ПРОЄКТ № 01-03/336 Про затвердження Програми регулювання містобудівної діяльності на 2021 рік в новій редакції

06.09.2021 54

Проект

01-03/336

06.09.2021 р.

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

VІІІ СКЛИКАННЯ

чергова ___ сесія

РІШЕННЯ № ______

від ___ вересня 2021 року м. Боярка

Про затвердження Програми регулювання містобудівної діяльності на 2021 рік в новій редакції

З метою встановлення правових та організаційних основ містобудівної діяльності спрямованого на забезпечення сталого розвитку територій Боярської міської ради, з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів, керуючись статтею 19 Конституції України, статтями 2, 5, 6, 8, 16, 17, 18, 19, 22, 23, 25, 26, 33 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», статтями 2, 5, 7, 12, 14, 18, 19 Закону України «Про основи містобудування», п.п. 22, п. 1, ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», –

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити Програму регулювання містобудівної діяльності на 2021 рік в новій редакції (додається).

2. Рішення чергової 4 сесії Боярської міської ради VIII скликання від 22.12.2020 № 4/54 вважати таким, що втратило чинність.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови, згідно з розподілом функціональних обов’язків та постійну депутатську комісію Боярської міської ради з питань стратегічного сталого розвитку, містобудування, архітектури, організації публічного простору, земельних відносин, охорони навколишнього середовища, зеленого будівництва та рекреаційних зон.

Міський голова Олександр ЗАРУБІН

до рішення Боярської міської радиДодаток

«Про затвердження Програми регулювання містобудівної діяльності в новій редакції»

від _________ 2021 року № ______

Програма регулювання містобудівної діяльності

на 2021 рік

1. Загальні положення

Містобудування – це цілеспрямована діяльність державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, громадян, об’єднань громадян по створенню та підтриманню повноцінного життєвого середовища, яка включає прогнозування розвитку населених пунктів і територій, планування, забудову та інше використання територій, проектування, будівництво об’єктів містобудування, спорудження інших об’єктів, реконструкцію історичних населених пунктів при збереженні традиційного характеру середовища, реставрацію та реабілітацію об’єктів культурної спадщини, створення інженерної та транспортної інфраструктури.

2. Мета програми

Метою Програми є визначення принципових вирішень розвитку, планування, забудови міста, планувальної організації та розвитку території, визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.

3. Шляхи і способи розв’язання проблеми

Перехід до ринкової економіки, різноманітних форм власності на землю та платного характеру її використання різко підвищує значення містобудівних документів як однієї з найважливіших ланок у механізмі регулювання земельних відносин у місті, узгодження приватних і громадських інтересів. Необхідність формування міської території як системи з великою кількістю ділянок і споруд на відносно обмеженому просторі завжди супроводжується виникненням найрізноманітніших ситуацій, на розв’язання яких спрямована містобудівна діяльність. Загальна сутність проблемних ситуацій – схрещення інтересів різних землекористувачів, їх містобудівне вирішення – це або узгодження інтересів за рахунок створення інтегрованих планувальних структур, або вибір взаємовиключних можливостей використання території, тобто створення монофункціональних планувальних структур.

Планування і забудова територій – діяльність державних органів, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб, яка передбачає:

– прогнозування розвитку територій;

– забезпечення раціонального розселення і визначення напрямів сталого розвитку територій;

– обґрунтування розподілу земель за цільовим призначенням;

– взаємоузгодження державних, громадських та приватних інтересів під час планування і забудови територій;

– визначення і раціональне взаємне розташування зон житлової та громадської забудови, виробничих, рекреаційних, природоохоронних, оздоровчих, історико-культурних та інших зон і об’єктів;

– встановлення режиму забудови територій, на яких передбачено провадження містобудівної діяльності;

– розроблення містобудівної та проектної документації, будівництво об’єктів;

– реконструкцію існуючої забудови та територій;

– збереження, створення та відновлення рекреаційних, природоохоронних, оздоровчих територій та об’єктів, ландшафтів, лісів, парків, скверів, окремих зелених насаджень;

– створення та розвиток інженерно-транспортної інфраструктури ;

– проведення моніторингу забудови ;

– ведення містобудівного кадастру;

– здійснення контролю у сфері містобудування.

Інструментом регулювання планування територій є містобудівна документація. На місцевому рівні планування територій здійснюється шляхом розроблення та затвердження наступної містобудівної документації: генерального плану міста, плану зонування території і детальних планів території.

4. Завдання і заходи

4.1. Комплексний план просторового розвитку території територіальної громади.

Комплексний план просторового розвитку території територіальної громади – одночасно містобудівна документація на місцевому рівні та документація із землеустрою, що визначає планувальну організацію, функціональне призначення території, основні принципи і напрями формування єдиної системи громадського обслуговування населення, дорожньої мережі, інженерно-транспортної інфраструктури, інженерної підготовки і благоустрою, цивільного захисту території та населення від небезпечних природних і техногенних процесів, охорони земель та інших компонентів навколишнього природного середовища, формування екомережі, охорони і збереження культурної спадщини та традиційного характеру середовища населених пунктів, а також послідовність реалізації рішень, у тому числі етапність освоєння території

4.2. Генеральний план

Генеральний план населеного пункту є одночасно видом містобудівної діяльності на місцевому рівні та документацією із землеустрою і призначений для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.

4.3. Детальний план території.

Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції.

Детальний план території уточнює положення генерального плану міста та визначає планувальну організацію і розвиток території та визначає :

– принципи планувально-просторової організації забудови;

– червоні лінії та лінії регулювання забудови;

– функціональне призначення, режим та параметри забудови однією чи декількох земельних ділянок, розподіл територій згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами;

– містобудівні умови та обмеження (у разі відсутності плану зонування території) або уточнення містобудівних у мов та обмежень згідно із планом зонування території;

– потребу в підприємствах і закладах обслуговування населення, місце їх знаходження;

– доцільність, обсяги, послідовність реконструкції забудови;

– черговість та обсяги інженерної підготовки території;

– систему інженерних мереж;

– порядок організації транспортного і пішохідного руху;

– порядок комплексного благоустрою та озеленення.

На підставі затвердженого генерального плану м. Боярка, можлива реалізація проектних рішень містобудівної документації для визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови шляхом розроблення детальних планів територій.

4.4. Проєктна документація на будівництво

Проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.

Затвердження проєктної документації на будівництво об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

4.5. Інженерні вишукування

Інженерні вишукування для будівництва є видом науково-технічної діяльності (згідно з Законом України “Про наукову та науково-технічну діяльність”), що забезпечує вивчення природних і техногенних умов територій (ділянок) об’єктів будівництва, розроблення прогнозів взаємодії об’єктів будівництва з навколишнім середовищем, розроблення усіх видів проектів (у тому числі інженерної підготовки територій, захисту територій і об’єктів від небезпечних процесів).

Інженерні вишукування для будівництва виконують відповідно до норм чинного законодавства, нормативних актів та нормативних документів, які регулюють діяльність у відповідних сферах та на конкретній території, з дотриманням вимог цивільного захисту у сфері техногенної безпеки, охорони праці та навколишнього середовища.

Вишукування для будівництва в складних інженерно-геологічних умовах (III категорія), а також вишукування для будівництва будівель і споруд підвищеного рівня відповідальності повинні виконувати спеціалізовані вишукувальні та проєктновишукувальні організації, які мають відповідне технічне оснащення та фаховий склад.

Інженерні вишукування виконують на основі договору підряду згідно з технічним завданням та програмою виконання робіт.

Інженерні вишукування для будівництва включають такі види вишукувань:

– інженерно-геодезичні;

– інженерно-геологічні;

– геотехнічні та інженерно-гідрогеологічні (у складі комплексних інженерно-геологічних вишукувань або окремо);

– інженерно-гідрометеорологічні;

– вишукування для раціонального використання та охорони навколишнього середовища;

– спеціалізовані (умовно вишукувальні).

Залежно від порядку розроблення проєктної документації обсяги вишукувальних робіт розподіляють так:

– для передпроєктних робіт, а також для розроблення ескізного проєкту – на основі літературних, фондових джерел (враховуючи і державний картографо-геодезичний фонд) і обґрунтованого обсягу польових і лабораторних робіт;

– на стадіях: техніко-економічне обґрунтування чи техніко-економічний розрахунок, проєкт або робочий проєкт – основні обсяги вишукувань (до ста відсотків);

– на стадії робочої документації – додаткові обсяги вишукувальних робіт за відповідного обґрунтування у технічному завданні.

5. Обсяги та джерела фінансування

Фінансування робіт з планування території міста здійснюється за рахунок коштів державного та міського бюджетів або з інших джерел, не заборонених законом.

Орієнтовна вартість робочої документації по будівництву нового ДНЗ (дитячого садка «Лісова Казка»), за адресою: м. Боярка, вул. Хрещатик, 74 складає 140 336 грн.

Орієнтовна вартість формування завдання на розроблення комплексного плану просторового розвитку території Боярської територіальної громади Фастівського району Київської області – 49 988 грн.

Орієнтовна вартість формування завдання на розроблення комплексного плану просторового розвитку території Боярської територіальної громади Фастівського району Київської області – 49 676 грн.

Орієнтовна вартість комплексної експертизи проекту будівництва: «Реконструкція з добудовою приміщення Боярської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1, за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, м. Боярка, вул. Лисенка 11/23» (коригування) – складає 49 000 грн.

Орієнтовна вартість інженерних вишукувань складає 183 000 грн.

Обсяги витрат на проведення основних заходів Програми наведено в таблиці.

Обсяги витрат, необхідних на виконання заходів, передбачених Програмою, проводиться в межах затверджених видатків бюджету Боярської міської територіальної громади на відповідний рік.

Обсяги витрат на проведення основних заходів, які передбачено Програмою регулювання містобудівної діяльності

№ з/п

Заходи

2021 рік (план)

Загальний фонд

Спеціальний фонд

Разом (5+6)

1

2

3

4

5

1.

Робоча документація по будівництву нового ДНЗ (дитячого садка «Лісова Казка»), за адресою: м. Боярка, вул. Хрещатик, 74

140 336

140 336

2.

Формування завдання на розроблення комплексного плану просторового розвитку території Боярської територіальної громади Фастівського району Київської області

49 988

49 988

3.

Розробка стратегії просторового розвитку території Боярської територіальної громади Фастівського району Київської області

49 676

49 676

4.

Комплексна експертиза проєкту будівництва: «Реконструкція з добудовою приміщення Боярської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1, за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, м. Боярка, вул. Лисенка 11/23» (коригування)

49 000

49 000

5.

Інженерні вишукування

183 000

183 000

Всього

472 000

6. Координація та контроль за ходом виконання Програми

Контроль за ходом виконання Програми здійснює виконавчий комітет Боярської міської ради та профільні постійні депутатські комісії міської ради.

7. Очікувані результати, ефективність Програми

Реалізація містобудівної та проєктної документації забезпечить баланс довгострокових цілей стійкого розвитку і вирішить принципові питання щодо розвитку, планування, забудови та іншого використання території Боярської міської ради.

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту