БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 11 січня 2018 року №1/3
м. Боярка
Про затвердження плану роботи виконкому на І квартал 2018 року
Керуючись п.2 ч. 2 ст.52 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, розглянувши проект плану роботи виконавчого комітету Боярської міської ради на І квартал 2018 року , –
В И Р І Ш И В :
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Боярської міської ради на І квартал 2018 року ( додається ).
2. Контроль за виконанням плану покласти на заступників міського голови та керуючу справами виконавчого комітету.
Міський голова О.О.ЗАРУБІН
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого
комітету № 1/3
від 11.01.2018
ПЛАН РОБОТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на І квартал 2018 р.
І. Підготовка питань для винесення на розгляд ради
І квартал 2018 року
№ з/п | Питання роботи ради та її органів | Доповідач |
|
Звіт про виконання міського бюджету за 2017 рік | В.В. Шульга |
|
Про підсумки соціально-економічного та культурного розвитку м. Боярка у 2017 році | В.В. Шульга |
|
Звіт міського голови про роботу, перед територіальною громадою міста Боярки на відкритій зустрічі з громадянами | О.О. Зарубін |
|
Звіт про діяльність комунальних підприємств міста Боярка за 2017 рік та розгляд планів на 2018 рік | Керівники КП |
|
Заслуховування інформації голови ГФ «Боярський міський патруль» про стан боротьби із злочинністю, охорони громадського порядку та результати діяльності на території м. Боярка | Макаров В.Г. |
|
Про визначення кандидатів на літературно-мистецьку премію імені Володимира Самійленка | Т.П. Кочкова |
|
Про проведення конкурсу перед проектних пропозицій спорудження пам’ятних знаків в м. Боярка | Т.П. Кочкова |
|
Затвердження Програми облаштування та утримання зупинок громадського транспорту у м. Боярка | В.В. Мазурець |
|
Розробка бренду міста | Т.П. Кочкова |
П.Питання для розгляду виконавчим комітетом:
№пп | Питання для розгляду на засіданні виконавчого комітету | Відповідальні
|
2.1 | Звіт виконавчого комітету про роботу із зверненнями громадян за 2017 рік. | Рябошапка М.А.
Остролуцька Л.М. |
2.2 | Звіт про роботу із зверненням громадян
КП «БГВУЖКГ» |
Камінський В.А. |
2.3 | Звіт про роботу із зверненням громадян КП «Боярка-
Водоканал» |
Михеєнко А.В. |
2.4 | Про стан виконавської дисципліни при виконанні документів органів виконавчої влади вищого рівня та власних рішень за 2017 р. | Остролуцька Л.М. |
2.5 | Звіт про виконання міського бюджету 2017 р.
та роботу відділу фінансів, економічного розвитку та торгівлі |
Мусієнко Н.І. |
2.6 | Звіт про роботу юридичного відділу
|
Гончар К.І. |
2.1. Засідання виконкому міської ради
Графік засідань виконкому:
11.01.2018
08.02.2018
15.03.2018
ІІІ.Планування роботи виконавчого комітету
1. Загальний відділ:
1.1. Організація діловодства відповідно до чинних правил.
1.2. Контроль за організацією діловодства в відділах, інших підрозділах, надання методичної допомоги .
1.3. Обробка кореспонденції, яка надходить та відправляється, доставка її за призначенням.
1.4. Видача інформації стосовно терміну проходження документів – постійно
1.5. Організація та підготовка засідань апаратних нарад. – щопонеділка
1.6. Організація роботи по реєстрації, обліку і збереження документальних матеріалів поточного архіву.
1.7. Організація зберігання документації та передача її на державне зберігання у встановленому порядку.
1.8. Підготовка та реєстрація розпоряджень міського голови, доведення до виконання у визначені терміни.
1.9. Контроль за виконанням рішень виконкому, розпоряджень та доручень РДА.
1.10. Підготовка документів та проведення засідання по наданню матеріальної допомоги – щомісячно
1.11. Підготовка звіту про звернення громадян за 2017 рік для розгляду на засіданні виконавчого комітету та висвітлення в засобах масової інформації.
1.12. Ведення особових справ, трудових книжок .
1.13. Оформлення розпоряджень з кадрових питань
1.14. Підготовка табелю робочого часу, оформлення довідок з місця роботи.
1.15 .Перевірка присвоєння рангів та надбавок посадовим особам органів місцевого самоврядування.
1.16.Проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами покладених на них обов’язків і завдань.
1.17.Контроль за декларуванням доходів посадовими особами за 2017 рік
1.18.Підготовка та здача звітів.
План роботи з питань державної реєстрації актів
цивільного стану
1.19. Забезпечити здійснення первинної державної реєстрації актів цивільного стану фактів народження, смерті, шлюбу.
1.20. Забезпечити щомісячне звітування про витрачання бланків свідоцтв до 02 числа місяця наступного за звітним періодом.
1.21. Забезпечити щомісячне звітування про державну реєстрацію актів цивільного стану за формою Ф-97( Щомісячно до 02 числа місяця наступного за звітним періодом Медведєва В.В. )
1.22. Проаналізувати дотримання термінів державної реєстрації народження та смерті .( Щомісячно до 10 числа місяця наступного за звітним періодом Медведєва В.В. )
2. Відділ фінансів, економічного розвитку та торгівлі
№з/п | Зміст роботи | Дата проведення | Відповідальна особа |
1 | Підготовка та подання на затвердження сесії Боярської міської ради звіту про виконання бюджету міста за 2017 рік | І квартал 2018 року | Клєпікова Т.Т.
Дзюбіна К.Д. |
2 | Підготовка звіту програми соціального, економічного та культурного розвитку міста за 2017 рік | І квартал 2018 року | Мусієнко Н.І.
Клєпікова Т.Т. |
3 | Складання та опублікування річного плану закупівель на 2018 рік | січень
місяць |
Блінова Н.П. |
4 | Організація та проведення закупівель товарів, робіт та послуг згідно річного плану закупівель | І квартал 2018 року | Блінова Н.П. |
5 | Проведення аналізу стану сплати орендної плати, згідно договорів оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності м. Боярка за 2017 рік. | І квартал 2018 року | Мусієнко Н.І.
|
6 | Подання на затвердження сесії Боярської міської ради регуляторних актів:
– Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2018 рік – Про встановлення єдиного податку на 2018 рік |
січень місяць |
Мусієнко Н.І.
|
7 | Підготовка матеріалів до засідань виконавчого комітету щодо регулювання діяльності торгівельних мереж | І квартал 2018 року | Мусієнко Н.І.
Блінова Н.П. |
8 | Розробка поточних розпоряджень, рішень, регуляторних актів, в тому числі:
– регуляторного акту «Положення про порядок провадження торговельної діяльності в місті Боярка» |
І квартал 2018 року |
Мусієнко Н.І.
Клєпікова Т.Т. Дзюбіна К.Д. Блінова Н.П. |
9 | Розгляд листів, заяв, звернень, скарг, які надходять від установ, організацій, депутатів, громадян в межах компетенції відділу | І квартал 2018 року | Мусієнко Н.І.
Клєпікова Т.Т. Дзюбіна К.Д. Блінова Н.П. |
10 | Виконання інших доручень в межах функціональних обов’язків відділу | І квартал 2018 року | Мусієнко Н.І.
Клєпікова Т.Т. Дзюбіна К.Д. Блінова Н.П. |
3.Відділ бухгалтерського обліку і звітності
4. Юридичний відділ виконавчого комітету
5. Відділ з питань житлово-комунального господарства, транспорту та надзвичайних ситуацій.
1. Аналіз діяльності відділу ЖКГ та комунальних підприємств міста за 2017 рік. Звіт на черговій сесії БМР.
2. Реалізація Програми благоустрою та утримання території міста Боярка на 2018 рік.
3. Реалізація Програми «Безпечне місто» на 2018 рік.
4. Затвердження Порядку та проведення конкурсу на визначення виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів на території м. Боярка.
5. Реорганізація КП «БГВУЖКГ» шляхом від’єднання від нього дільниці благоустрою, теплового господарства та житлового фонду.
6. Організація та проведення двомісячника весняних робіт з благоустрою на територій міста.
7. Здійснення контролю за виконанням плану ремонту і утримання автомобільних доріг та тротуарів міста.
8. Організація виконання заходів щодо створення об’єднань співвласників багатоповерхових будинків, здійснення інформаційно-просвітницької роботи з жителями багатоквартирних будинків щодо роз’яснення їх прав та переваг під час утворення об’єднання співвласників.
9. Здійснення організаційних заходів та моніторинг проведення будівництва та проектування світлофорних об’єктів на території міста.
10. Здійснення організаційних заходів та моніторинг проведення реконструкція вуличного освітлення.
11. Супровід 11 проектів регіонального розвитку, що відповідають пріоритетам, передбачених Державною стратегією розвитку та Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року.
12. Розроблення концепції розміщення зупинок громадського транспорту та порядку пайової участі перевізників в утриманні зазначених зупинок.
13. Впорядкування, формування та оновлення особових справ громадян, які перебувають на квартирному обліку.
14. Заповнення форм подання інформації до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
15. Створення єдиної бази даних громадян, які проживають у гуртожитках, що належать територіальній громаді Боярської міської ради.
16. Підготовка проектів рішень на сесію Боярської міської ради.
17. Підготовка проектів рішень на виконавчий комітет Боярської міської ради, підготовка розпоряджень міського голови.
6. Відділ містобудування та архітектури
1. Закінчення робіт по рецензії містобудівної документації «Про внесення змін до проекту генерального плану м. Боярка».
2. Виконання роботи по погодженню розділів «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на особливий період» та «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час», які розроблені у складі проекту «Внесення змін до генерального плану міста Боярка».
3. Подання містобудівної документації «Про внесення змін до проекту генерального плану м. Боярка» на засідання архітектурно-містобудівної ради Департаменту містобудування та архітектури Київської обласної державної адміністрації.
4. Подання містобудівної документації «Про внесення змін до проекту генерального плану м. Боярка».
6. Подання містобудівної документації «Про внесення змін до проекту генерального плану м. Боярка» на експертизу.
7. За результатами експертизи винесення проекту містобудівної документації «Про внесення змін до проекту генерального плану м. Боярка» на затвердження сесії міської ради.
8. Замовлення плану зонування території м. Боярка.
9. Проведення робіт по розробленню детального плану території обмеженої вулицями Б. Хмельницького, Незалежності та Молодіжна в м. Боярка.
10. Проведення робіт по розробленню детального плану території обмеженої вулицями Маяковського, А. Пастернака, Шкільна та І. Мазепи в м. Боярка.
11. Проведення робіт по розробленню детального плану території з реконструкції Боярських очисних споруд та будівництва сміттєсортувальної станції із когенераційною теплоелектростанцією і тепличним комплексом в адміністративних межах Боярської міської ради Києво-Святошинського району Київської області. Розробка проектної документації на будівництво об’єкта.
12. Закінчення робіт по проектуванню нового ДНЗ (дитячого садка «Лісова Казка»), за адресою: вул. Хрещатик, 74.
13. Закінчення робіт по проектуванню нової адміністративної будівлі Боярської міської ради (будівлі місцевого управління), за адресою: вул. Білогородська, 13.
14. Замовлення проектної документації на реконструкцію гуртожитку по вул. Молодіжна, 12/2.
15. Проведення конкурсу із залученням студентів архітектурного факультету КНУБіА для проекту-ідеї пам’ятного знаку «Борцям за волю України», який планується встановити в м. Боярка на площі Михайлівській.
16. Розроблення Положення про порядок перейменування та найменування вулиць, площ, провулків, інших об’єктів на території міста Боярка.
17. Підготовка рішень на засідання сесій міської ради.
18. Підготовка рішень на засідання виконавчого комітету міської ради.
19 Видача будівельних паспортів забудов земельних ділянок міста.
20. Видача паспортів прив’язок тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста.
21. Видача містобудівних умов та обмежень забудов земельних ділянок.
22. Особистий прийом громадян.
7. Відділ землевпорядкування та кадастру
1. Прийом фізичних та юридичних осіб, надання консультацій щодо відведення земельних ділянок у власність.
2. Підготовка та здача звіту в ДПІ по оренді земельних ділянок.
3. Підготовка проектів рішень до розгляду на чергових засіданнях міської ради.
4. Надання пропозицій міській раді при вирішенні питань у галузі земельних відносин.
5. Проведення реєстрації земельних ділянок в м. Боярка (вул. Поляна, 10а, вул. Молодіжна, 7а, 7б, 12/2, Київська, 26).
6. Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок в м. Боярка (вул. Магістральна, 49а, Білогородська, 17а, вул. Дежньова, 2а).
7. Надання методичної допомоги учасникам АТО з метою реалізації прав на земельну ділянку згідно Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
8. Розроблення проекту землеустрою щодо встановлення зовнішніх меж водоохоронних зон р. Притварка.
9. Видача Витягів з Державного земельного кадастру про земельні ділянки.
8. Відділ реєстрації місця проживання громадян та формування і ведення реєстру територіальної громади
8.1 Оформлення робочих місць працівників відділу в максимально-короткі терміни у зв’язку з переїздом до нового приміщення Боярської міської ради.
8.2 Організація співпраці з Центром надання адміністративних послуг виконавчого комітету Боярської міської ради, відділом адресно-довідкової роботи, Києво-Святошинським РВ УДМС України в Київській області, Державним реєстром виборців.
8.3. Організація та передача відділом інформації про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб до Єдиного державного демографічного реєстру в паперовому та електронному вигляді.
8.4. Організація зберігання, інформації, обробки, використання і захисту інформації реєстрів відділу та забезпечення права кожного на доступ до своїх персональних даних, внесених до реєстрів.
8.5. Вивчення та застосування нормативно-правових актів у сфері реєстрації/знятті з реєстрації фізичних осіб.
8.6. Висвітлення у засобах масової інформації основних питань роботи відділу та застосування деяких норм чинного законодавства.
8.7.Формування та ведення Реєстру територіальної громади.
8.8. Реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно територіальної одиниці.
8.9. Внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.
8.10. Прийом громадян с питання з реєстрації зняття з реєстрації з реєстрації місця проживання/перебування особи, малолітніх дітей.
8.11. Складання постанов у справах про адміністративні правопорушення за частиною 1 статті 197 КУпАП та складання адміністративних протоколів за частинною 2 статті 197 КУпАп.
8.12. Надсилання справ про адміністративні правопорушення складені за частиною 2 статті 197 КУпАП до адміністративної комісії при виконавчому комітеті Боярської міської ради та Києво-Святошинського районного суду.
8.13 Організація документообігу відділу, завести відповідні журнали та книги для реєстрації заяв громадян, повідомлень про зняття з реєстрації що надходять з інших органів реєстрації місцевого самоврядування.
8.14. Розгляд документів що надходять від Центру надання адміністративних послуг в день надходження та прийняття рішень по матеріалах.
8.15. Надання щотижневих звітів про роботу відділу на апаратній нараді Боярської міської ради.
8.16. Робота з адресними картками та картками реєстрації особи на паперових носіях, внесення відповідних відомостей до карток реєстрації особи та адресних карток.
8.17. Вивчення нормативно-правих актів, що регламентують роботу відділу: Конституція України, Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг”, Закон України “Про Державних реєстр виборців”, Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закон України “Про свободу пересування та вільний вибір проживання в Україні”, Закон України “Про інформацію”, Закон України “Про доступ до публічної інформації”, Закон України “Про адміністративні послуги, ” Постанова кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207, Кодекс України про адміністративні правопорушення.
9. Відділ державної реєстрації
9.1.Розробка інформаційних та технологічних карток для адміністраторів ЦНАПу.
9.2. Проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
9.3. Проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за відсутності підстав для зупення розгляду документів та відмови у державній реєстрації.
9.4. Прийом документів для проведення державної реєстрації.
9.5. Перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів або відмови у державній реєстрації.
9.6. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
9.7. Ведення Єдиного державного реєстру.
9.8. Оформлення та видача виписок, витягів та довідок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
9.9. Ведення обліку безхазяйного нерухомого майна.
9.10. Формування та зберігання реєстраційних справ.
9.11. Передача реєстраційних справ або документів для долучення до реєстраційної справи суб’єкту, що забезпечує зберігання реєстраційних справ.
9.12. Розгляд звернень народних депутатів, громадян та запитів на публічну інформацію з питань діяльності Відділу.
9.13. Участь у розгляді питань, які відносяться до компетенції Відділу.
9.14. Вивчення, аналіз та узагальнення працівниками відділу державної реєстрації нормативно-правових актів.
9.15. Формування номенклатури справ відділу державної реєстрації.
9.16. Розроблення і розповсюдження інформаційних матеріалів з метою доведення до відома громадськості процедупи державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
10. Центр надання адміністративних послуг
1. Придбання обладнання для оформлення та видачі документів,що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус з комплектомобладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства;
2. Підключення адміністраторів ЦНАП до Єдиного державного демографічного реєстру;
3. Підключення адміністраторів ЦНАП до ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ;
4. Підключення адміністраторів ЦНАП до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
5 Підключення адміністраторів ЦНАП до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формування.
6. Аналіз та вдосконалення адміністративних карток;
7. Після модернізації нового приміщення передбаченого для розміщення ЦНАП, розширення штату та залучення представників інших сфер з метою максимального спрощення отримання необхідних адміністративних послуг мешканцям міста.
10. Відділ з питань освіти, культури, молоді, спорту та соціального захисту
№
п/п |
Назва заходу | Дата
проведення |
1. | Участь начальника відділу в апаратній нараді | щопонеділка |
2. | Підготовка питань для розгляду на засіданні виконкому | другий четвер місяця |
3. | Питання для розгляду в робочому порядку, віднесених до повноважень відділу | постійно |
4. | Підготовка розпоряджень голови міської ради | протягом кварталу |
5. | Підготовка рішень виконкому міської ради | протягом кварталу |
6. | Підготовка рішень сесії Боярської міської ради | протягом кварталу |
7. | Робота зі зверненнями громадян, що надходять до відділу | постійно |
8. | Прийом громадян працівниками відділу | щосереди |
9. | Висвітлення на сторінках газети «Боярка інформ», офіційному веб-порталі Боярської міської ради та офіційній сторінці Боярської міської ради в соціальній мережі ФБ інформаційних матеріалів | постійно |
10. Засідання комісій: | ||
– з надання матеріальної допомоги | за потребою | |
– з питань розподілу дітей в ДНЗ | за потребою | |
11. | Засідання опікунської ради з питань забезпечення прав повнолітніх осіб, які потребують опіки (піклування) та стороннього догляду
|
за потребою |
12. | Засідання Центру допомоги учасникам АТО
|
за потребою |
13. Участь у підготовці та проведенні культурних заходів, урочистостей, виставок тощо: | ||
Організація та проведення засідань клубу «Патефон» | січень, березень | |
Організація святкування Водохреща | 19 січня | |
Конкурс читців віршів Т.Г. Шевченка «Живе слово Кобзаря» | 10 лютого | |
Організація та проведення святкування «Масляної» | 18 лютого | |
Організація та проведення вручення літературно-мистецької премії БМР ім. В.І. Самійленка |
лютий-березень | |
Спортивні заходи, змагання-турніри, чемпіонати | протягом кварталу | |
Нагородження ювілярів | протягом кварталу | |
14. | Інші заходи | протягом кварталу |
11. Відділ Державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Боярської міської ради
1. Прийом громадян щодо надання безкоштовних консультацій у сфері дозвільної документації.
2. Розгляд скарг та заяв громадян щодо порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності та здійснення будівництва без дозвільної документації.
3. Розгляд справ громадян, які отримали попередження щодо самовільної забудови та експлуатації об’єкта будівництва без реєстрації відповідної документації.
4. Виїзди на місцевість з подальшим складанням актів перевірок об’єктів будівництва на території міста та виїзди по справам громадян, які отримали попередження щодо самовільної забудови, але не надали відповідних документів.
5. Проведення спільних перевірок з БМП та інспектором Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області (далі – Інспекція) щодо дотримання вимог містобудівного законодавства під час виконання будівельних робіт на території міста.
6. У складі комісій приймати участь у перевірках об’єктів комунальної власності щодо їхнього стану та подальшого використання.
7. Надання відповідей на звернення громадянам та надання попереджень щодо порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
8. Підготовка звернень до Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області стосовно проведенняними позапланових перевірок щодо дотримання громадянами міста Боярки вимог законодавствау сфері містобудівної діяльності та наявності у них зареєстрованої дозвільної документації.
9. Підготовка та подання в Інспекцію Повідомлень про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів комунальної власності у м. Боярці, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1).
10. Підготовка та подання в Інспекцію Заяв щодо видачі дозволів на початок виконання будівельних робіт на об`єктах комунальної власності у м. Боярці, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2).
11. Підготовка та подання в Інспекцію документації про готовність до експлуатації об’єктів комунальної власності, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) та середніми наслідками (СС2).
12. Розроблення схем, які будуть містити всю інформацію щодо об’єктів будівництва на території міста.
13 Створення реєстру та здійснення контролю щодо своєчасного залучення замовників завершеного будівництва до пайової участі у розвиток інфраструктури міста до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.
14. Приймати участь у проходженні експертизи генерального плану міста.
15. Підготовка та проходження навчання у Державній архітектурно-будівельній інспекції України.
12. Військово-облікове бюро
12.1. Виконати заходи по проведенню приписки юнаків 2000 року народженя до призовної дільниці Києво-Святошинського РВК ( січень-березень)
12.2. Провести звірку карток первинного обліку з обліковими картками РВК і організацій, підприємств, установ за формою П-2.
12.3.Здійснити переписку карток первинного обліку, які прийшли в непридатний стан.
12.4. Провести агітаційну кампанію серед призовної молоді та військовозобовязаних стосовно переваг служби в ЗСУ за контрактом.
ІV. Засідання, наради:
Проведення засідань комісій:
– адміністративної;
– транспортної;
– комісії по наданню матеріальної допомоги.
Керуючий справами М.А.Рябошапка