БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
VІI СКЛИКАННЯ
Чергова 23 сесія
РІШЕННЯ № 23/732
від 15 грудня 2016 року м. Боярка
Про затвердження Програми благоустрою та утримання території міста Боярка на 2017 рік
Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів», «Про житлово-комунальні послуги» Правилами благоустрою території міста Боярка, з метою покращення санітарного стану та благоустрою території міста, посилення відповідальності сміттєутворювачів за підтримання чистоти та порядку на території міста, покращення інфраструктури та зовнішнього вигляду території, –
БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму благоустрою та утримання території міста Боярка на 2017 рік (додається).
2. Виконавчому комітету, відповідним службам та організаціям забезпечити виконання Програми.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови за напрямком.
МІСЬКИЙ ГОЛОВА О.О. ЗАРУБІН
Згідно з оригіналом:
Секретар ради О.Г. Скринник
Додаток
до рішення чергової 23 сесії
Боярської міської ради VII скликання
від 15 грудня 201 р. № 23/732
ПРОГРАМА
БЛАГОУСТРОЮ ТА УТРИМАННЯ ТЕРИТОРІЇ МІСТА БОЯРКА
НА 2017 РІК
Боярка – 2017
ЗМІСТ
Розділ І. Загальні положення
Розділ II. Сучасний санітарний стан території та стан благоустрою міста
Розділ III. Основні завдання програми
Розділ IV. Напрями та заходи виконання програми
Розділ V. Етапи виконання програми
Розділ VI. Інформування громадськості з питань благоустрою та саночистки
Розділ VII. Організаційне забезпечення виконання програми
Розділ VIII. Фінансове забезпечення виконання програми
Розділ IX. Контроль за виконанням програми
Розділ X. Очікувані результати виконання програми
Розділ І
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Програма благоустрою та утримання території міста м. Боярка на 2017 рік (далі – Програма) спрямована на реалізацію державної політики щодо підвищення якості життя населення м. Боярка, яка є однією з пріоритетних завдань, вирішення якого необхідно для збереження здоров’я, поліпшення умов життєдіяльності та підвищення рівня життя населення.
Розроблення Програми обумовлено:
Розділ II
СУЧАСНИЙ САНІТАРНИЙ СТАН ТА СТАН БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
Забруднення із-за недостатньої ефективності роботи комунальних підприємств та низької культури населення у сфері благоустрою тягне за собою погіршення якості життя та створює серйозну небезпеку для здоров’я самого населення внаслідок забруднення поверхневих та глибинних вод, рекреаційних територій та територій сільськогосподарського призначення, обумовлене високим рівнем захворюваності населення, збільшує ризик впливу на організм людини канцерогенних і мутагенних факторів. Сучасний незадовільний санітарний стан показує, що проблеми в цій сфері не тільки не знайшли вирішення, а й значно загострилися, особливо за останні роки.
Плановою санітарною очисткою в місті охоплено 100% житлових масивів та 60 % будівель приватного сектору. Решта населення проводить санітарну очистку на власний розсуд, шляхом забруднення території міста, та прилеглих до них територій сміттям. Особливо це стосується вул. Залізнична, С\г технікум, Маяковського, тощо куди населення та підприємства здійснюють несанкціонований скид сміття. Окрім цього, сміттєскидання здійснюють підприємства і організації, які не мають територіальної приналежності.
Разом з цим, керівники підприємств всіх форм власності та приватні особи не забезпечують виконання Закону України «Про відходи»,на території ради – не забезпечують організацію та проведення санітарної очистки згідно з чинним законодавством. Неодноразові рейдові перевірки підтверджують, що на території міста постійно виявляються десятки стихійних сміттєзвалищ, невідомого походження та невідомого морфологічного та хімічного складу сміття та відходів, що створює певну загрозу населенню і може стати причиною виникнення епідемічних ускладнень та розповсюдження інфекційних хвороб. Перш за все це стосується старої частини міста.
Сміттєзвалища є одним з забруднювачів рекреаційних та селитебних територій, земель сільськогосподарського призначення і, як наслідок, джерел питного водопостачання з поверхневих водойм і підземних водоносних горизонтів. Недостатня увага приділяється утриманню й експлуатації криниць громадського користування їх своєчасному очищенню й знезараженню.
Сусідство з таким мегаполісом як Київ, накладає відповідні зобов’язання по рівню благоустрою території м. Боярка, а також транспортних мереж. Зі збільшенням кількості населення, інфраструктура міста залишиться на рівні неспроможності забезпечення потреб населення. З метою подолання вищенаведених проблем Програмою передбачені заходи, виконання яких сприятимуть їх вирішенню та нададуть поштовху для розв’язання інших, не пов’язаних з цілями даної Програми.
Розділ III
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Метою Програми є покращення санітарного стану та благоустрою території міста, покращення забезпечення населення послугами з саночистки та утилізації побутових відходів, посилення відповідальності сміттєутворювачів за підтримання чистоти та порядку на території міста, покращенню інфраструктури та зовнішнього вигляду території .
Для досягнення цієї мети необхідно вирішити питання щодо попередження забруднення відповідних територій та їх благоустрій за рахунок реалізації заходів з удосконалення технологій збирання сміття, належного утримання та розвитку транспортної інфраструктури, а також розвитку організації контролю, нормативно-правової бази з питань санітарної очистки та належного утримання економного і раціонального користування територіями, що стимулює їх економічну та соціальну привабливість.
Розділ IV
НАПРЯМИ ТА ЗАХОДИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
1. До заходів по благоустрій територій загального користування
належать: впорядкування зон відпочинку, дитячих і спортивних майданчиків,
прибудинкових територій комунального житлового фонду, впорядкування та
благоустрій дитячих і спортивних майданчиків, дитячих закладів освіти, спортивних шкіл та впорядкування територій закладів охорони здоров’я, впорядкування кладовищ, місць поховань, братських могил, пам’ятників культури, архітектури, парків і скверів, а також ліквідація стихійних сміттєзвалищ. Ці заходи є обов’язковими для підтримання санітарного стану територій на належному рівні.
2. До заходів з облаштування місць загального користування
належать: впорядкування вуличного освітлення місць загального користування,облаштування зупинок автотранспорту, огорожі аварійно небезпечних зон,впорядкування ділянок рекламно-інформаційних щитів, банерів та біг-бордів,озеленення та впорядкування зелених насаджень місць загального користування. Ці заходи сприятимуть розбудові та покращенню вже існуючої інфраструктури міста.
3. Впорядкування утримання та ремонт вуличних мереж і дорожнього господарства.
Внутрішньоміська мережа доріг складається з доріг загального користування, загальною довжиною 217 км, доріг загального користування міського підпорядкування, з твердим покриттям загальною довжиною 87 км та доріг з ґрунтовим покриттям загальною довжиною 130 км. Всі дороги в місті Боярка, утримуються за рахунок місцевого бюджету та субвенцій з державного бюджету, об’єм яких недостатньо для їхнього належного утримання.
Заходи по облаштуванню під’їздів, та відстійних майданчиків зупинок автотранспорту, нанесення дорожньої розмітки, встановлення та заміна дорожніх знаків та інформаційно-вказівних щитів.
Влаштування зовнішнього освітлення – є головною вимогою підвищення ступеня безпеки та зручності користування мережею доріг міста територіальної приналежності та є ознакою сучасної європейської держави.
Організація впорядкування та обрізки зелених насаджень вздовж доріг в межах санітарних зон дорожнього полотна є постійним заходом по утриманню мережі доріг внутрішньоміського сполучення. Періодичність виконання цих робіт залежить від стану зелених насаджень та їхнього віку.
Ліквідація стихійних сміттєзвалищ вздовж доріг в межах санітарних зон дорожнього полотна є зоною відповідальності та компетенцією підприємства, що утримує дороги, а контроль за підтриманням чистоти на узбіччях доріг – є компетенцією уповноважених органів правопорядку.
4. Агітаційно-масова робота серед населення.
Необхідність інформування населення про заходи по проведенню саночистки пояснюється прагненням до залучення населення до роботи по приведенню території, на якій проживають мешканці, до належного санітарного стану. Заходи по інформуванню населення поділяються на три частини: безпосередня інформаційно-роз’яснювальна робота серед населення, яка здійснюється комунальними підприємствами та органами місцевого самоврядування, Інформаційно-роз’яснювальна робота через засоби масової інформації, яка проводиться з метою більш широкого інформування населення про роботу з благоустрою та про її результати. Проведення конкурсів на звання «Територія найкращого благоустрою» та преміювання переможців є заходом заохочення населення, колективів підприємств і організацій, органів місцевого самоврядування до покращення санітарного стану, підвищення екологічної культури та формування свідомості про чистоту, як норму існування.
Підготувати розпорядження голови Боярської міської ради «Про щорічний Міський конкурс «Територія найкращого благоустрою» конкурсною комісією проводиться робота по оцінці району міста, згідно з показниками визначення рівня благоустрою. Проте, недостатня робота в цій сфері спонукає до посилення заходів по заохоченню в прийнятті участі в конкурсі.
Переможцями конкурсу вважаються території житлових будинків комунальної власності, ОСББ, ЖБК, що досягли найкращих результатів за підсумками роботи за рік у реалізації програми соціально-економічного розвитку міста, зокрема :
5. Впорядкування та утримання джерел питного водопостачання загального користування:
Влаштування альтернативних джерел питного водопостачання (бюветів, шахтних колодязів, інших джерел) та санітарна очистка і утримання джерел та мереж питного водопостачання (розвиток і будівництво мереж, санітарна очистка контроль за якістю питної води) є одним із оперативних діючих резервів забезпечення населення якісною питною водою та однією з запорук здоров’я населення. Стосовно зовнішнього вигляду та зручності користування постає питання належного благоустрою у відповідності до вимог санітарного законодавства, містобудівного законодавства не забуваючи про естетичні вимоги, як чинник привабливості території для залучення інвесторів та її розвитку. Виділення додаткового фінансування для здійснення заходів по впорядкуванню і утриманню альтернативних джерел водопостачання дасть можливість знизити ризики захворюваності населення, а також за рахунок сучасних архітектурних форм прикрасити місця громадського користування.
6. Проведення весняних та осінніх місячників саночистки благоустрою та озеленення міста, які включають в себе п. 1-5 вищенаведених заходів, як спеціальну частину комплексної програми благоустрою та є об’єктивною необхідністю сезонного характеру, що сприятимуть підтриманню належного санітарного стану територій до початку та після закінчення зимового періоду.
Окремі заходи по роботі адміністративних комісій з питань благоустрою з накладання стягнень і штрафів на порушників санітарного законодавства.
Цей пункт заходів покликаний здійснити контроль за виконанням норм чинного законодавства у сфері впорядкування відносин між сміттєутворювачами та органом місцевого самоврядування, що здійснюють свої повноваження відповідно до чинного законодавства.
На території міста при відсутності важелів впливу на недобросовісних сміттєутворювачів, які скидають промислові, будівельні, побутові та інші відходи в місцях не призначених для цього, захаращуючи відходами території, чим наносять шкоду навколишньому середовищу та опосередковано населенню міста, склалася ситуація безкарності, чим поглиблюються тенденції до погіршення екологічного стану. Так, в санітарних зонах вздовж доріг територіального, районного та обласного підпорядкування, під час рейдів і перевірок, здійснених за останній час виявлено велику кількість несанкціонованих сміттєзвалищ і смітників невідомого походження та морфологічного складу. Така ж доля склалася на територіях усіх форм власності, прилеглих до доріг та в самих населених пунктах міста.
Так, в лісопосадках Боярського лісгоспу та інших, в містах Боярка, на територіях підприємств виявлена велика кількість побутового, будівельного та іншого сміття.
В зв’язку з вищенаведеним проводяться засідання адміністративних комісій, які накладають штрафи на порушників санітарних норм і правил, а стягнені кошти витрачалися на прибирання територій.
Самоврядний контроль за станом санітарних норм і правил благоустрою здійснюється інспекторами з благоустрою, членами виконкому та працівниками ГФ «Боярський міський патруль».
Економічний механізм роботи полягає в розподілі стягнень від діяльності інспекції з благоустрою за принципом відшкодування витрат на прибирання утвореного несанкціонованого смітника плюс відшкодування на адміністративні та технічні витрати, пов’язані з оформленням події порушення пропорційно участі в підкомісії членів, залучених до її роботи.
Особливістю роботи інспекторів з благоустрою, членів виконкому та працівників ГФ «Боярський міський патруль»з благоустрою може стати тісна співпраця між населенням, яке буде своєчасно інформувати про події, пов’язані з несанкціонованим сміттескиданням, власників територій, органів влади та правоохоронних органів.
Однак інспектори з благоустрою, члени виконкому та працівники ГФ «Боярський міський патруль» варти ефективно можуть працювати лише на тих ділянках, де вже проведена санітарна очистка територій, що потребує залучення інвестицій в прибирання нових. Таким чином, для розширення сфери впливу інспекції з благоустрою та організації постійного патрулювання прибраних територій вартою, уповноваженою інспекцією з благоустрою, створюється додатковий стимул. А на ділянках, де прибирання не відбувається інспекція з благоустрою можуть застосовувати свої повноваження лише за умови безпосереднього контакту з порушниками.
ЗАХОДИ
щодо виконання Програми благоустрою та утримання територій міста м. Боярка на 2017 рік
№ з/п | Зміст заходу | КФК | КЕКВ | Термін виконання | Фінансове забезпечення (тис.грн.) | Підстава | ||||
Всього | в тому числі | |||||||||
Обласний бюджет | Районний бюджет | Міський бюджет | ||||||||
Загальний фонд | Спеціаль-ний фонд | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Благоустрій міста Боярка | ||||||||||
Благоустрій – Поточні та капітальні видатки | 100203 | 3210-2610 | 2017 | 10 000,00 | 10 000,0 | 0,0 | ||||
Поточні видатки з благоустрою | 100203 | 2610 | 10 000,00 | 10 000,0 | 0,0 | |||||
Заробітна плата з нарахуваннями | 3 000,00 | 3 000,0 | 0,0 | Запланована сума ФЗП –
3 млн.грн. |
||||||
Предмети та матеріали | 5 057,0 | 5 057,0 | 0,0 | |||||||
Паливно-мастильні матеріали | 1 931,1 | 1 931,1 | 0,0 | А-95 = 24,99 грн*8000л= 199 920,00 грн. ДТ = 21,99 грн*70000л = 1 539 300,00грн.,
А-92-23,99*8000л = 191 920,00 грн. |
||||||
Придбання світлодіодних світильників вуличного освітлення | 943,0 | 943,0 | 0,0 | 440 шт. (2143,18 грн./1 шт.) | ||||||
Посипочний матеріал, сіль/пісок/відсів | 95,4 | 95,4 | 0,0 | 600-900 тонн піщано-соляної суміші необхідно для посипки доріг та тротуарів та місць загального користування в зимовий період. Відсів змішується із сіллю. Ціна 106 грн/т.*900т. | ||||||
Дорожня суміш | 300,0 | 300,0 | 0,0 | Гранітний щебінь з відсівом фракція С-4 (0-40 мм.) 1 600 т. з доставкою | ||||||
Щебінь | 140,3 | 140,3 | 0,0 | 750 т.*187 грн/т. Для підсипання доріг, ям. Обсяги робіт буде визначено після закінчення зимового періоду майстром шляховим | ||||||
Сіль | 100,8 | 100,8 | 0,0 | 65 т.*1550 грн/т для змішування із відсівом для піщано-соляної суміші | ||||||
Тротуарна плитка | 188,8 | 188,8 | 0,0 | 160,00 грн/кв.м*1180 кв.м. Поступова заміна існуючого тротуарного покриття на ФЕМ. | ||||||
Асфальтобетонна суміш | 200,0 | 200,0 | 0,0 | 1 т/ 8 кв.м. ямкового ремонту при товщині 5 см, ціна 1600 грн. 800 кв.м. ямкового ремонту. Обсяги та об’єкти визначаються майстром шляховим | ||||||
Пісок для дитячих майданчиків | 50,0 | 50,0 | 0,0 | 250 грн./т. * 200 тонн. | ||||||
Дорожні знаки | 80,0 | 80,0 | 0,0 | 350 грн/од., 89 грн./м.п. стойки до знаків. Уточнена кількість неохідних знаків буде відома після затвердження схеми організації дорожнього руху. Також, є необхідність заміни пошкоджених та знищених знаків. | ||||||
Пластина на ніж екскаватора | 30,0 | 30,0 | 0,0 | Оновлення основних засобів | ||||||
Міні-ковш на ексаватор 1СВ 0,3 мм | 12,0 | 12,0 | 0,0 | Оновлення основних засобів | ||||||
Автобусні зупинки – 5 од. | 75,0 | 75,0 | 0,0 | Придбання металевої конструкції 15 000,00 грн. | ||||||
Канцелярські товари | 10,0 | 10,0 | 0,0 | 80 грн/1уп. Бумаги. На місяць-5уп. Рік – 60уп*80 грн = 4800 грн., олівці, степлер, дирокол, офісні папки, ручки, файли, реєстратори, клей, скотч = 5200 грн. | ||||||
Офісні меблі | 10,0 | 10,0 | 0,0 | Офісні крісла 3 шт. (6 000,00 грн.), Тумба мобільна 1 шт. (1 400 грн.), Стелаж для офісних папок 1 шт. (2 000,00 грн.) | ||||||
Спецодяг та спецвзуття | 50,0 | 50,0 | 0,0 | Робочий одяг для працівників дільниці благоустрою (жилет сигнальний 40 шт., теплий жилет 40 шт, ризинові чоботи 40 шт. | ||||||
Господарчі товари | 80,0 | 80,0 | 0,0 | Пакети п/е (5000 од*4,50 грн.) = 22 500,00 грн, лопата совкова – 40,50*30 = 1215,00 грн, сокира – 195 грн*5=975,00 грн., мітли – 55,00 * 20 = 1100,00 грн., відра – 50,00 грн*20 = 1000,00 грн. , лом – 180,00*2 = 360,00 грн. і таке ін. Сума є плановою на рік та використовується протягом року у разі виникнення | ||||||
Електротовари | 499,9 | 499,9 | 0,0 | Лампи баласт – 250 грн*60 од.=15000,00 грн., лампа ДНАТ 150 – 290 грн.*60 од.=17400,00 грн, Баласт МБС-70- 199 грн*50 = 9950,00 грн, Таймер ел. – 720*15 од=10800,00 грн., Проводи СІП – 13,51/м*3000 м= 40530,00 грн., 27,00/м*3000 м = 81 000,00 грн, Затискачі проколюючий 45,00*500 од=22 500,00 грн., затискач підтрим. 50,00*500 од.=25000,00 грн.; світильник світлодіодні – 2777,00 грн*100 од. = 277700 грн. | ||||||
Вапно | 3,0 | 3,0 | 0,0 | 1 000,00 грн/т. = 3 тонн. Для побілки дерев | ||||||
Фарба | 7,0 | 7,0 | 0,0 | Для побілки бордюрів | ||||||
Автозапчастини | 100,0 | 100,0 | 0,0 | Насоси шестерні 750,00 грн*4 од =3000,00 грн, акумулятори – 10 000,00 грн, гідророзподільник – 9700,00 грн, і таке ін. закупівля автозапчастин здійснюється за потребою протягом року. | ||||||
Шини гумові для спецтранспорта | 100,0 | 100,0 | 0,0 | ГАЗ R20 – 3000*12 од. = 36 000 грн., МТЗ – передні R20-3400 грн*4 од = 13 600 грн., задні R38 – 6700*4 од=26 800 грн., причіп R16 – 1900*4 од. = 5600 грн. Додатково враховується можливе підвищення цін. | ||||||
Запчастини для ручного інструменту | 30,0 | 30,0 | 0,0 | Ланцюг 650 грн*10 од. = 6500грн, зірка 500 грн* 20 од. = 10000 грн.і др. За потребою протягом року. | ||||||
Масла для ручного інструменту | 20,7 | 20,7 | 0,0 | Масла для бензопіл – 115 грн/л.*50 л=6000 грн,.трансмісійна олива – 43,00 грн*80 л. = 3 440,00 грн., тосол – 4300 грн/215 кг., олива напівсинтетична – 6900грн/200 л. | ||||||
Послуги | 1 623,0 | 1 623,0 | 0,0 | |||||||
Озеленення міста | 50,0 | 50,0 | 0,0 | Придбання насіння трави 1 500 грн./10 кг. на 300 м.2 (10 тис. м2) | ||||||
Послуги розмітки доріг | 150,0 | 150,0 | 0,0 | 85 грн. за м2 Розмітка пішохідних переходів | ||||||
Транспортні послуги | 200,0 | 200,0 | 0,0 | Оренда автовишки 670,00 грн/год., | ||||||
Обрізка та кронування дерев | 195,0 | 195,0 | 0,0 | 65 дерев*3000 грн./од. | ||||||
Обслуговування світлофорних об’єктів | 150,0 | 150,0 | 0,0 | 12300,00 грн/міс.*12 міс. (5 світлофорних об’єктів : перехрестя вул. Молодіжна-Білогородська, вул. Садова, вул. Хрещатик, вул. Шевченка=вул. Польова, вул. Білогородська – вул. Гоголя) | ||||||
Грейдерування доріг | 198,0 | 198,0 | 0,0 | 500 грн./год роботи | ||||||
Поточний ремонт доріг, влаштування ФЕМ | 530,0 | 530,0 | 0,0 | Визначення місць ремонту буде відомо після проведення весняного обстеження (Приблизно 1м.3/300 грн.) | ||||||
Ремонт ручного інструменту | 50,0 | 50,0 | 0,0 | Ремонт ручного інструменту у разі необхідності. | ||||||
Ремонт спецтехніки та автотранспорту | 100,0 | 100,0 | 0,0 | Технічне обслуговування спецтехніки за потребою, ремонтування спецтехніки та тракторів у разі необхідності. | ||||||
Інші комунальні послуги | 320,0 | 320,0 | 0,0 | |||||||
Електроенергія на світлофори | 50,0 | 50,0 | 0,0 | За показниками лічильника | ||||||
Оренда біотуалетів | 70,0 | 70,0 | 0,0 | 1 220 Обслуговування з встановлення та зняттям однієї кабінки | ||||||
Вивезення негабаритного сміття | 200,0 | 200,0 | 0,0 | 126 грн./м.3 | ||||||
Розділ V
ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Програма розрахована на один рік і виконуватиметься при наявності можливостей фінансування.
Розділ VI
ІНФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОСТІ
З ПИТАНЬ БЛАГОУСТРОЮ ТА САНОЧИСТКИ
З метою сприяння розвитку системи екологічної освіти, виховання, інформування населення, підготовки професійних кадрів і формування екологічної свідомості й культури населення міста, для ефективного виконання пріоритетних напрямів реалізації Програми передбачається:
Розділ VII
ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Благоустрій території міста забезпечується на основі єдиного управління, освоєння капіталовкладень, економного та раціонального їх використання, заохочення до цього населення і колективів підприємств та посилення відповідальності за порушення чинного законодавства в сфері саночистки, зниження витрат матеріальних та енергетичних ресурсів.
В основу управління покладено такі принципи:
Функції сприяння взаємодії та забезпеченню координації роботи органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, пов’язаних з виконанням Програми, і коригування передбачених нею заходів відповідно до наявних фінансових, матеріальних та організаційних можливостей покладаються на районну комісію з реалізації Програми.
Організацію виконання Програми відповідно до своїх повноважень здійснюють структурні підрозділи, посадові особи виконавчих органів міської ради органів санітарного нагляду та правоохоронних органів під єдиним керівництвом міської ради.
Розділ VIII
ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Фінансування Програми здійснюється за рахунок:
Обґрунтування обсягів робіт та обсягів фінансування з місцевого бюджету з урахуванням пропозицій Комісії з реалізації Програми щорічно подається відділом житлово-комунального господарства Боярської міської ради до проекту Плану соціального – економічного розвитку міста та проекту бюджету м. Боярка на відповідний рік.
Програма поширюється на відносини, що виникають у сфері благоустрою, а саме: виконання заходів, що передбачають утримання та ремонт шляхового господарства міста, технічно-санітарне утримання та ремонт дорожніх об’єктів, малих архітектурних форм, утримання, ремонт та реконструкцію мереж зовнішнього освітлення міста (центральних вулиць та вулиць приватної забудови міста), можливість запобігати несприятливим наслідкам підтоплення та ліквідацію їх в разі виникнення, святкове оформлення, яке передбачає покращення естетичного вигляду міста в святкові дні.
Високий рівень благоустрою міста, упорядкування та санітарний стан міста є одним із чинників, який визначає його екологічний стан, що значно покращує навколишнє природне середовище.
Кошти, які спрямовуються на виконання даної Програми, на даний час та у перспективі, зумовлюють створення умов, сприятливих для життя і діяльності людей, в тому числі покращення стану здоров’я
Виконавцем робіт з благоустрою міста є Боярське комунальне підприємство «Боярське ГВУЖКГ» .
Реконструкція і будівництво здійснюється за рахунок субвенції з Державного бюджету України, обласним, районним, міським, бюджетами на виконання заходів з попередження аварій та запобігання техногенним катастрофам в житлово-комунальному господарстві в разі їх передбачення в Державному бюджеті України на відповідний рік, а також коштів районного міських, бюджетів та підприємств на умовах співфінансування.
Головними розпорядниками бюджетних коштів з виконання заходів Програми є Боярська міська рада.
Розділ IX
КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ПРОГРАМИ
Контроль за виконанням цієї Програми, здійснюється постійною депутатською комісією Боярської міської ради з питань житлово-комунального господарства, енергозбереження, благоустрою міста, створеною для контролю з реалізації Програми та через відділ житлово-комунального господарства в межах повноважень, визначених чинним законодавством.
Громадський контроль за ходом реалізації Програми здійснюється відповідно до Законів України «Про благоустрій населених пунктів» «Про питну воду та питне водопостачання» та «Про охорону навколишнього природного середовища».
Контроль за використанням коштів, спрямованих на забезпечення виконання Програми, здійснюється відповідно до закону.
Розділ X
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
У результаті здійснення цих заходів, а також заходів, передбачених, іншими програмами, очікується зменшення потрапляння забруднюючих речовин у джерела питного водопостачання зниження екологічного навантаження на природні ресурси міста.
Завдання програми можуть бути виконані за умови реалізації взаємопов’язаних заходів інших програм, зокрема Програми й реформування розвитку житлово-комунального господарства, Програми розвитку зовнішнього освітлення, Екологічною програмою, а також Правил користування водозабірними спорудами для задоволення питних, побутових та інших потреб населення, зон санітарної охорони джерел водопостачання, обмеження або заборони використання підприємствами питної водив промислових цілях на території м. Боярка. Виконання Програми дасть можливість забезпечити:
Заступник міського голови В.В. Мазурець