БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ |
від 13 липня 2017 року № 33/1
м. Боярка |
ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ
В И Р І Ш И В:
4. Працівникам виконкому своєчасно та якісно розглядати звернення громадян. При неможливості вирішення проблем, з якими вони звертаються, у встановлені терміни повідомляти заявника щодо термінів вирішення питань, порушених у зверненні. У разі порушення термінів розгляду попередити, що робота із зверненням громадян посадових та службових осіб розглядається як важливий критерій оцінки їх професійного рівня, відповідності займаній посаді, а також можливості просування таких осіб по службі.
МІСЬКИЙ ГОЛОВА О.О.ЗАРУБІН
ІНФОРМАЦІЯ
про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Боярської міської ради за 6 місяців 2017 р.
Реалізуючи вимоги Закону України “Про місцеве самоврядування”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», та згідно доручення голови Києво-Святошинської райдержадміністрації від 24 листопада 2008 року №45-1, відповідно до ст.28 Закону України “Про звернення громадян” та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, розпорядження міського голови № 189 від 08.12.2008 року, виконкомом проведена певна робота по удосконаленню роботи із зверненнями громадян.
Стан роботи із зверненнями громадян постійно розглядається на апаратних нарадах керівного складу та всього колективу. Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у міського голови. Провідним спеціалістом по зверненням громадян щотижня надається інформація щодо стану роботи із зверненнями громадян.
За 6 місяців 2017 до виконкому надійшло 928 звернень громадян,що на 811 звернень менше,ніж в минулому звітному періоді. В тому числі колективних звернень – 50, повторних звернень – 35, надійшло через вищі установи – 29. На особистому прийомі – 119, звернень-809 письмово.
За 6 місяців 2017 року в письмових зверненнях піднято 809 питань, з них : по землекористуванню -195, житловим питанням -28, транспорту -5, житлово-комунального господарства-219,соціального захисту – 92, опікунські питання – 6, архітектурним питанням – 145, питання пов’язані з ліквідацією наслідків аварії на ЧАЕС -, питання роботи ДДЗ-4 , інші -115.
На особистому прийомі в міського голови та його заступників найбільше піднімалися питання комунального господарства (зрізка і кронування дерев,ремонт доріг, тротуарів, тарифи на комунальні послуги)-70%;земельні питання (виділення земельних ділянок,розподіл і оформлення часток земельних ділянок)-12%; житлові (виділення кімнати в гуртожитку,ліжко-місця)-13%;діяльність ДНЗ міста-3%;інші питання – 2%.
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ
За 6 місяців 2017 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло 92 звернення.
– отримання матеріальної допомоги 78 заяв
– інші питання 14 заяв
В 2017році внесено зміни в порядок надання матеріальної допомоги, а саме: окремо надається допомога учасникам АТО та їх дітям на оздоровлення згідно з поданими заявами, з фонду міського голови в особливо важких ситуаціях за програмою «Турбота». За цей період поточного року 78 громадянам надано матеріальну допомогу на суму 93000 (дев’яносто три тисячі гривень) грн.
В цьому звітному 2017 році вся інша матеріальна допомога мешканцям міста надається з «Депутатського фонду»,що виділяється рішенням сесії міської ради на рік кожному депутату округу.
ЖИТЛОВІ ПИТАННЯ
За 6 місяців 2017 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло – 28 звернень:
– Із них:
ОПІКУНСЬКІ ПИТАННЯ.
По питанням опіки та піклування за 6 місяців 2017 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло 6 заяв:
– продаж квартири,земел.ділянки від імені н/л 2 заяви
– призначення опікуном 4 заяви
ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО
По житлово-комунальним питанням до виконавчого комітету Боярської міської ради за 6 місяців 2017 рік надійшло 219 звернень:
– опалення в будинку 2 заяви
– встановлення інд-о опалення 25 заяви
– водопостачання 7 заяв
– питання благоустрою і санітарного стану 72 заяви
– плата за кому-і послуги 13 заяв
– питання ремонту будинку 11 заяв
– інші питання надійшло 89 заяв
ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ
По земельним питанням до виконавчого комітету Боярської міської ради за 6 місяців 2017 року надійшло 195 звернень.
Найбільшу кількість звернень складають звернення з питань надання дозволу на розроблення та затвердження проектів землеустрою земельних ділянок -110, виділення земельних ділянок – 20,інші-спірні питання по межам земельних ділянок, питання розподілу землі та ін.
Зареєстровано заяв та видано 240 довідок про відсутність (наявність) земельних ділянок в межах м.Боярка.
АРХІТЕКТУРНІ ПИТАННЯ
З архітектурних питань за 6 місяців 2017 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло 145 звернення:
– видача будівельного паспорта 38 заяв
– надання адреси новозбуд.будинку та землі 16 заяв
– розподіл ідеальних часток будинковолодіння 34 заяв
– інші питання надійшло 57 заяв
Окремо зареєстровано заяв і видано довідок про відсутність забудови на земельних ділянках, можливість надання адреси окремим частинам будинковолодіння-34.
ПИТАННЯ ТРАНСПОРТУ
До виконавчого комітету Боярської міської ради за 6 місяців 2017 року надійшло – 5 заяв. Всі питання розглянуті.
ПИТАННЯ РОБОТИ ДДЗ
До виконавчого комітету Боярської міської ради за 6 місяців 2017 року
надійшло 4 заяви. Відповіді надано.
ІНШІ
З інших питань до виконавчого комітету Боярської міської ради за вказаний період 2017 року надійшло 115 звернень.
Провідний спеціаліст з питань
звернень громадян Я.А.Білан