ПРОЕКТ Про затвердження Положення про сектор з питань реєстрації актів цивільного стану

14.02.2019 51

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

від  14.02.2019                                                                 №___________

м. Боярка

 

Про затвердження Положення про сектор з питань реєстрації актів  цивільного стану

Керуючись п.1 ст.52, п.6 ст.59   Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та відповідно до рішення Боярської міської ради від 21.12.2018 53/1790 «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату ради та виконавчого комітету міської ради»

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ВИРІШИВ:

1.Затвердити  Положення про сектор з питань реєстрації актів  цивільного стану виконавчого комітету Боярської міської ради  (додається).

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету.

 

Міський голова                                                                       О.Зарубін

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету

від 14.02.2019 №_____________

ПОЛОЖЕННЯ ПРО СЕКТОР З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Сектор є структурним підрозділом апарату виконавчого комітету Боярської міської ради , що утворюється для виконання завдань за окремим напрямком діяльності  виконавчого комітету, функції якого неможливо поєднати з функціями інших структурних підрозділів, з штатною чисельністю не менш, як 2 одиниці.

1.2. Сектор підконтрольний та підзвітний міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету та  керуючому справами.

1.3. Сектор у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями міського голови, цим Положенням та іншими нормативними актами. З питань організації і методики ведення правової роботи сектор керується рекомендаціями Міністерства юстиції України.

1.4 Сектор  використовує для реєстрації актів цивільного стану печатку із зображенням Державного Герба України, штампи, відповідні бланки, зокрема суворої звітності.

1.5. Керує роботою та контролює діяльність сектору керуючий справами.

1.6. Виконавчий комітет створює умови для нормальної роботи і підвищення кваліфікації працівників сектору, забезпечує їх окремим приміщенням, телефонним зв’язком, сучасними засобами оргтехніки, транспортом для виконання службових обов’язків, законодавчими й іншими нормативними актами і довідковими матеріалами, іншими посібниками і літературою з правових питань.

 

2. МЕТА І ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ  СЕКТОРУ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ

2.1 Забезпечення чіткої організації роботи Будинку урочистих подій та належної культури обслуговування громадян.

2.2. Забезпечення  повної, невідкладної і правильної первинної державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до вимог законодавства.

2.3. Забезпечення дотримання законності, конфіденційності та таємниці державної реєстрації актів цивільного стану.

2.4.  Забезпечення у межах визначеної компетенції реалізації громадянами особистих і майнових прав.

2.5. Надання правової допомоги громадянам щодо отримання документів про державну реєстрацію актів цивільного стану.

 

3. ФУНКЦІЇ СЕКТОРУ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ ВІДПОВІДНО ДО ЗАВДАНЬ ТА ПОВНОВАЖЕНЬ

Сектор:

3.1.  Проводить державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, смерті, шлюбу,  про кожний факт реєстрації акта цивільного стану видає відповідні свідоцтва про державну реєстрацію.

3.2. Веде в установленому порядку (на паперових та електронних носіях) облік актових записів цивільного стану.

3.3. Забезпечує належне зберігання актових записів про народження, смерть та шлюб, медичних свідоцтв про народження та лікарських свідоцтв про смерть, відповідних заяв.

3.4. Забезпечує  належні облік та зберігання, а також витрачання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану  з дотриманням вимог законодавства.

3.5. Забезпечує  належні облік та зберігання книг про облік бланків свідоцтв про народження, смерть, шлюб з дотриманням вимог законодавства.

3.6. Забезпечує проведення державної реєстрації народження безпосередньо у пологовому будинку Центральної районної лікарні Києво-Святошинського району Київської області за бажанням батьків.

3.7.  Видає довідки для отримання допомоги при державній реєстрації  народження та смерті.

3.8.  Приймає заяви про державну реєстрацію шлюбу  та ознайомлює  наречених з умовами і порядком державної реєстрації шлюбу, їхніми правами та обов’язками як майбутніх подружжя та батьків, обов’язком повідомити один одному про стан свого здоров’я,  попереджує про відповідальність за приховування відомостей про наявність перешкод для державної реєстрації шлюбу.

3.9. Направляє на медичне обстеження наречених за їх бажанням

3.10. Забезпечує справляння державного мита при державній реєстрації шлюбу.

3.11. Забезпечує перевірку документів іноземців та осіб без громадянства при державній реєстрації народження, смерті та шлюбу.

3.12. Подає до Києво-Святошинського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області  в установленому  законодавством порядку звіти про  використання бланків свідоцтв.

3.13.  Подає до Києво-Святошинського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області  звіти про державну  реєстрацію актів цивільного стану.

3.14. Подає відомості про померлих осіб, зокрема дітей, до територіального органу Пенсійного Фонду України та органам праці та соціального захисту населення.

3.15. Вилучає та, в подальшому, направляє до територіального підрозділу Державної міграційної служби України та міського ( районного) військового комісаріату  паспорти громадянина України, військово-облікові документи, а також повідомляє про державну реєстрацію смерті осіб,  документи яких не здані.

3.16. Повідомляє Києво-Святошинський  районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області про державну реєстрацію смерті іноземця, для подальшого невідкладного інформування  Міністерства закордонних справ України.

3.17.  Невідкладно направляє паспортні документи померлого іноземця до Києво-Святошинського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області.

3.18.  Складає алфавітні книги про державну реєстрацію актів цивільного стану.

3.19.  Вивчає і узагальнює практику застосування законодавства з питань державної реєстрації актів цивільного стану,

3.20. Надає безоплатні консультації з питань державної реєстрації актів цивільного стану, зокрема з використанням мережі інтернет зв’язку.

3.21. Надає консультації про заповнення медичних свідоцтв про народження дитини та лікарських свідоцтв про смерть працівникам медичних установ та секретарям виконавчих комітетів сільських, селищних рад щодо складання актових записів.

3.22. Розглядає звернення, скарги, пропозиції від громадян, а також запити установ та організацій з питань, що належать до компетенції сектору, зокрема з використанням мережі інтернет зв’язку.

3.23. Запроваджує дієві форми інформування громадян щодо проведення державної реєстрації актів цивільного стану.

3.24.  Надає матеріали інформативного характеру до засобів  ЗМІ.

3.25. Взаємодіє з іншими органами державної реєстрації актів цивільного стану та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування,

3.26. Проводить заходи щодо популяризації державної реєстрації шлюбу, у тому числі в урочистій обстановці, з метою збільшення кількості реєстрацій.

3.27. Забезпечує урочисту обстановку при державній реєстрації шлюбу, народження, обряду заручин та ювілейних весіль.

3.28. Забезпечує  чергу подання заяв про державну реєстрацію шлюбу та вибір дати реєстрації шлюбу.

3.29. Здійснює інші повноваження передбачені завданнями сектору.

Сектор має право:

3.30. Одержувати безоплатно в установленому порядку від державних органів, підприємств установ і організацій незалежно від форми їх власності документи та інформацію, необхідні для виконання покладених на них завдань.

3.31. Інформувати міського голову у разі покладення на сектор виконання роботи, що не відноситься до функцій сектору чи виходить за його межі, а також у випадках, коли відповідні виконавчі органи міської ради чи посадові особи не надають документи, інші матеріали, необхідні для вирішення покладених завдань.

3.32. Брати участь у засіданнях ради, виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених  радою, міськвиконкомом і міським головою.

3.33. Брати участь у нарадах, семінарах та інших заходах, що належать до компетенції сектору.

3.34. Мати інші права згідно з законодавством.

 

4. СТРУКТУРА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ  СЕКТОРУ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ.

4.1 До складу  сектору входять: завідувач сектору та головний спеціаліст.

4.2. На посади завідувача, головного спеціаліста сектору призначаються особи, що мають вищу освіту і стаж роботи за фахом не менше трьох років. Усі працівники сектору призначаються на посади і звільняються з посад міським головою.

4.3. Службові обов’язки працівників сектору визначаються посадовими інструкціями, що затверджуються міським головою.

4.4. Діловодство сектору ведеться згідно з номенклатурою справ сектору.

4.5 Організація роботи сектору проводиться згідно з планами роботи сектору, які погоджуються міським головою.

4.6. При вирішенні питань, віднесених до його компетенції, сектор взаємодіє з іншими службами виконавчого комітету, медичними установами, відділами державної реєстрації актів цивільного стану, використовує у своїй роботі підготовлені ними статистичні та оперативні відомості, підтверджені відповідним чином.

 

5.ЗАВІДУВАЧ СЕКТОРУ

5.1. Сектор очолює завідувач сектору з питань державної реєстрації актів цивільного стану виконавчого комітету Боярської міської ради, а у разі його відсутності, обов’язки завідувача виконує головний спеціаліст сектору, на якого розпорядженням міського голови покладено обов’язки завідувача сектором.

5.2. Організовує роботу сектору, забезпечує виконання плану роботи сектору з питань, що стосуються його функцій і несе персональну відповідальність за виконання покладених на сектор завдань.

5.3. Несе відповідальність за належні облік та зберігання, а також витрачання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану з дотриманням вимог законодавства.

5.4. Веде особистий прийом громадян.

5.5. Підписує та візує документи в межах своєї компетенції.

5.6. Визначає завдання, розподіляє обов’язки між працівниками сектору, забезпечує підвищення їх ділової кваліфікації.

5.7. Розробляє посадові інструкції спеціалістів.

5.8. Розробляє і здійснює заходи щодо поліпшення організації та підвищення ефективності роботи сектору.

5.9. Вносить в установленому порядку подання про заохочення працівників та накладання на них дисциплінарних стягнень, про преміювання працівників сектору та присвоєння їм рангів посадових осіб органів місцевого самоврядування.

5.10. Представляє сектор на сесіях, у державних установах та громадських організаціях з питань, що пов’язані з діяльністю сектору.

5.11. Виконує інші обов’язки покладені на нього міським головою.

5.12. Повинен мати вищу освіту та стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування не менше трьох років.

 

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

6.1. Сектор несе відповідальність за неналежне виконання покладених на нього функцій, відповідно до завдань та повноважень.

6.2. За порушення трудової дисципліни, вимог Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та інших законодавчих актів України, працівники сектору притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством.

 

7. КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ

7.1. Критерієм оцінки ефективності  роботи сектору є чітке та оперативне виконання покладених на нього функцій, відповідно до завдань та повноважень,  відповідність їх до вимог  чинного законодавства України, компетентність і високопрофесійне виконання працівниками сектору своїх службових обов’язків.

 

8. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

8.1. Припинення діяльності сектору з питань державної реєстрації актів цивільного стану здійснюється рішенням міської ради або у встановленому нею порядку чи іншим способом, відповідно до вимог чинного законодавства України.

8.2.  Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

 

Керуючий справами                                                                М.Рябошапка

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту