Про звіт КП «Боярка Водоканал» та КП «БГВУЖКГ» про роботу із зверненнями громадян за 2016 рік

12.01.2017 54
БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 12 січня 2017 року                                                                             №1/3

м. Боярка

Про звіт КП «Боярка Водоканал» та КП «БГВУЖКГ»

про роботу із зверненнями громадян за 2016 рік.

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, а також заслухавши звіти КП «Боярка-Водоканал» та КП «БГВУЖКГ» про роботу із зверненнями громадян за 2016 рік, –

ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про роботу КП «Боярка-Водоканал» та КП «БГВУЖКГ» із зверненнями громадян за 2016 рік взяти до відома.

2. Спеціалісту І категорії з питань звернень громадян Білан Я. А. систематично узагальнювати та аналізувати звернення громадян, у яких порушуються питання якості роботи КП «Боярка-Водоканал» та КП «БГВУЖКГ».

3. Керівникам комунальних підприємств міста:

–  вжити заходи щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, уважного ставлення до вирішення проблем, з якими вони звертаються, вирішення обґрунтованих заяв і скарг найменш соціально захищених категорій громадян;

– у разі неможливості вирішення проблем, з якими вони звертаються, у встановлені терміни повідомляти заявника щодо термінів вирішення питань, порушених у зверненні. У разі порушення термінів розгляду попередити, що робота із зверненням громадян посадових та службових осіб розглядається як важливий критерій оцінки їх професійного рівня, відповідності займаній посаді, а також можливості просування таких осіб по службі.

4. Для удосконалення роботи із зверненнями громадян керівникам комунальних підприємств вживати додаткові заходи:

– регулярно узагальнювати та аналізувати кількість і зміст звернень, домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до райдержадміністрації та органів вищого рівня;

– посилити персональну відповідальність працівників підприємств за стан роботи зі зверненнями громадян;

– забезпечувати встановлення дієвого контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень, додержанням встановлених законодавством термінів та наданням відповіді заявникам;

– притягати до відповідальності посадових осіб за неналежне виконання вимог Закону України «Про звернення громадян».

5. Керівникові КП «ІА «Боярка-інформ» оприлюднити дане рішення в газеті та на офіційному сайті міської ради в десятиденний термін після його прийняття та підписання.

6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на завідувача загального відділу Л. М. Остролуцьку.

 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА                                                              О. О. ЗАРУБІН

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту