ПРОЕКТ Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому за 2017 рік

11.01.2018 52

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

від 11 січня  2018 року                                                              № ____

 

Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому за  2017 рік

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», та згідно з дорученням голови Києво-Святошинської райдержадміністрації від 24 листопада 2008 року №45-1, відповідно до ст.28 Закону України “Про звернення громадян” та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, –

 

ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ

В И Р І Ш И В:

1. Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Боярської міської ради за 12 місяців 2017 року прийняти до відома (додається).

2. Спеціалісту І категорії з питань звернень громадян Білан Я.А. систематично узагальнювати та аналізувати звернення громадян.

3. Керівникам комунальних підприємств міста вжити заходи щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, уважного  ставлення до вирішення проблем, з якими вони звертаються, вирішення обґрунтованих заяв і скарг найменш соціально захищених категорій громадян.

4. Працівникам виконкому своєчасно та якісно розглядати звернення громадян. При неможливості вирішення проблем, з якими вони звертаються, у встановлені терміни повідомляти заявника щодо термінів вирішення питань, порушених у зверненні. У разі  порушення термінів розгляду попередити, що робота із зверненням громадян посадових та службових осіб розглядається як важливий критерій оцінки їх професійного рівня, відповідності займаній посаді, а також можливості просування таких осіб по службі.

5. Для удосконалення роботи із зверненнями громадян вживати додаткові заходи:

– регулярно узагальнювати та аналізувати кількість і зміст звернень, за результатами домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до райдержадміністрації та органів вищого рівня;

– посилити персональну відповідальність керівників установ, організацій за стан роботи зі зверненнями громадян, практикувати заслуховування їх звітів з цього питання на засіданнях виконкому;

– забезпечувати встановлення дієвого контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень, додержанням встановлених законодавством термінів та наданням відповіді заявникам;

– притягати до відповідальності посадових осіб за неналежне виконання вимог Закону України “Про звернення громадян

6. Оприлюднити дане рішення на офіційному сайті  міської ради та в газеті «Боярка –інформ» в десятиденний термін після його прийняття та підписання.

7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами Рябошапку М.А.

 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА                                                             О.О.ЗАРУБІН

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту