БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 14.02.2019 №___________
м. Боярка
Про затвердження положення Про відділ надання адміністративних послуг управління «Центр надання адміністративних послуг»
Керуючись п.1 ст.52, п.6 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та відповідно до рішення Боярської міської ради від 21.12.2018 53/1790 «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату ради та виконавчого комітету міської ради»
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ВИРІШИВ:
1.Затвердити положення про відділ надання адміністративних послуг управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Боярської міської ради (Додається) .
2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету.
Міський голова О.Зарубін
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
від 14.02.2019 №___________
ПОЛОЖЕННЯ Про відділ надання адміністративних послуг управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Боярської міської ради
1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1.Відділ надання адміністративних послуг створений рішенням Боярської міської ради з метою організації на території міста якісної системи надання адміністративних послуг.
1.2.Відділ є структурним підрозділом управління «Центр надання адміністративних послуг» апарату виконавчого комітету Боярської міської ради , в якому надаються адміністративні послуги, передбачені чинним законодавством України, через адміністраторів шляхом їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
1.3.Відділ підзвітний і підконтрольний Боярській міській раді та її виконавчому комітету, міському голові, керуючому справами виконавчого комітету , начальнику Управління «Центр надання адміністративних послуг».
1.4.Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим положенням.
1.5.Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.
2.1.Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.
2.2.Створення зручних та доступних умов для отримання адміністративних, інших публічних послуг суб’єктами звернень, побудова ефективної системи їх надання.
2.3.Надання суб’єктам звернень консультацій та інформації про адміністративні послуги та порядок їх одержання, перелік документів для одержання адміністративних послуг.
2.4.Запобігання проявам корупційних загроз під час надання адміністративних, інших публічних послуг.
2.5.Напрацювання пропозицій та реалізація заходів щодо розвитку системи надання публічних (в тому числі адміністративних) послуг на території міста.
2.6.Забезпечення надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг в тому числі дозвільного характеру.
2.7.Запровадження заходів щодо надання адміністративних послуг в електронній формі.
2.8.Захист особистих персональних даних суб`єктів звернення;
2.9. Формування та ведення реєстру територіальної громади, реалізація повноважень з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб;
2.10. Здійснення заходів з підвищення кваліфікації спеціаліста з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб та формування і ведення реєстру територіальної громади, проведення відповідних нарад, семінарів;
2.11. Відділ за рішенням міської ради може здійснювати прийняття звітів, декларацій та скарг, надання консультацій, прийняття та видача документів не пов’язаних з наданням адміністративних послуг, укладення договорів та угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг та мають соціальне значення для населення. Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ адміністративних послуг, затверджується Боярською міською радою.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ, включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.
3. ПРАВА ВІДДІЛУ
3.1.Одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій (незалежно від форм власності) та їх посадових осіб інформацію, документи та матеріали необхідні для виконання покладених завдань та повноважень.
3.2.Залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ, організацій (за погодженням з керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою).
3.3.Інформувати керівництво суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв щодо надання адміністративних послуг та вимагати вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень.
3.4.Вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення ефективності роботи відділу надання адміністративних послуг.
3.5. Користуватися в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами.
4.СТРУКТУРА ВІДДІЛУ
4.1.Очолює відділ начальник відділу надання адміністративних послуг Управління «Центр надання адміністративних послуг.
4.3.Відділ адміністративних послуг знаходиться у структурі управління «Центр надання адміністративних послуг» апарату Боярської міської ради та виконавчого комітету
5. ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБОТИ ВІДДІЛУ
5.1. Відділ надання адміністративних послуг Боярської міської ради очолює начальник, який призначається та звільняється з посади міським головою.
5.2. Начальник відділу підзвітний і підконтрольний Боярській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету, міському голові та керуючому справами, начальнику управління ЦНАП.
5.3. Начальник відділу надання адміністративних послуг – адміністратор організовує діяльність відділу, забезпечує взаємодію між учасниками надання адміністративних послуг відповідно до вимог цього Положення.
5.4. Начальник відділу надання адміністративних послуг – адміністратор:
5.4.1.Здійснює керівництво відділом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці працівників.
5.4.2. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу.
5.4.3. Звітує перед міським головою про виконання покладених на відділ завдань.
5.4.4. Представляє інтереси відділу у взаєминах з іншими структурними підрозділами, територіальними органами виконавчої влади, іншими центральними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.
5.4.5. Видає у межах своїх повноважень розпорядчі документи, організовує та контролює їх виконання.
5.4.6. Організовує діяльність відділу, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи відділу.
5.4.7.Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.
5.4.8.Скликає в установленому порядку наради, проводить семінари та конференції з питань, що належать до компетенції відділу.
5.4.9. Організовує інформаційне забезпечення роботи відділу, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів.
5.4.10. Сприяє створенню належних умов праці у відділі, вносить пропозиції міському голові щодо матеріально-технічного забезпечення відділу.
5.4.11. Планує роботу та вносить пропозиції щодо формування планів роботи відділу.
5.4.12. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень відділу.
5.4.13.Координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків.
5.4.14. Інформує міського голову, суб’єкта надання адміністративних послуг щодо скарг, які надійшли до відділу на дії чи бездіяльність уповноваженого представника суб’єкта надання адміністративних послуг для роботи у відділі, а також щодо скарг на діяльність чи бездіяльність адміністраторів.
5.4.15.Забезпечує передачу для розгляду скарги суб’єкту надання адміністративних послуг та вживає заходи у межах своїх повноважень щодо її розгляду у визначені законодавством терміни з метою оперативного розв’язання порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених прав та запобігання надалі таким порушенням.
5.4.16. Керівник відділу здійснює функції адміністратора.
5.4.17. Здійснює інші повноваження, визначені законодавством України.
5.5. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
Кількість адміністраторів, які працюють у Центрі, визначається міською радою.
Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування відділу.
5.6. Основними завданнями адміністратора є:
1.Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.
2.Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
3.Видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.
4.Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання.
5.Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
6.Надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом;
7.Складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;
8.Розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.
9.Посвідчувати власним підписом та печаткою копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги.
10.Інформувати керівника відділу та суб’єкта надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень.
6. ПЛАТА ЗА НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
6.1 При наданні адміністративних послуг у випадках, передбачених законом, справляється плата (адміністративний збір);
6.2. Надання адміністративних послуг суб’єктами у сфері соціального забезпечення громадян здійснюється на безоплатній основі.
7. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
8.1. Фінансування діяльності відділу здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, грандів міжнародних та українських організацій та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
8. СИСТЕМА ВЗАЄМОДІЙ ВІДДІЛУ
9.1. Відділ адміністративних послуг у процесі виконання покладених на нього завдань та повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами міської ради та виконавчого комітету, а також підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності.
9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
10.1. Працівники відділу несуть відповідальність за неякісне або несвоєчасне виконання посадових обов’язків, бездіяльності або невикористання наданих їм прав, порушення норм етики поведінки посадової особи та обмежень, передбачених законодавством України про службу в органах місцевого самоврядування.
10. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
11.1 Це положення вступає в силу з дня його затвердження рішенням виконавчого комітету Боярської міської ради.
11.2. Зміни та доповнення до Положення можуть бути внесені за ініціативи міського голови, керуючого справами та начальника відділу адміністративних послуг Управління центру надання адміністративних послуг апарату Боярської міської ради та виконавчого комітету, а також з метою відповідності Положення чинному законодавству України.
Керуючий справами М.Рябошапка