Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому за 6 місяців 2016 року

14.07.2016 67

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

від 14 липня 2016 року                                                                  № 38/1

 

Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому за 6 місяців 2016 року

З метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» –

ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ

В И Р І Ш И В:

1. Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Боярської міської ради за 6 місяців 2016 року до відома (додається).

2. Провідному спеціалісту по зверненням громадян Білан Я.А. систематично узагальнювати та аналізувати звернення громадян.

3. Керівникам комунальних підприємств міста вжити заходи щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, уважного  ставлення до вирішення проблем, з якими вони звертаються, вирішення обґрунтованих заяв і скарг найменш соціально захищених категорій громадян.

4. Працівникам виконкому своєчасно та якісно розглядати звернення громадян. При неможливості вирішення проблем, з якими вони звертаються, у встановлені терміни повідомляти заявника щодо термінів вирішення питань, порушених у зверненні. У разі  порушення термінів розгляду попередити, що робота із зверненням громадян посадових та службових осіб розглядається як важливий критерій оцінки їх професійного рівня, відповідності займаній посаді, а також можливості просування таких осіб по службі.

5. Для активізації роботи із зверненнями громадян вживати додаткові заходи :

– регулярно узагальнювати та аналізувати кількість і зміст звернень. За результатами домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до райдержадміністрації та органів вищого рівня;

– посилити персональну відповідальність керівників установ, організацій за стан роботи зі зверненнями громадян, практикувати заслуховування їх звітів з цього питання на засіданнях виконкому;

– забезпечувати встановлення дієвого контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень, додержанням встановлених законодавством термінів та наданням відповіді заявникам;

– притягати до відповідальності посадових осіб за неналежне виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”.

6.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами Рябошапку М.А.

 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА                                               О.О.ЗАРУБІН

 

ІНФОРМАЦІЯ

про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Боярської міської ради за 6 місяців 2016 р.

 

Реалізуючи вимоги Закону України “Про місцеве самоврядування”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», та згідно  доручення голови Києво-Святошинської райдержадміністрації від 24 листопада 2008 року №45-1,  відповідно до ст..28 Закону України “Про звернення громадян” та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, виконкомом проведена певна робота по удосконаленню роботи із зверненнями громадян.

Стан роботи із зверненнями громадян розглядається на апаратних нарадах керівного складу та всього колективу. Робота   зі   зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у міського голови. Провідним спеціалістом по зверненням громадян щотижня надається інформація  щодо стану роботи із зверненнями громадян.

За 6 місяців 2016 р. до виконкому надійшло  звернень громадян 1739 (що на 301 більше, ніж за відповідний період 2015 р.), в тому числі колективних звернень – 79, повторних звернень – 21,   надійшло через вищі установи – 15. На особистому прийому – 182,  звернень-1557 письмово.

 

За 6 місяців 2016 року в зверненнях піднято 1557 питань, по землекористуванню -246 ( на 41 більше, ніж за відповідний період 2015 р ) житловим питанням -89 ( на 11 більше ніж за відповідний період 2015 р), транспорту -3, питання торгівлі- 5,

житлово-комунального господарства -188,( на 37 більше ніж за відповідний період 2015 р )

соціального захисту – 730,( на 339 більше ніж за відповідний період 2015 р)

опікунські питання- 6, архітектурним питанням – 167, питання пов’язані з ліквідацією наслідків аварії на ЧАЕС  -, питання роботи ДДЗ-2 ,  інші -121.

 

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ

За  6 місяців 2016 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло  730 звернень.

 

–   отримання матеріальної допомоги                                728 заяв

  • інші питання                                                                    2  заяви

Надано матеріальної допомоги малозахищеним верствам населення, всього на загальну суму 463 450 гривень, що на 316 550 більше ніж за відповідний період 2015 р.

ЖИТЛОВІ ПИТАННЯ

За 6 місяців 2016 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло –  89 звернень.

 

–    Із них:

  • виділення ліжко-місця                                             18  заяв
  • виділення житла                                                       13  заява
  • постановка на квартоблік                                        21  заява
  • визнання права власності                                        –
  • приватизація кімнат  гуртожитку                            3  заяви
  • інші питання                                                             34  заяв

 

Залишаються невирішеними звернення громадян щодо поліпшення їх житлових умов (у зв¢язку з відсутністю будівництва нового житла, і наявності відселенчої житлової площі).

 

ОПІКУНСЬКІ ПИТАННЯ.

По питанням опіки та піклування за 6 місяців 2016 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло  6 заяв.

–  продаж квартири від імені н/л                                      –

–  призначення опікуном                                                   5 заяв

–  продаж автомобіля                                                         –

–  інші питання                                                                   1 заява

 

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

По житлово-комунальним питанням до виконавчого комітету Боярської міської ради за 6  місяців 2016 рік  надійшло 188  звернень

 

–  опалення в будинку  надійшло                  5  заяв

–  встановлення інд-о опалення надійшло     33 заяви

–  водопостачання  надійшло                         7   заяв

–  питання благоустрою      надійшло            16   заява

–  плата за кому-і послуги   надійшло           5   заяв

–  питання санітарного стану  надійшло       9   заяв

–  питання ремонту будинку надійшло         2   заяв

–  ремонт ліфта                                                 2    заяви

–  інші питання надійшло                               109   заява

 

 

ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ

По земельним питанням до виконавчого комітету Боярської міської ради за 6 місяців 2016 року  надійшло 246 звернень

Найбільшу кількість звернень складають звернення з питань надання дозволу на розроблення та затвердження проектів землеустрою земельних ділянок -207, інші-39-спірні питання по межам земельних ділянок, питання розподілу землі та інш.

Зареєстровано заяв та видано 470 довідок про відсутність (наявність) земельних ділянок в межах м.Боярка.

 

АРХІТЕКТУРНІ ПИТАННЯ

З архітектурних питань за 6 місяців 2016 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло 167 звернення

 

–   дозвіл на будівництво надійшло           3    заяви

–   прийняття в експлуатацію надійшло    2   заяви

  • узаконення будівництва надійшло       –
  • визнання права власності надійшло     –
  • розподіл ідеальних часток будин-я       64   заяв
  • інші питання  надійшло                         98   заяв

Окремо зареєстровано заяв і видано довідок про відсутність забудови на земельних ділянках, можливість надання адреси окремим частинам будинковолодіння-35.

 

ПИТАННЯ ТРАНСПОРТУ

До виконавчого комітету Боярської міської ради за 6 місяців 2016 року надійшло – 3 заяви.Всі питання розглянуті.

 

ПИТАННЯ ТОРГІВЛІ

До виконавчого комітету Боярської міської ради за  6 місяців 2016року надійшло 5 заяв. На всі заяви надано відповіді.

 

ПИТАННЯ  РОБОТИ ДДЗ 

До виконавчого комітету Боярської міської ради за 6 місяців 2016 року

надійшло 2 заяви. Відповіді надано.

 

ІНШІ

З інших питань  до виконавчого комітету Боярської міської ради за вказаний період 2016 року надійшло 121 звернення.

 

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту