ПРОЕКТ Про затвердження Положення про відділ господарського забезпечення

14.02.2019 64

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

від  14.02.2019                                                                           №___________

м. Боярка

 

Про затвердження Положення про відділ  господарського забезпечення

Керуючись п.1 ст.52, п.6 ст.59   Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та відповідно до рішення Боярської міської ради від 21.12.2018 53/1790 «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату ради та виконавчого комітету міської ради»

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ВИРІШИВ:

1.Затвердити   положення про відділ  господарського забезпечення виконавчого комітету Боярської міської ради  (додається).

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету.

 

Міський голова                                                                       О.Зарубін

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету

від 14.02.2019 №___________

 

Положення про відділ  господарського забезпечення виконавчого комітету Боярської міської ради

 

I. Загальні засади

1.1. Відділ господарського забезпечення апарату виконавчого комітету Боярської міської  є структурним підрозділом цього апарату.

1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами України, рішеннями Боярської міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

1.3. Відділ підпорядковується заступнику міського голови, відповідно до розподілу функціональних обов’язків.

1.4. Положення про відділ затверджується виконавчим комітетом за поданням заступника міського голови.

 

II. Основні завдання відділу

Основними завданнями відділу є:

2.1. Господарське забезпечення діяльності апарату міської ради та виконавчого комітету.

2.2. Створення належних матеріально-технічних умов для роботи працівників апарату міської ради та виконавчого комітету.

2.3. Організація дотримання належного технічного, санітарного та протипожежного стану адміністративних приміщень Боярської міської ради та виконавчого комітету,а також прилеглої території.

 

III. Відділ відповідно до покладених на нього завдань

3.1. Здійснює організаційні заходи та контроль за утриманням та охороною адміністративних будинків Боярської міської ради та виконавчого комітету обласної та  службових приміщень.

3.2. Вирішує питання щодо забезпечення канцелярським приладдям, засобами оргтехніки, меблями, іншим інвентарем підрозділів апарату міської ради та виконавчого комітету.

3.3. В установленому порядку вносить пропозиції керівництву міської ради та виконавчого комітету і організовує роботу щодо проведення капітального і поточного ремонту службових приміщень адмінбудинків, придбання меблів, інвентарю, засобів оргтехніки, а також відповідного фінансування.

3.4. Стежить за належним утриманням державних символів України у службових приміщеннях, своєчасним оформленням адмінбудинків до державних свят та інших загальнодержавних подій.

3.5. Організовує виконання у підрозділах апарату міської ради та виконавчого комітету ремонту засобів зв’язку, друкарської, розмножувальної та іншої техніки, виготовлення поліграфічної продукції, придбання квітів та квіткової продукції тощо.

3.6. Організовує і контролює використання за призначенням легкового автотранспорту та іншої господарської техніки, яка знаходиться на балансі виконавчого комітету.

 

IV. Права відділу

Відділ має право:

4.1. Вносити на розгляд міського голови  проекти розпоряджень, , доручень, доповідні записки, пропозиції з питань, що належать до компетенції відділу.

4.2 Брати участь у нарадах, що проводяться в структурних підрозділах, апарату  міської ради та виконавчого комітету.

4.3. Вносити в установленому порядку відповідні пропозиції і перевіряти повноту усунення порушень та недоліків, виявлених попередніми перевірками з питань, що належать до його компетенції.

4.4. Одержувати необхідну інформацію, а в разі потреби – відповідні документи від інших структурних підрозділів апарату міської ради та виконавчого комітету.

4.5. За погодженням із міським головою та відповідним заступником міського голови залучати в установленому порядку спеціалістів інших структурних підрозділів працівників комунальних підприємств, установ та організацій (за їх згодою) для вирішення питань, пов’язаних з виконанням покладених на відділ завдань.

4.6. Перевіряти утримання в належному технічному стані приміщень адмінбудинків та наявність матеріальних цінностей у підрозділах апарату міської ради та виконавчого комітету.

4.7. Використовувати систему зв’язків і комунікацій, що існують в апараті міської ради та виконавчого комітету.

 

V. Організація роботи відділу

5.1. Відділ господарського забезпечення апарату міської ради та виконавчого комітету очолює завідувач господарством.

5.2. Завідувач господарством призначається на посаду та звільняється з посади розпорядженням міського голови  за поданням заступника міського голови.

Працівники відділу призначаються на посади та звільняються з посад розпорядженням міського голови за поданням завідувача господарством.

5.3. Організація роботи відділу здійснюється відповідно до правил внутрішнього трудового розпорядку, охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту, а також інших нормативно-правових та розпорядчих документів.

5.4. Робота відділу планується поквартально на основі, доручень керівництва міської ради та виконавчого комітету, функцій відділу.

5.5. Службові обов’язки працівників визначаються посадовими інструкціями та розподілом обов’язків між працівниками відділу, які затверджуються відповідно міським головою та завідувачем господарства.

5.6. Відділ взаємодіє з підрозділами апарату ради та виконавчого комітету, використовує у своїй роботі підготовлені ними статистичні, оперативні та довідкові відомості, підтверджені відповідним чином.

 

VI. Завідувач господарством

Завідувач господарством:

6.1. Здійснює свою діяльність у межах наданих повноважень відповідно до Положення про відділ.

6.2. Організовує роботу відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.

6.3. Забезпечує виконання плану роботи з питань, що стосуються відділу, доручень керівництва, плану роботи відділу.

6.4. В установленому порядку вносить подання про заохочення працівників відділу та накладення дисциплінарних стягнень.

6.5. Розробляє і здійснює заходи щодо поліпшення організації та підвищення ефективності роботи відділу.

6.6. Розробляє і вносить на затвердження міському голові  посадові інструкції працівників відділу.

6.7. Координує взаємодію відділу з підрозділами аппарату ради та виконавчого комітету.

6.8. Підписує та візує документи  в межах своєї компетенції.

6.9. Представляє відділ у державних установах та громадських організаціях з питань, що пов’язані із діяльністю відділу.

6.10. Повинен знати Конституцію України, акти законодавства, нормативні документи, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, акти Президента України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня, правила ділового етикету, правила та норми охорони праці і протипожежного захисту, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

6.11. Повинен мати середню професійну освіту і стаж роботи з господарського обслуговування не менше 1 року.

 

Керуючий справами

виконавчого комітету                                                               М.Рябошапка

 

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту