Про затвердження Програми благоустрою та утримання територій міста Боярка на 2016 рік

16.02.2016 63
БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

VIІ СКЛИКАННЯ

чергова 5 сесія

 

РІШЕННЯ № 5/136

 

від 16 лютого 2016 року                                                                        м. Боярка

 

Про затвердження Програми благоустрою

та утримання територій міста Боярка на 2016 рік

Відповідно до п. 22 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

 

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Програму благоустрою та утримання територій міста Боярка на 2016 рік (згідно з додатком).

2. Виконавчому комітету, відповідним службам та організаціям забезпечити виконання Програми.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови за напрямком.

 

 

 

 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА                                                                                                      О. О. ЗАРУБІН

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                          Додаток

                                                                                        до рішення 5 сесії Боярської міської ради

                                                                                       VІІ скликання № 5/136 від 16 лютого 2016 року

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОГРАМА БЛАГОУСТРОЮ ТА УТРИМАННЯ

ТЕРИТОРІЙ м. БОЯРКА

НА 2016 РІК

 

 

 

 

ЗМІСТ

 

Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Розділ II. СУЧАСНИЙ САНІТАРНИЙ СТАН ТЕРИТОРІЇ ТА СТАН

БЛАГОУСТРОЮ МІСТА

Розділ III. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ

Розділ IV. НАПРЯМИ ТА ЗАХОДИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

Розділ V. ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

Розділ VI. ІНФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОСТІ З ПИТАНЬ БЛАГОУСТРОЮ ТА САНОЧИСТКИ

Розділ VII. ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

Розділ VIII. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

Розділ IX. КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ПРОГРАМИ

Розділ X. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

 

 

 

 

Розділ І

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

«Програма благоустрою та утримання територій міста м. Боярка на 2016 рік» спрямована на реалізацію державної політики щодо підвищення якості життя населення м. Боярка, яка є однією з пріоритетних завдань, вирішення якого необхідно для збереження здоров’я, поліпшення умов життєдіяльності та підвищення рівня життя населення.

Розроблення Програми обумовлено:

  • незадовільним екологічним станом на території міста, що пов’язано з потенційною загрозою ускладнення санітарно-епідемічної ситуації в місті;
  • незадовільним технічним станом деяких ділянок доріг та недостатньою розвиненою інфраструктурою, що створює незручності в користуванні;
  • не привабливим виглядом територій, що створює негативну реакцію не благополучності і, як наслідок, відвертає потенційних інвесторів.

 

Розділ II

СУЧАСНИЙ САНІТАРНИЙ СТАН ТА СТАН БЛАГОУСТРОЮ МІСТА

У розробці програми були використані матеріали підприємств житлово-комунального господарства, районної санітарно-епідеміологічної станції та органа місцевого самоврядування.

Забруднення із-за недостатньої ефективності роботи комунальних підприємств та низької культури населення у сфері благоустрою тягне за собою погіршення якості життя та створює серйозну небезпеку для здоров’я самого населення внаслідок забруднення поверхневих та глибинних вод, рекреаційних територій та територій сільськогосподарського призначення, обумовлене високим рівнем захворюваності населення, збільшує ризик впливу на організм людини канцерогенних і мутагенних факторів. Сучасний незадовільний санітарний стан показує, що проблеми в цій сфері не тільки не знайшли вирішення, а й значно загострилися, особливо в останні роки.

Плановою санітарною очисткою в місті охоплено 100 % житлових масивів та 60 % будівель приватного сектора. Решта населення проводить санітарну очистку на власний розсуд, шляхом забруднення території міста та прилеглих до них територій сміттям. Особливо це стосується вул. Залізничної, с/г технікуму, вул. Маяковського тощо, куди населення та підприємства здійснюють несанкціонований скид сміття. Окрім цього сміттєскидання здійснюють підприємства та організації, які не мають територіальної приналежності.

Для утилізації побутового сміття, побутових та виробничих решток і відходів, експлуатується 1 полігон ТПВ, який розташований на землях Тарасівської сільради. Полігон ТПВ знаходиться на балансі Києво-Святошинського РайВУЖКГ, працює з 1990 року, утримується в задовільному стані.

Незважаючи на те, що РДА двічі – в 2004 та 2005 роках – розглядала питання будівництва узаконених сміттєзвалищ в сільських населених пунктах району, дане питання залишається не виконаним. Голови місцевих рад пояснюють дане порушення відсутністю коштів на проектування та будівництво цих об’єктів.

Внаслідок цього, міські сміттєзвалища є джерелом постійного забруднення ґрунту та спонукають громадян до утворення стихійних сміттєзвалищ на узбіччях доріг, у лісопосадках, ярах та на пахотних землях.

Разом з цим, керівники підприємств всіх форм власності та приватні особи не забезпечують виконання Закону України «Про відходи», на території ради – не забезпечують організацію та проведення санітарної очистки згідно з чинним законодавством. Неодноразові рейдові перевірки підтверджують, що на території міста постійно виявляються десятки стихійних сміттєзвалищ, невідомого походження та невідомого морфологічного та хімічного складу сміття та відходів, що створює певну загрозу населенню і може стати причиною виникнення епідемічних ускладнень та розповсюдження інфекційних хвороб. Перш за все це стосується старої частини міста.

Сміттєзвалища є одним з забруднювачів рекреаційних та селитебних територій, земель сільськогосподарського призначення і, як наслідок, джерел питного водопостачання з поверхневих водойм і підземних водоносних горизонтів. Недостатня увага приділяється утриманню й експлуатації криниць громадського користування їх своєчасному очищенню й знезараженню.

У зв’язку з тим, що системи водопостачання населення міста в основному залежить від ґрунтових вод приповерхневого та глибинного залягання, постає проблема їхньої охорони від забруднення, у зв’язку з чим необхідно зробити ряд як організаційних, так і технічних заходів наведених у додатку.

Розвиток інфраструктури міста залежить від її економічної привабливості, що спонукає здійснювати ряд заходів, які пов’язані з покращенням зовнішнього вигляду та зручністю користування мережами транспортного зв’язку, рекламно-інформаційної мережі.

Сусідство з таким мегаполісом як Київ, накладає відповідні зобов’язання по рівню благоустрою території м. Боярка, а також транспортних мереж. Зі збільшенням кількості населення, інфраструктура міста залишиться на рівні неспроможності забезпечення потреб населення. З метою подолання вищенаведених проблем Програмою передбачені заходи, виконання яких сприятимуть їх вирішенню та нададуть поштовху для розв’язання інших, не пов’язаних з цілями даної Програми.

 

 

Розділ III

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ

Метою Програми є покращення санітарного стану та благоустрою території міста, покращення забезпечення населення послугами з саночистки та утилізації побутових відходів, посилення відповідальності сміттєутворювачів за підтримання чистоти та порядку на території міста, покращенню інфраструктури та зовнішнього вигляду території .

Для досягнення цієї мети необхідно вирішити питання щодо попередження забруднення відповідних територій та їх благоустрій за рахунок реалізації заходів з удосконалення технологій збирання сміття, належного утримання та розвитку транспортної інфраструктури, а також розвитку організації контролю, нормативно-правової бази з питань санітарної очистки та належного утримання економного і раціонального користування територіями, що стимулює їх економічну та соціальну привабливість.

 

 

Розділ IV

НАПРЯМИ ТА ЗАХОДИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

 

1. До заходів по благоустрій територій загального користування належать: впорядкування зон відпочинку, дитячих і спортивних майданчиків, прибудинкових територій комунального житлового фонду, впорядкування та благоустрій дитячих і спортивних майданчиків, дитячих закладів освіти, спортивних шкіл та впорядкування територій закладів охорони здоров’я, впорядкування кладовищ, місць поховань, братських могил, пам’ятників культури, архітектури, парків і скверів, а також ліквідація стихійних сміттєзвалищ. Ці заходи є обов’язковими для підтримання санітарного стану територій на належному рівні.

2. До заходів з облаштування місць загального користування належать: впорядкування вуличного освітлення місць загального користування, облаштування зупинок автотранспорту, огорожі аварійно небезпечних зон, впорядкування ділянок рекламно-інформаційних щитів, банерів та бігбордів, озеленення та впорядкування зелених насаджень місць загального користування. Ці заходи сприятимуть розбудові та покращенню вже існуючої інфраструктури міста.

3. Впорядкування утримання та ремонт вуличних мереж і дорожнього господарства.

Внутрішньоміська мережа доріг складається з доріг загального користування, загальною довжиною 217 км, доріг загального користування міського підпорядкування, з твердим покриттям загальною довжиною 87 км та доріг з грунтовим покриттям загальною довжиною 130 км. Всі дороги в місті Боярка утримуються за рахунок місцевого бюджету та субвенцій з державного бюджету, об’єм яких недостатній для їхнього належного утримання.

Заходи по облаштуванню під’їздів та відстійних майданчиків зупинок автотранспорту, нанесення дорожньої розмітки, встановлення й заміна дорожніх знаків та інформаційно-вказівних щитів.

Влаштування зовнішнього освітлення – є головною вимогою підвищення ступеня безпеки і зручності користування мережею доріг міста територіальної приналежності та є ознакою сучасної європейської держави.

Організація впорядкування та обрізки зелених насаджень вздовж доріг в межах санітарних зон дорожнього полотна є постійним заходом по утриманню мережі доріг внутрішньоміського сполучення. Періодичність виконання цих робіт залежить від стану зелених насаджень та їхнього віку.

Ліквідація стихійних сміттєзвалищ вздовж доріг в межах санітарних зон дорожнього полотна є зоною відповідальності та компетенцією підприємства, що утримує дороги, а контроль за підтриманням чистоти на узбіччях доріг – є компетенцією уповноважених органів правопорядку.

 

4. Агітаційно-масова робота серед населення.

Необхідність інформування населення про заходи по проведенню саночистки пояснюється прагненням до залучення населення до роботи по приведенню території, на якій проживають мешканці, до належного санітарного стану. Заходи по інформуванню населення поділяються на три частини: безпосередня інформаційно-роз’яснювальна робота серед населення, яка здійснюється комунальними підприємствами та органами місцевого самоврядування, Інформаційно-роз’яснювальна робота через засоби масової інформації, яка проводиться з метою більш широкого інформування населення про роботу з благоустрою та про її результати. Проведення конкурсів на звання «Територія найкращого благоустрою» та преміювання переможців є заходом заохочення населення, колективів підприємств і організацій, органів місцевого самоврядування до покращення санітарного стану, підвищення екологічної культури та формування усвідомленості чистоти як норми існування.

Підготувати розпорядження голови Боярської міської ради «Про щорічний Міський конкурс «Територія найкращого благоустрою» конкурсною комісією проводиться робота по оцінці району міста, згідно з показниками визначення рівня благоустрою. Проте, недостатня робота в цій сфері спонукає до посилення заходів по заохоченню в прийнятті участі в конкурсі.

Переможцями конкурсу вважаються території житлових будинків комунальної власності, ОСББ, ЖБК що добилися найкращих результатів за підсумками роботи за рік у реалізації програми соціально-економічного розвитку міста, зокрема:

  • реконструкції, ремонті та утриманні у належному стані міських вулиць, доріг, забезпеченні розвитку та сталої роботи технічних засобів по прибиранню дорожньої мережі, зовнішнього освітлення, водопостачання та водовідведення;
  • виконанні капітального та поточного ремонтів житлового фонду;
  • виконанні заходів, пов’язаних з охороною довкілля (запобігання забруднення річок, озер, водоймищ, повітряного басейну, раціональне використання природних ресурсів тощо);
  • збереженні діючих і створенні нових парків, скверів, клумб та інших об’єктів зеленого будівництва з урахуванням вимог ландшафтної архітектури та садово-паркового мистецтва і збереженні зелених насаджень;
  • впровадженні малих архітектурних форм сучасних конструкцій, зручних і економічних в експлуатації;
  • будівництві та утриманні спортивних споруд для населення;
  • збереженні історико-культурної та природної спадщини;
  • утриманні території у зразковому санітарному стані;
  • своєчасному виконанні заходів щодо підготовки житлового фонду, об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери до роботи в зимових умовах.

 

5. Впорядкування та утримання джерел питного водопостачання загального користування:

Влаштування альтернативних джерел питного водопостачання (бюветів, шахтних колодязів, інших джерел) та санітарна очистка і утримання джерел та мереж питного водопостачання (розвиток і будівництво мереж, санітарна очистка контроль за якістю питної води) є одним із оперативних діючих резервів забезпечення населення якісною питною водою та однією з запорук здоров’я населення. Стосовно зовнішнього вигляду та зручності користування постає питання належного благоустрою у відповідності до вимог санітарного законодавства, містобудівного законодавства не забуваючи про естетичні вимоги, як чинник привабливості території для залучення інвесторів та її розвитку. Виділення додаткового фінансування для здійснення заходів по впорядкуванню і утриманню альтернативних джерел водопостачання дасть можливість знизити ризики захворюваності населення, а також за рахунок сучасних архітектурних форм прикрасити місця громадського користування.

 

6. Проведення весняних та осінніх місячників саночистки благоустрою та озеленення міста, які включають в себе п. 1-5 вищенаведених заходів, як спеціальну частину комплексної програми благоустрою та є об’єктивною необхідністю сезонного характеру, що сприятимуть підтриманню належного санітарного стану територій до початку та після закінчення зимового періоду.

Окремі заходи по роботі адміністративних комісій з питань благоустрою по накладанню стягнень і штрафів на порушників санітарного законодавства.

Цей пункт заходів покликаний здійснити контроль за виконанням норм чинного законодавства у сфері впорядкування відносин між сміттєутворювачами та органом місцевого самоврядування, що здійснюють свої повноваження відповідно до чинного законодавства.

На території міста при відсутності важелів впливу на недобросовісних сміттєутворювачів, які скидають промислові, будівельні, побутові та інші відходи в місцях не призначених для цього, захаращуючи відходами території, чим наносять шкоду навколишньому середовищу та опосередковано населенню міста, склалася ситуація безкарності, чим поглиблюються тенденції до погіршення екологічного стану. Так, в санітарних зонах вздовж доріг територіального, районного та обласного підпорядкування, під час рейдів і перевірок, здійснених за останній час виявлено велику кількість несанкціонованих сміттєзвалищ і смітників невідомого походження та морфологічного складу. Така ж доля склалася на територіях усіх форм власності, прилеглих до доріг та в самих населених пунктах міста.

Так, в лісопосадках Боярського лісгоспу та інших, в містах Боярка, на територіях підприємств виявлена велика кількість побутового, будівельного та іншого сміття.

В зв’язку з вищенаведеним проводяться засідання адмінкомісій, які накладають штрафи на порушників санітарних норм і правил, а стягнені кошти витрачалися на прибирання територій.

Самоврядний контроль за станом санітарних норм і правил благоустрою здійснюється інспекторами з благоустрою, членами виконкому та працівниками ГО Боярської варти.

Економічний механізм роботи полягає в розподілі стягнень від діяльності інспекції з благоустрою за принципом відшкодування витрат на прибирання утвореного несанкціонованого смітника плюс відшкодування на адміністративні та технічні витрати, пов’язані з оформленням події порушення пропорційно участі в підкомісії членів, залучених до її роботи.

Особливістю роботи інспекторів з благоустрою, членів виконкому та працівників ГО Боярської варти з благоустрою може стати тісна співпраця між населенням, яке буде своєчасно інформувати про події, пов’язані з несанкціонованим сміттескиданням, власників територій, органів влади та правоохоронних органів.

Однак інспектори з благоустрою, члени виконкому та працівники ГО Боярської варти ефективно можуть працювати лише на тих ділянках, де вже проведена санітарна очистка територій, що потребує залучення інвестицій в прибирання нових. Таким чином, для розширення сфери впливу інспекції з благоустрою та організації постійного патрулювання прибраних територій вартою, уповноваженою інспекцією з благоустрою, створюється додатковий стимул. А на ділянках, де прибирання не відбувається інспекція з благоустрою можуть застосовувати свої повноваження лише за умови безпосереднього контакту з порушниками.

 

7. Поховання померлих невідомих громадян

 

Окремий пункт програми благоустрою, який призначений для покращення умов виконання державних гарантій по відношенню до від умерлих громадян невідомого походження. Фінансування з місцевого бюджету через засади Програми забезпечить прозорість та ефективність використання коштів з бюджету та відкриє можливості до приведення процесу поховань у жорстку відповідність до Закону України «Про поховання та похоронну справу».

В процесі виконання програми пункти заходів можуть бути змінені та розширені з метою приведення до сучасних потреб та покращення умов виконання Програми благоустрою.

 

Заходи на 2016 рік.

Благоустрій 8 000 000,00  
Предмети та матеріали 2 254 620,00  
Паливно-мастильні матеріали 1 027 600,00 А-95 = 20,90 грн*4000л= 83 600,00 грн. ДТ = 16,60 грн*50000л = 830 000,00 грн., А-92 – 19,00*6000л = 114000,00 грн.
Посипочний матеріал, пісок/відсів 76 500,00  600-800 тонн піщано-соляної суміші необхідно для посипки доріг та тротуарів та місць загального користування в зимовий період. Відсів змішується із сіллю. Ціна  102 грн/т.*750т.
Щебінь 93 000,00 600 т.*155 грн/т. Для підсипання доріг, ям. Обсяги робіт буде визначено після закінчення зимового періоду майстром шляховим
Сіль 90 000,00 60 т.*1500 грн/т для змішування із відсівом для піщано-соляної суміші
Фарба для розмітки доріг 27 000,00 60,00 грн./кг*450 кг. Оновлення існуючої розмітки пешеходних переходів
Тротуарна плитка 188 800,00 160,00 грн/кв.м*1180 кв.м. Поступова заміна існуючого тротуарного покриття на ФЕМ.
Асфальтобетонна суміш 150 000,00 1 т/ 8 кв.м. ямкового ремонту при товщині 5 см, ціна 1500 грн. 800 кв.м. ямкового ремонту. Обсяги та об’єкти визначаються майстром шляховим
Пісок для підсипки дитячих майданчиків 50 000,00 250 грн./т. * 200 тонн.
Дорожні знаки 30 000,00 320 грн/од., 89 грн./м.п. стойки до знаків. Уточнена кількість неохідних знаків буде відома після затвердження схеми організації дорожнього руху. Також, є необхідність заміни пошкоджених та знищених знаків.
Пластина на ніж екскаватора 10 000,00  
Міні-ковш на ексаватор JСВ 0,3 мм 12 000,00  
Канцелярські товари 5 000,00 80 грн/1уп. Бумаги. На місяць-3уп. Рік – 36уп*80 грн = 2880 грн., олівці, степлер, дирокол, офісні папки, ручки, файли, реєстратори, клей, скотч = 2120 грн
Господарчі товари 30 000,00 Пакети п/е (5000 од*4,20 грн.) = 21 000,00 грн, лопата совкова – 38,50*30 = 1155,00 грн, сокира – 165 грн*5=825,00 грн., мітли – 35,00 * 20 = 700,00 грн., відра – 30,00 грн*20 = 600,00 грн. , лом – 175,00*2 = 350,00 грн. і таке ін. Сума є плановою на рік та використовується протягом року у разі виникнення потреби
Електротовари 269 080,00 Лампи баласт – 230 грн*50 од.=11500,00 грн.,                         лампа ДНАТ 150 – 275 грн.*50 од.=13750,00 грн,                Баласт МБС-70- 194 грн*30 =  5820,00 грн,                             Таймер ел. – 714*10 од=7140,00 грн.,                                        Проводи СІП – 11,51/м*2000 м=23 020,00 грн.,        21,00/м*2000 м = 42 000,00 грн,                                                       Затискачі проколюючий 42,00*300 од=12 600,00 грн., затискач підтрим. 48,00*300 од.=14 400,00 грн.; світильник світлодіодні – 2777,00 грн*50 од. = 138850,00 грн.
Вапно 7 000,00 1 000,00 грн/т. = 7 тонн.Для побілки дерев та бордюрів
Автозапчастини 70 000,00 Насоси шестерні 750,00 грн*4 од =3000,00 грн, акумулятори – 10 000,00 грн, гідророзподільник – 9700,00 грн, і таке ін. закупівля автозапчастин здійснюється за потребою протягом року.
Шини гумові для спецтранспорта 82 000,00 ГАЗ R20 – 3000*12 од. = 36 000 грн., МТЗ – передні R20-3400 грн*4 од = 13 600 грн., задні R38 – 6700*4 од=26 800 грн., причіп R16 – 1900*4 од. = 5600 грн. Додатково враховується можливе підвищення цін.
Запчастини для ручного інструменту 16 000,00 Ланцюг 590 грн*10 од. = 5900грн,  зірка 500 грн* 20 од. = 10000 грн.і др. За потребою протягом року.
Масла для ручного інструменту, оливи для автоспецтехніки 20 640,00 масла для бензопіл – 115 грн/л.*50 л=6000 грн,.трансмісійна олива – 43,00 грн*80 л. = 3 440,00 грн.,  тосол – 4300 грн/215 кг., олива напівсинтетична – 6900грн/200 л.
Послуги 1 529 598,60  
Транспортні послуги 150 000,00 Оренда автовишки 670,00 грн/год., оренда ямобура
Обрізка та кронування дерев 150 000,00 50 дерев*3000 грн./од.
Обслуговування світлофорних об’єктів 130 000,00 10830,00 грн/міс.*12 міс. (5 світлофорних об’єктів : перехрестя вул. Молодіжна-Білогородська, вул. Садова, вул. Хрещатик, вул. Шевченка=вул. Польова, вул. Білогородська – вул. Гоголя)
Грейдерування доріг 100 000,00 500 грн./год. роботи
Поточний ремонт доріг, влаштування ФЕМ 789 081,00  
Ремонт спецтехніки та автотранспорту 100 000,00 Технічне обслуговування спецтехніки за потребою, ремонтування спецтехніки та тракторів у разі необхідності.
Ветерінарні послуги 30 000,00 Ціна 600,00 грн/1 стерилізація = 50 собак.
Монтаж лівньової каналізації – договір 2015 р. 69 598,60 Монтаж зливової каналізації вул. Московська

 

Інші комунальні послуги 226 700,00  
Електроенергія на світлофори 30 000,00 12 міс.*2400-2500 грн/міс. (5 світлофорних об’єктів : перехрестя вул. Молодіжна-Білогородська, вул. Садова, вул. Хрещатик, вул. Шевченка=вул. Польова, вул. Білогородська – вул. Гоголя)
Оренда біотуалетів 30 000,00 Оренда та обслуговування 1 кабіни 240 грн/доба, встановлення та зняття 800 грн/од. Забезпечення мобільними туалетними кабінами масових заходів міста
Вивезення негабаритного сміття 166 700,00 Придбання талонів на утилізацию 10 000 куб.м.  сміття
Заробітна плата з нарахуваннями 4 000 000,00 3028512,17 – фактична сума заробітної плати, податків та нарахувань за 2015 рік. Враховуючи індексацію з/п, збільшення мінім. з/п у 2016 році, плануєма сума ФЗП – 4 млн. грн.

 

Розділ V

ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

Програма розрахована на один рік і виконуватиметься при наявності можливостей фінансування.

 

Розділ VI

ІНФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОСТІ

З ПИТАНЬ БЛАГОУСТРОЮ ТА САНОЧИСТКИ

 

З метою сприяння розвитку системи екологічної освіти, виховання, інформування населення, підготовки професійних кадрів і формування екологічної свідомості й культури населення міста, для ефективного виконання пріоритетних напрямів реалізації Програми передбачається:

  • залучення населення, колективів підприємств та громадських організацій до участі в заходах, передбачених цією Програмою;
  • підтримка природоохоронних акцій щодо захисту навколишнього природного середовища;
  • сприяння практиці вивчення громадської думки при розгляді проектів благоустрою та розбудови інфраструктури міста.

 

Розділ VII

ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

 

Благоустрій території міста забезпечується на основі єдиного управління, освоєння капіталовкладень, економного та раціонального їх використання, заохочення до цього населення і колективів підприємств та посилення відповідальності за порушення чинного законодавства в сфері саночистки, зниження витрат матеріальних та енергетичних ресурсів.

В основу управління покладено такі принципи:

  • взаємоузгодженість діяльності органів державної влади, місцевих органів самоврядування, органів санітарного нагляду, правоохоронних органів, керівництва підприємств і організацій, а також населення міста;
  • удосконалення роботи з розмежування повноважень у цій сфері між органами місцевого самоврядування, органів санітарного нагляду та правоохоронних органів.

Функції сприяння взаємодії та забезпеченню координації роботи органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, пов’язаних з виконанням Програми, і коригування передбачених нею заходів відповідно до наявних фінансових, матеріальних та організаційних можливостей покладаються на районну комісію з реалізації Програми.

Організацію виконання Програми відповідно до своїх повноважень здійснюють структурні підрозділи, посадові особи виконавчих органів міської ради органів санітарного нагляду та правоохоронних органів під єдиним керівництвом міської ради.

Розділ VIII

ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

Фінансування Програми здійснюється за рахунок:

– коштів Державного бюджету України;

  • коштів місцевого бюджету (з урахуванням заходів, які фінансуються в рамках державних, регіональних та галузевих програм і проектів, що реалізуються);
  • коштів підприємств та інвесторів відповідно до програм їх розвитку, затверджених органам місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом;
  • інших джерел надходження, у тому числі зовнішніх і внутрішніх запозичень, грантів міжнародних організацій, коштів міжнародних програм, благодійних внесків тощо;
  • субвенції (дотації) місцевим бюджетам в рамках програм.

Обґрунтування обсягів робіт та обсягів фінансування з місцевого бюджету з урахуванням пропозицій Комісії з реалізації Програми щорічно подається відділом житлово-комунального господарства Боярської міської ради до проекту Плану соціального – економічного розвитку міста та проекту бюджету м. Боярка на відповідний рік.

Програма поширюється на відносини, що виникають у сфері благоустрою, а саме: виконання заходів, що передбачають утримання та ремонт шляхового господарства міста, технічно-санітарне утримання та ремонт дорожніх об’єктів, малих архітектурних форм, утримання, ремонт та реконструкцію мереж зовнішнього освітлення міста (центральних вулиць та вулиць приватної забудови міста), можливість запобігати несприятливим наслідкам підтоплення та ліквідацію їх в разі виникнення, святкове оформлення, яке передбачає покращення естетичного вигляду міста в святкові дні.

Високий рівень благоустрою міста, упорядкування та санітарний стан міста є одним із чинників, який визначає його екологічний стан, що значно покращує навколишнє природне середовище.

Кошти, які спрямовуються на виконання даної Програми, на даний час та у перспективі, зумовлюють створення умов, сприятливих для життя і діяльності людей, в тому числі покращення стану здоров’я.

Виконавцем робіт з благоустрою міста є Боярське комунальне підприємство «Боярське ГВУЖКГ».

Реконструкція і будівництво здійснюється за рахунок субвенції з Державного бюджету України, обласним, районним, міським, бюджетами на виконання заходів з попередження аварій та запобігання техногенним катастрофам в житлово-комунальному господарстві в разі їх передбачення в Державному бюджеті України на відповідний рік, а також коштів районного міських, бюджетів та підприємств на умовах співфінансування.

Головними розпорядниками бюджетних коштів з виконання заходів Програми є Боярська міська рада.

 

Розділ IX

КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ПРОГРАМИ

 

Контроль за виконанням цієї Програми, здійснюється постійною депутатською комісією Боярської міської ради з питань житлово-комунального господарства, енергозбереження, благоустрою міста, створеною для контролю з реалізації Програми та через відділ житлово-комунального господарства в межах повноважень, визначених чинним законодавством.

Громадський контроль за ходом реалізації Програми здійснюється відповідно до Законів України «Про благоустрій населених пунктів», «Про питну воду та питне водопостачання» та «Про охорону навколишнього природного середовища».

Контроль за використанням коштів, спрямованих на забезпечення виконання Програми, здійснюється відповідно до закону.

 

Розділ X

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

 

У результаті здійснення цих заходів, а також заходів, передбачених іншими програмами, очікується зменшення потрапляння забруднюючих речовин у джерела питного водопостачання зниження екологічного навантаження на природні ресурси міста.

Завдання програми можуть бути виконані за умови реалізації взаємопов’язаних заходів інших програм, зокрема Програми й реформування розвитку житлово-комунального господарства, Програми розвитку зовнішнього освітлення, Екологічною програмою, а також Правил користування водозабірними спорудами для задоволення питних, побутових та інших потреб населення, зон санітарної охорони джерел водопостачання, обмеження або заборони використання підприємствами питної водив промислових цілях на території м. Боярка. Виконання Програми дасть можливість забезпечити:

  • підвищення рівня якості послуг, що надаються населенню;
  • поліпшення санітарно-епідемічної ситуації та зниження захворюваності населення;
  • охорона й раціональне використання природних ресурсів та поступове їх відновлення;
  • підвищення якості життя населення міста;
  • покращення зручність та безпечність користування транспортними мережами;
  • покращення зовнішній вигляд та привабливість території міста;
  • посилення відповідальності населення та підвищення рівня свідомості населення в цій сфері.
Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту