. Підготовка документів та проведення засідання по наданню матеріальної допомоги – щомісячно

1.11. Ведення особових справ, трудових книжок .

1.12. Оформлення розпоряджень з кадрових питань

1.13. Підготовка табелю робочого часу, оформлення довідок з місця роботи.

1.14 .Перевірка присвоєння рангів та надбавок посадовим особам органів місцевого самоврядування.

1.15.Проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами покладених на них обов’язків і завдань.

1.16.Перевірка своєчасності подання електронних декларацій посадовими особами за 2016 рік

1.17.Підготовка та здача звітів.

1.18 Здійснення контролю за дотриманням Законів України „Про службу в органах місцевого самоврядування ” „Про запобігання корупції” та інших законодавчих актів з питань кадрової політики.

 

План роботи з питань державної реєстрації актів

цивільного стану

1.19. Забезпечити  здійснення первинної державної реєстрації актів цивільного стану фактів народження, смерті, шлюбу.

1.20. Забезпечити щомісячне звітування  про витрачання бланків свідоцтв до 02 числа місяця наступного за звітним періодом.

1.21.  Забезпечити щомісячне звітування  про державну реєстрацію актів цивільного стану за формою Ф-97( Щомісячно до 02 числа місяця наступного за звітним періодом Медведєва В.В. )

1.22. Проаналізувати  дотримання термінів державної реєстрації народження та смерті .( Щомісячно до 10 числа місяця наступного за звітним періодом Медведєва В.В. )

 

2. Відділ фінансів,  економічного розвитку та торгівлі

 

2.1. Аналіз виконання бюджету міста за І квартал 2017 року (в розрізі податків)

2.2. Організація та проведення закупівель товарів, робіт та послуг.

2.3. Підготовка матеріалів до засідань виконавчого комітету щодо регулювання діяльності торгівельних мереж

2.6. Аналіз стану своєчасності сплати орендної плати, згідно договорів оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності м. Боярка.

2.7. Розробка поточних розпоряджень та рішень

2.8. Підготовка та оформлення договорів пайової участі

2.9. Розгляд листів, заяв, звернень,  скарг, які надходять від установ, організацій, депутатів,  громадян в межах компетенції відділу

2.10. Виконання інших доручень в межах функціональних обов’язків відділу

 

3.Відділ бухгалтерського обліку і звітності

3.1 Ведення бухгалтерського обліку  щодо  виконання кошторисів доходів і видатків окремо визначених для обслуговування відділом виконавчих органів міської ради ; забезпечення  виконання покладених завдань щодо організації бухгалтерського обліку господарсько –фінансової діяльності виконкому .

3.2 Контроль за правильним та  економним використанням коштів згідно з асигнуваннями за затвердженими кошторисами з врахуванням змін, внесених в  установленому порядку ;

3.3 Контроль за виконанням програм прийнятих на сесії на 2017р .

3.4 Виплата заробітної плати  працівникам виконкому  та одержувачам коштів ;

3.5 Проведення розрахунків з організаціями, підприємствами, установами міста та окремими особами ;

3.6 Проведення в установлені строки  інвентаризації грошових коштів і розрахунків , а також майнових  матеріальних  цінностей , які належать окремо визначених  відділам міської ради ;

3.7 Складання бухгалтерського  обліку  та подання  відповідальним органам  в установлені строки ;річна, квартальна, місячна фінансова  звітність по коштам  з державного  бюджету подаю  в управління Державного казначейства України ;

3.8 Ведення автоматизованої програми «Чиж-казна», «Зарплата», «Мережа» .

3.9 Погодження  проектів , договорів (Контрактів), у тому числі про повну індивідуальну матеріальну  відповідальність , забезпечення   дотримання  вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна ;

3.10 Погодження  документів, пов»язаних з витрачанням  фонду заробітної плати , встановленням  посадових окладів і надбавок працівникам, які належать до окремо визначених управлінь, відділів міської ради ;

3.11 Здійснення  методичного керівництва  бухгалтерським обліком і звітністю  у підвідомчих структурах.

3.12 Підготовка фінансових документів для здійснення необхідних проплат;

3.13 Перевірка та підготовка договорів на виконання робіт та закупівлю товарів;

3.14 Підготовка розпоряджень та розподілів про виділення коштів; закриття меморіальних ордерів по банку № 2, 3 ; рознесення м.о.№ 6,8 ;

3.15 Внесення  пропозицій щодо удосконалення  порядку ведення бухгалтерського обліку, складання звітності, поточного контролю, провадження фінансово – господарської діяльності .

 

4. Юридичний  відділ виконавчого комітету

4.1. Робота із зверненнями громадян міста.

  1.  Надання первинної правової допомоги жителям міста.

4.3 Представництво, у встановленому чинним законодавством порядку інтересів ради, виконкому в судах, державних і інших органах під час розгляду правових питань і спорів.

  1.  Підготовка процесуальних документів до суду.
  2. Видача довідок про період  проживання в зоні посиленого радіоекологічного контролю.
  3.  Участь у комісіях виконавчого комітету та Боярської міської ради.
  4. Участь у підготовці та правовий аналіз рішень ради, виконкому та розпоряджень міського голови, а також погодження проектів даних актів.
  5. Участь у підготовці документів стосовно оформлення права комунальної власності на об’єкти, право власності на які не оформлено.
  6. Розроблення регуляторних актів ради та виконачого комітету відповідно до принципів державної регуляторної політики.
  7. Виконання доручень міського голови, його заступників, секретаря ради, керуючої справами.
  8. Робота  у комісії з питань перевірки використання житлової площі в гуртожитку за адресою м.Боярка, вул.Молодіжна,12/2
  9. Оформлення права комунальної власності на відумерлу спадщину за адресою м.Боярка, вул.Білогородська,43 кв.22.

 

5. Відділ з питань житлово-комунального господарства,

транспорту та надзвичайних ситуацій.

5.1 Реалізація Програми благоустрою та утримання території  міста Боярка на 2017 рік.

5.2. Реалізація Програми «Захист тварин» на 2017.

5.3 Реалізація заходів програми поетапного переходу населення на індивідуальне опалення у м. Боярка на 2016-2020 рр.

5.3. Участь у розробці Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Боярка на 2017 рік.

5.4 Здійснення організаційних заходів проведення весняної толоки щодо санітарної очистки та благоустрою міста.

5.5. Здійснення організаційних заходів та моніторинг  проведення будівництва та проектування світлофорних об’єктів на території міста.

5.6. Здійснення організаційних заходів та моніторинг проведення поточного  ремонту доріг.

5.7. Здійснення організаційних заходів та моніторинг проведення реконструкція вуличного освітлення.

5.8. Здійснення заходів щодо розроблення проектно-кошторисної документації водопостачання історичної частини міста.

5.9. Здійснення організаційних заходів та моніторинг  проведення капітального ремонту ДНЗ «Спадкоємець» (утеплення фасаду будівлі, заміна вікон, утеплення горища будівлі).

5.10. Розроблення Положення про порядок проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку

5.11Здійснення інформаційно-просвітницької роботи з жимтелями багатоквартирних будинків щодо розяснення їх прав та переваг під час утворення обєднання співвласників.

5.12 Розроблення Правил проведення земляних робіт на території міста Боярка.

5.13 Розроблення концепції розміщення зупинок громадського транспорту та порядку пайової участі перевізників в утриманні зазначених зупинок.

5.14. Розроблення єдиного паспорту зупинок громадського транспорту

5.15. Підготовка проектів рішень на сесію Боярської міської ради.

5.13. Підготовка проектів рішень на виконавчий комітет Боярської міської ради, підготовка розпоряджень міського голови.

 

6. Відділ містобудування, архітектури

 

6.1. Узгодження проекту містобудівної документації «Внесення змін до проекту генерального плану м. Боярка» з органами місцевого самоврядування, що представляють інтереси суміжних територіальних громад.

6.2. Затвердження детального плану території обмеженої вул. Молодіжна, вул. Гоголя, вул. Дежньова та вул. Бульварна в м. Боярка.

6.3. Затвердження детального плану території центральної частини міста з парком «Перемоги» між вул. Білогородська та вул. Хрещатик в м. Боярка

6.4. Замовлення плану зонування території м. Боярка.

6.5. Закінчення робіт по проектуванню нового ДНЗ (дитячого садка «Лісова Казка»), за адресою: вул. Хрещатик, 74.

6.6. Закінчення робіт по проектуванню нової адміністративної будівлі Боярської міської ради (будівлі місцевого управління), за адресою: вул. Білогородська, 13.

6.7. Розроблення проектів детальних планів територій обмеженої вулицями Б. Хмельницького, Незалежності та Молодіжна і обмеженої вулицями Маяковського, А. Пастернака, Шкільна та І. Мазепи в м. Боярка.

6.8. Оформлення права власності на нововиявлені об’єкти нерухомого майна.

6.9. Внесення змін до існуючого Порядку надання та зміни адрес об’єктам нерухомості у місті Боярка та Положення про Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Боярка.

6.10. Розроблення Порядку видачі дубліката свідоцтва про право власності на об’єкти нерухомого майна у разі втрати або пошкодження оригіналу документа.

6.11. Розроблення Положення про порядок перейменування та найменування вулиць, площ, провулків, інших об’єктів на території міста Боярка.

6.12. Підготовка рішень на сесію міськради та виконком.

6.13. Особистий прийом громадян.

 

7. Відділ державного архітектурно-будівельного відділу

 

7.1 Подання в ЦнаП декларації про початок виконання бцдівельних робіт на обєкті ао вул.Грушевського,39 літ.А у м.Боярка.

7.2 Подання в ЦнаП декларації про готовність до експлуатації обєкта, який належить до І-Ш категорії складності по вул.Молодіжній,77 у м.Боярка

7.3 Подання в ЦнаП декларації про готовність до експлуатації обєкта, який належить до І-Ш категорії складності по вул.Грушевського,39 А у м.Боярка

7.4 Підготовка та проходження навчання у державній архітектурно-будівельній інспекції України 30-31.03.2017 року.

7.5 Перевірка рівня кваліфікації та знань шляхом проведення заліку.

 

8. Відділ землевпорядкування та кадастру

8.1Прийом фізичних та юридичних осіб, надання консультацій щодо відведення земельних ділянок у власність.

8.2 Підготовка та здача звіту в ДПІ по оренді земельних ділянок.

8.3 Реєстрація земельних ділянок комунальної власності (постійно).

8.3. Підготовка проектів рішень до розгляду на чергових засіданнях міської ради;

8.4Підготовка матеріалів необхідних для формування земельних ділянок комунальної власності (проектів землеустрою), постійна робота із землевпорядними організаціями, що розробляють такі проекти.

8.5Видача витягів з Державного земельного кадастру, видача довідок.

 

9. Відділ реєстрації місця проживання громадян та формування

і ведення реєстру територіальної громади

9.1 Оформлення робочих місць працівників відділу в максимально-короткі терміни у зв’язку з переїздом до нового приміщення Боярської міської ради.

9.2 Організація співпраці з Центром надання адміністративних послуг виконавчого комітету Боярської міської ради, відділом адресно-довідкової роботи, Києво-Святошинським РВ УДМС України в Київській області, Державним  реєстром виборців.

9.3. Організація та передача відділом інформації про реєстрацію/зняття  з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб  до Єдиного державного демографічного реєстру в паперовому та електронному вигляді.

9.4. Організація зберігання, інформації, обробки, використання і захисту інформації реєстрів відділу та забезпечення права кожного на доступ до своїх персональних даних, внесених до реєстрів.

9.5. Вивчення та застосування нормативно-правових актів у сфері реєстрації/знятті з реєстрації фізичних осіб.

9.6. Висвітлення у засобах масової інформації основних питань роботи відділу та застосування деяких норм чинного законодавства.

9.7.Формування та ведення Реєстру територіальної громади.

9.8. Реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно територіальної одиниці.

9.9. Внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.

9.10. Прийом громадян с питання з реєстрації зняття з реєстрації з реєстрації місця проживання/перебування особи, малолітніх дітей.

9.11. Складання постанов у справах про адміністративні правопорушення за частиною 1 статті 197 КУпАП та складання адміністративних протоколів за частинною 2 статті 197 КУпАп.

9.12. Надсилання справ про адміністративні правопорушення складені  за частиною 2 статті 197 КУпАП до адміністративної комісії при виконавчому комітеті Боярської міської ради та Києво-Святошинського районного суду.

9.13 Організація документообігу відділу, завести відповідні журнали та книги для реєстрації заяв громадян, повідомлень про зняття з реєстрації що надходять з інших органів реєстрації місцевого самоврядування.

9.14. Розгляд документів що надходять від Центру надання адміністративних послуг в день надходження та прийняття рішень по матеріалах.

9.15. Надання щотижневих звітів про роботу відділу на апаратній нараді Боярської міської ради.

9.16. Робота з адресними картками та картками реєстрації особи на паперових носіях, внесення відповідних відомостей до карток реєстрації особи та адресних карток.

9.17. Вивчення нормативно-правих актів, що регламентують роботу відділу: Конституція  України, Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг”, Закон України  “Про Державних реєстр виборців”, Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  Закон України “Про свободу пересування та вільний вибір проживання в Україні”, Закон України “Про інформацію”, Закон України “Про доступ до публічної інформації”, Закон України “Про адміністративні послуги, ” Постанова кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207, Кодекс України про адміністративні правопорушення.

 

10. Відділ державної реєстрації

 

10.1.Розробка інформаційних та технологічних карток для адміністраторів ЦНАПу.

10.2. Проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

10.3. Проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за відсутності підстав для зупення розгляду документів та відмови у державній реєстрації.

10.4. Прийом документів для проведення державної реєстрації.

10.5. Перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів або відмови у державній реєстрації.

10.6. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

10.7. Ведення Єдиного державного реєстру.

10.8. Оформлення та видача виписок, витягів та довідок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

10.9. Ведення обліку безхазяйного нерухомого майна.

10.10. Формування та зберігання реєстраційних справ.

10.11. Передача реєстраційних справ або документів для долучення до реєстраційної справи суб’єкту, що забезпечує зберігання реєстраційних справ.

10.12. Розгляд звернень народних депутатів, громадян та запитів на публічну інформацію з питань діяльності Відділу.

10.13. Участь у розгляді питань, які відносяться до компетенції Відділу.

10.14. Вивчення, аналіз та узагальнгення працівниками відділу державної реєстрації нормативно-правових актів.

10.15. Формування номенклатури справ відділу державної реєстрації.

10.16. Розроблення і розповсюдження інформаційних матеріалів з метою доведення до відома громадськості процедупи державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

11.Центр надання адміністративних послуг

 

11.1 Здійснення заходів щодо облаштування ЦНАПу (матеріально-технічне забезпечення);

11.2 Налаштування та розробка електронного документообороту зі специфікацією роботи ЦНАПу;

11.3 Проходження навчання;

11.4 Розробка та затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг;

11.5 Підготовка та підключення до державних реєстрів;

11.6Налаштування інформаційного інформування населення та переліку адміністративних послуг які надає ЦНАП (розміщення на сайті)

 

 

12. Відділ з питань освіти, культури, молоді, спорту та

 соціального захисту

 

п/п

Назва заходу Дата

проведення

1. Участь начальника відділу в апаратній нараді щопонеділка
2. Підготовка питань для розгляду на засіданні виконкома другий четвер місяця
3. Питання для розгляду в робочому порядку, віднесених до повноважень відділу постійно
4. Підготовка розпоряджень голови міської ради протягом кварталу
5. Підготовка рішень виконкому міської ради протягом кварталу
6. Підготовка рішень сесії Боярської міської ради протягом кварталу
7. Робота зі зверненнями громадян, що надходять до відділу постійно
8. Прийом громадян3 працівниками відділу щосереди
9. Висвітлення на сторінках газети «Боярка інформ», офіційному веб-порталі Боярської міської ради та офіційній сторінці Боярської міської ради в соціальній мережі інформаційних матеріалів постійно
10. Засідання комісій:
  – адміністративної за потребою
  – з надання матеріальної допомоги за потребою
  – з питань розподілу дітей в ДНЗ за потребою
11. Засідання опікунської ради з питань забезпечення прав повнолітніх осіб, які потребують опіки (піклування) та стороннього догляду за потребою
12. Засідання Центру допомоги учасникам АТО за потребою
13. Участь у підготовці та проведенні масових заходів, урочистостей, виставок тощо
  Заходи щодо відзначення Дня Чорнобильської трагедії квітень
  Проведення та організація вечорниці «Ніч у музеї «Українські вечорниці» травень
  Заходи щодо святкування Дня захисту дітей червень
  Заходи щодо відзначення Дня Перемоги 09 травня
  Останній дзвоник травень
  Заходи щодо відзначення Дня медичного працівника 19 червня
  Заходи щодо відзначення Дня Конституції України та Дня молоді 28 червня
  Літературно-музичний Фестиваль ім. І.Ю.Коваленка червень
  Організація та проведення засідань клубу «Патефон» протягом кварталу
  Спортивні заходи, змагання-турніри, чемпіонати протягом кварталу
  Нагородження ювілярів протягом кварталу
14. Інші заходи протягом кварталу

 

 

 

13. Засідання, наради:

  • Засідання виконкому (кожний 2-й четвер місяця о 14-30);
  • Апаратні наради виконкому у міського голови (кожний понеділок о 9-00);
  • Апаратні наради по житлово-комунальних питаннях у міського голови (кожний понеділок о 15-00);
  • Особистий прийом громадян працівниками виконкому згідно затвердженого графіку.

Проведення засідань комісій:

– адміністративної;

– транспортної;

–  комісії по наданню матеріальної допомоги.

 

 

 

Керуючий справами

виконавчого комітету                                                      М.А.Рябошапка

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту