РІШЕННЯ № 1/1 Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому за 12 місяців 2021 року

10.02.2022 43

УКРАЇНА

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

від 10 лютого 2022 року                                                       № 1/1

м. Боярка

 

Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому за 12 місяців 2021 року

Відповідно до ст.28 Закону України “Про звернення громадян”, на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, –

 

ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ

В И Р І Ш И В:

 

1. Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Боярської міської ради за 12 місяців 2021 року взяти до відома (додається).

2. Начальнику загального відділу Купар М.О. систематично узагальнювати та аналізувати звернення громадян.

3. Керівникам комунальних підприємств, установ, закладів Боярської ТГ вжити заходи щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, уважного ставлення до вирішення проблем, про які зазначено у зверненнях, особливо соціально незахищених категорій громадян.

4. Працівникам виконавчих органів ради своєчасно та якісно розглядати звернення громадян. У разі порушення, з боку виконавців, термінів розгляду звернень, попередити, що робота із зверненнями громадян посадовими та службовими особами є важливим критерієм оцінки їх професійного рівня, відповідності займаній посаді, а також можливості просування таких осіб по службі.

5. Для покращення якості роботи із зверненнями громадян вживати заходи щодо:

– регулярного узагальнення та аналізу кількості і змісту звернень для усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги;

– посилення персональної відповідальності керівників підприємств, установ, організацій за стан роботи зі зверненнями громадян, заслуховування їх звітів з цього питання на засіданнях виконкому;

– забезпечення встановлення дієвого контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень, додержанням встановлених законодавством термінів та наданням обґрунтованих відповідей заявникам;

– притягнення до відповідальності посадових осіб за неналежне виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”.

6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами Саламатіну Г.О.

 

Міський голова                                                   О. ЗАРУБІН

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту