БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
VІІ СКЛИКАННЯ чергова 12 сесія
РІШЕННЯ № 12/360 |
від 09 червня 2016 року м. Боярка |
Про утворення у складі виконавчого комітету міської ради відділу державної реєстрації
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 26.11.2015 р., Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» керуючись ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», –
БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИРІШИЛА:
1. Утворити у складі виконавчого комітету міської ради відділ державної реєстрації у складі 3 осіб, а саме:
2. Внести відповідні зміни в структуру апарату міської ради і виконавчого комітету та затвердити загальну чисельність апарату міської ради та виконавчого комітету міської ради у кількості 53 штатних одиниць.
3. Провести упорядкування структури апарату міської ради та виконавчого комітету згідно із затвердженою структурою та загальною чисельністю.
4. Затвердити Положення про відділ державної реєстрації (додається).
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету.
Міський голова О. О. ЗАРУБІН
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням міської ради
09.06. 2016 року № 12/360
Положення
про відділ державної реєстрації
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Відділ державної реєстрації (далі – Відділ) є виконавчим органом Боярської міської ради, який перебуває в структурі виконавчого комітету.
1.2. Відділ у своїй діяльності підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету, міському голові.
1.3. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями Дубенської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням та іншими нормативними актами.
1.4. Відділ утримується за рахунок коштів бюджету м. Боярка. Штатний розпис відділу затверджує міський голова.
1.5. Положення про Відділ затверджується міською радою.
1.6. Відділ використовує в роботі штампи та печатку з власним найменуванням.
1.7. На посади начальника, головних спеціалістів Відділу призначаються особи, що відповідають вимогам, передбаченим Законами України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про Державний земельний кадастр», а також кваліфікаційним вимогам, визначеним Міністерством юстиції України. Усі працівники Відділу приймаються та звільняються з посад міським головою в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
1.8. Міська рада створює належні умови для роботи та підвищення кваліфікації працівників Відділу, забезпечує їх окремими приміщеннями, телефонним зв’язком, сучасними засобами оргтехніки, транспортом для виконання службових обов’язків, законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами, іншими посібниками та літературою.
ІІ. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ
2.1. Метою Відділу є забезпечення виконання покладених на місцеве самоврядування повноважень щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань, надання відомостей з Державного земельного кадастру відповідно до закону, здійснення інших повноважень, передбачених Законом та іншими нормативно-правовими актами.
2.2. Основними завданням Відділу є:
2.2.1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань.
2.2.2. Ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
2.2.3 Надання відомостей з Державного земельного кадастру
2. 2.4. Відділ при виконанні покладених на нього функцій співпрацює з органами виконавчої влади, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та виконавчими органами, утвореними міською радою, підприємствами, організаціями, установами, об’єднаннями громадян.
ІII. ПОВНОВАЖЕННЯ ВІДДІЛУ
3.1. У межах своєї компетенції Відділ у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно:
3.1.1. Забезпечує проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відповідно до Закону.
3.1.2. Забезпечує ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
3.1.3. Забезпечує взяття та облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до Закону.
3.1.4. Забезпечує прийом та видачу документів, пов’язаних з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, взяттям та облік безхазяйного нерухомого майна, надання відомостей з Державного реєстру прав.
3.1.5. Встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями.
3.1.6. Забезпечує формування та ведення реєстраційних справ.
3.2. У межах своєї компетенції Відділ у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
3.2.1. Забезпечує державну реєстрацію та проведення інших реєстраційних дій щодо юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідно до Закону.
3.2.2. Забезпечує ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
3.2.3. Забезпечує прийом та видачу документів, пов’язаних з проведенням державної реєстрації та інших реєстраційних дій щодо юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, надання відомостей з Єдиного державного реєстру.
3.2.4. Перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів або для відмови юридичним особам, фізичним особам-підприємцям та громадським формуванням у державній реєстрації.
3.2.5. Забезпечує ведення реєстраційних справ.
3.3. Надає відомості з Державного земельного кадастру відповідно до закону.
3.4. Одержує в установленому порядку від органів влади, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених завдань згідно з чинним законодавством.
3.5. В межах своєї компетенції проводить розробку проектів рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, що готуються Відділом.
3.6. Виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.
3.7. Відділ має право:
– залучати спеціалістів інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій для розгляду питань, що належать до його компетенції;
– отримувати в установленому порядку від державних органів, інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
– скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;
– брати участь у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів для сприяння здійсненню покладених на нього завдань.
IV. КЕРІВНИЦТВО ВІДДІЛОМ
4.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою в порядку, визначеному законодавством України.
4.2. Начальник Відділу:
– очолює Відділ, здійснює керівництво його діяльністю, розподіляє обов’язки між працівниками та визначає ступінь їх відповідальності;
– визначає напрямки діяльності, шляхи вдосконалення й підвищення ефективності роботи Відділу;
– представляє Відділ у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями в Україні та за її межами;
– несе персональну відповідальність за невиконання, або неналежне виконання покладених на відділ завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни у відділі;
– організовує та контролює виконання у Відділі Конституції та законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, розпоряджень міського голови, рішень Боярської міської ради і виконавчого комітету;
– планує роботу відділу, подає пропозиції до перспективних та поточних планів роботи виконавчих органів міської ради;
– подає пропозиції міському голові щодо заохочення та накладення дисциплінарних стягнень на працівників Відділу;
– розробляє положення про Відділ, посадові інструкції працівників, подає їх на затвердження в установленому порядку;
– звітується про проведену роботу Відділу в порядку, визначеному законодавством України;
– діє в межах повноважень, визначених посадовою інструкцією, що затверджуються міським головою.
4.3. Начальнику підпорядковуються працівники Відділу.
4.4. Працівники Відділу діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою.
V. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВІДДІЛУ
5.1. Працівники Відділу несуть відповідальність за належне виконання покладених на Відділ даним положенням повноважень у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
5.2. За порушення трудової та виконавчої дисципліни працівники Відділу притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством України.
VІ. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
6.1. Припинення діяльності Відділу здійснюється у встановленому порядку відповідно до вимог чинного законодавства України.
6.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.