БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 11 січня 2018 року № ____
Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому за 2017 рік
На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», та згідно з дорученням голови Києво-Святошинської райдержадміністрації від 24 листопада 2008 року №45-1, відповідно до ст.28 Закону України “Про звернення громадян” та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, –
ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ
В И Р І Ш И В:
1. Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Боярської міської ради за 12 місяців 2017 року прийняти до відома (додається).
2. Спеціалісту І категорії з питань звернень громадян Білан Я.А. систематично узагальнювати та аналізувати звернення громадян.
3. Керівникам комунальних підприємств міста вжити заходи щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, уважного ставлення до вирішення проблем, з якими вони звертаються, вирішення обґрунтованих заяв і скарг найменш соціально захищених категорій громадян.
4. Працівникам виконкому своєчасно та якісно розглядати звернення громадян. При неможливості вирішення проблем, з якими вони звертаються, у встановлені терміни повідомляти заявника щодо термінів вирішення питань, порушених у зверненні. У разі порушення термінів розгляду попередити, що робота із зверненням громадян посадових та службових осіб розглядається як важливий критерій оцінки їх професійного рівня, відповідності займаній посаді, а також можливості просування таких осіб по службі.
5. Для удосконалення роботи із зверненнями громадян вживати додаткові заходи:
– регулярно узагальнювати та аналізувати кількість і зміст звернень, за результатами домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до райдержадміністрації та органів вищого рівня;
– посилити персональну відповідальність керівників установ, організацій за стан роботи зі зверненнями громадян, практикувати заслуховування їх звітів з цього питання на засіданнях виконкому;
– забезпечувати встановлення дієвого контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень, додержанням встановлених законодавством термінів та наданням відповіді заявникам;
– притягати до відповідальності посадових осіб за неналежне виконання вимог Закону України “Про звернення громадян
6. Оприлюднити дане рішення на офіційному сайті міської ради та в газеті «Боярка –інформ» в десятиденний термін після його прийняття та підписання.
7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами Рябошапку М.А.
МІСЬКИЙ ГОЛОВА О.О.ЗАРУБІН