БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РІШЕННЯ |
від 12 січня 2017 року №1/3
м. Боярка |
Про звіт КП «Боярка Водоканал» та КП «БГВУЖКГ»
про роботу із зверненнями громадян за 2016 рік.
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, а також заслухавши звіти КП «Боярка-Водоканал» та КП «БГВУЖКГ» про роботу із зверненнями громадян за 2016 рік, –
ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про роботу КП «Боярка-Водоканал» та КП «БГВУЖКГ» із зверненнями громадян за 2016 рік взяти до відома.
2. Спеціалісту І категорії з питань звернень громадян Білан Я. А. систематично узагальнювати та аналізувати звернення громадян, у яких порушуються питання якості роботи КП «Боярка-Водоканал» та КП «БГВУЖКГ».
3. Керівникам комунальних підприємств міста:
– вжити заходи щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, уважного ставлення до вирішення проблем, з якими вони звертаються, вирішення обґрунтованих заяв і скарг найменш соціально захищених категорій громадян;
– у разі неможливості вирішення проблем, з якими вони звертаються, у встановлені терміни повідомляти заявника щодо термінів вирішення питань, порушених у зверненні. У разі порушення термінів розгляду попередити, що робота із зверненням громадян посадових та службових осіб розглядається як важливий критерій оцінки їх професійного рівня, відповідності займаній посаді, а також можливості просування таких осіб по службі.
4. Для удосконалення роботи із зверненнями громадян керівникам комунальних підприємств вживати додаткові заходи:
МІСЬКИЙ ГОЛОВА О. О. ЗАРУБІН