Про звіт КП «Боярка Водоканал» та КП «БГВУЖКГ» про роботу із зверненнями громадян за 2016 рік

12.01.2017 127
Скан-копія у форматі .doc, 35 Кб
БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 12 січня 2017 року                                                                             №1/3

м. Боярка

Про звіт КП «Боярка Водоканал» та КП «БГВУЖКГ»

про роботу із зверненнями громадян за 2016 рік.

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, а також заслухавши звіти КП «Боярка-Водоканал» та КП «БГВУЖКГ» про роботу із зверненнями громадян за 2016 рік, –

ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про роботу КП «Боярка-Водоканал» та КП «БГВУЖКГ» із зверненнями громадян за 2016 рік взяти до відома.

2. Спеціалісту І категорії з питань звернень громадян Білан Я. А. систематично узагальнювати та аналізувати звернення громадян, у яких порушуються питання якості роботи КП «Боярка-Водоканал» та КП «БГВУЖКГ».

3. Керівникам комунальних підприємств міста:

–  вжити заходи щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, уважного ставлення до вирішення проблем, з якими вони звертаються, вирішення обґрунтованих заяв і скарг найменш соціально захищених категорій громадян;

– у разі неможливості вирішення проблем, з якими вони звертаються, у встановлені терміни повідомляти заявника щодо термінів вирішення питань, порушених у зверненні. У разі порушення термінів розгляду попередити, що робота із зверненням громадян посадових та службових осіб розглядається як важливий критерій оцінки їх професійного рівня, відповідності займаній посаді, а також можливості просування таких осіб по службі.

4. Для удосконалення роботи із зверненнями громадян керівникам комунальних підприємств вживати додаткові заходи:

– регулярно узагальнювати та аналізувати кількість і зміст звернень, домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до райдержадміністрації та органів вищого рівня;

– посилити персональну відповідальність працівників підприємств за стан роботи зі зверненнями громадян;

– забезпечувати встановлення дієвого контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень, додержанням встановлених законодавством термінів та наданням відповіді заявникам;

– притягати до відповідальності посадових осіб за неналежне виконання вимог Закону України «Про звернення громадян».

5. Керівникові КП «ІА «Боярка-інформ» оприлюднити дане рішення в газеті та на офіційному сайті міської ради в десятиденний термін після його прийняття та підписання.

6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на завідувача загального відділу Л. М. Остролуцьку.

 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА                                                              О. О. ЗАРУБІН

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту