БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 14.02.2019 №___________
м. Боярка
Про затвердження положення про управління інфраструктурного розвитку та житлово-комунального господарства
Керуючись п.1 ст.52, п.6 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та відповідно до рішення Боярської міської ради від 21.12.2018 53/1790 «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату ради та виконавчого комітету міської ради»
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ВИРІШИВ:
1.Затвердити положення про управління інфраструктурного розвитку та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Боярської міської ради (Додається) .
2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету.
Міський голова О.Зарубін
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчого комітету
від 14.02.2019 №___________
ПОЛОЖЕННЯ про управління інфраструктурного розвитку та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Боярської міської ради
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Управління інфраструктурного розвитку та житлово-комунального господарства (далі – Управління) є структурним підрозділом апарату виконавчого комітету Боярської міської ради .
2. Управління утворюється Боярською міською радою, підзвітне і підконтрольне міській раді, підпорядковане у своїй діяльності виконавчому комітету, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, рішеннями міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління та іншими нормативно-правовими актами.
2. МЕТА, ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ
1. Метою діяльності Управління є забезпечення реалізації повноважень органу місцевого самоврядування у сфері житлово-комунального господарства та здійснення ефективного управління власністю територіальної громади міста Боярка.
2. Основними завданнями Управління є:
1) виконання функцій управління житлово-комунальним господарством та комунальною власністю міста; координація діяльності підпорядкованих комунальних підприємств та організацій інших форм власності, які здійснюють діяльність у сфері житлово-комунального господарства;
2) забезпечення реформування та комплексного розвитку житлово-комунального господарства міста Боярка, організація виконання державних програм у сфері реформування та розвитку житлово-комунального господарства, розроблення та реалізація відповідних місцевих програм;
3) участь у розробленні проектів та програм соціально-економічного розвитку міста, метою яких є підвищення рівня забезпеченості населення, соціальної та виробничої сфери в усіх видах житлово-комунальних послуг, поліпшення їх якості;
4) аналіз стану житлово-комунального господарства міста та підготовка пропозицій до проектів міського бюджету щодо фінансування програм реформування та розвитку житлово-комунального господарства, будівництва, реконструкції, поточного та капітального ремонту житлового фонду та об’єктів благоустрою міста;
5) впровадження сучасних технологій у сфері житлово-комунального господарства;
6) реалізація єдиної господарської політики щодо комунальних підприємств, що належать до сфери управління Боярської міської ради;
7) вирішення інших питань у сфері житлово-комунального господарства відповідно до чинного законодавства.
3. Основні функції Управління:
1) Бере участь у реалізації повноважень органу місцевого самоврядування у сфері житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою, готує пропозиції до програм соціально-економічного розвитку та проекту міського бюджету.
2) Здійснює в межах своєї компетенції контроль за станом експлуатації та утримання житлового фонду, благоустрою об’єктів комунального господарства незалежно від форми власності.
3) Видає дозвіл на порушення об’єктів благоустрою у випадках та порядку, передбачених Законами України «Про благоустрій населених пунктів» та «Про місцеве самоврядування в Україні».
4) Надає дозвіл в порядку, встановленому законодавством, на розміщення реклами.
5) Здійснює аналіз стану сфери теплопостачання.
6) Здійснює заходи, спрямовані на забезпечення сталої роботи об’єктів житлового-комунального господарства в осінньо-зимовий період, а також в умовах виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків, здійснює моніторинг підготовки об’єктів житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період, контролює виконання цих заходів.
7) Організовує проведення благоустрою у місті, з залученням підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення.
8) Контролює та сприяє в забезпеченні чистоти і порядку в місті, очищенню територій та об’єктів від відходів, безхазяйних відходів, самовільно розміщених об’єктів та елементів.
9) Здійснює контроль за утримання в належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охорони;
10) Забезпечує реалізацію повноважень органу місцевого самоврядування щодо визначення виконавця житлово-комунальних послуг.
11) Розробляє і реалізує міські програми, бере участь у розробленні і реалізації державних цільових програм у сфері благоустрою, питної води та питного водопостачання, теплопостачання та енергозбереження.
12) Розглядає справи про адміністративні правопорушення, виховання громадян у дусі чіткого і неухильного дотримання існуючих норм права, чесного ставлення до державного і громадського обов’язку, поваги до прав, честі й гідності громадян, а також запобігання нових правопорушень, як самими правопорушниками, так і іншими особами.
13) Забезпечує підготовку та приймає участь у засіданнях адміністративної комісії з оформленням справ про адміністративні правопорушення.
14) Розробляє та здійснює систему заходів для забезпечення стабільної роботи житлово-комунального господарства міста в умовах надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків.
15) Здійснює контроль за утриманням та станом готовності захисних споруд цивільного захисту комунальної форми власності.
16) Здійснює облік, розвиток та оптимізацію дорожньо-транспортної інфраструктури міста (міської автобусної маршрутної мережі, системи доріг та дорожніх об’єктів у місті).
17) Здійснює контроль за дотриманням законодавства про автомобільний транспорт з боку перевізників, які обслуговують міські, приміські та міжміські маршрути загального користування.
18) Організовує заходи щодо забезпечення в місті дотримання вагових та габаритних норм перевізниками, що здійснюють вантажні перевезення.
19) Сприяє у розробленні та покращенні схем організації дорожнього руху в місті, підвищення рівня безпеки дорожнього руху.
20) Здійснює облік та обстеження зелених насаджень на предмет необхідності їх санітарної очистки, кронування, пересадження, видалення.
21) Здійснює облік та розвиток зовнішніх мереж вуличного освітлення.
22) Виступає організатором конкурсів з надання в оренду об’єктів комунальної власності.
23) Здійснює підготовку договорів оренди нерухомого майна комунальної власності та змін до них на підставі рішень міської ради.
24) Виступає ініціатором розірвання договорів оренди, коли орендар порушає вимоги нормативних документів, чинного законодавства та умов договору.
25) Готує та вносить на розгляд міської ради проекти рішень щодо затвердження переліку об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації, способів та умов їх продажу та переліки об’єктів, що не підлягають приватизації.
26) Бере участь у проведенні обстеження стану нерухомого комунального майна (будівель, споруд, будинків та інше).
27) Бере участь у прийнятті майна до комунальної власності територіальної громади, на підставі рішень міської ради.
28) Сприяє прискоренню передачі об’єктів відомчого житлового фонду та комунального господарства у власність територіальної громади.
29) Здійснює облік, інвентаризацію майна комунальної власності та створення електронної бази даних.
30) Готує та вносить на розгляд міської ради питання про прийняття майна в комунальну власність, про передачу майна до інших органів місцевого самоврядування, у власність юридичних та фізичних осіб та іншим суб’єктам права власності.
31) Виносить на розгляд міської ради і виконавчого комітету пропозиції щодо списання, передачі з балансу на баланс та в користування майна підприємств, установ, організацій міської комунальної власності.
32) Готує проекти рішень міської ради та її виконавчого комітету з питань володіння, користування та розпорядження об’єктами комунальної власності.
33) Представляє інтереси міської ради при реєстрації об’єктів комунальної власності у відділі державної реєстрації виконавчого комітету Боярської міської ради.
34) Здійснює облік громадян, які відповідно до законодавства перебувають на квартирному обліку та потребують поліпшення житлових умов;
35) Здійснює щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку.
36) Здійснює контроль розподілу житла, що належить до комунальної власності міста, у тому числі кімнат у гуртожитках комунальної власності міста, виконує затверджені загальнодержавні та місцеві програми розвитку.
37) Здійснює інші повноваження у сфері житлово-комунального господарства транспорту та благоустрою відповідно до законів.
3. СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ
1. Управління має таку структуру:
– начальник управління;
– відділ житлово-комунального господарства, транспорту та надзвичайних ситуацій;
– відділ комунальної власності.
2. Управління очолює начальник, який призначається і звільняється з посади міським головою.
3. Начальник Управління:
– здійснює керівництво Управлінням і несе відповідальність перед міською радою і міським головою, заступником міського голови за напрямком діяльності за виконання покладених на Управління завдань і здійснення ним своїх функцій;
– організовує роботу відділів Управління, розподіляє посадові обов’язки між працівниками;
– без доручення діє від імені Управління та представляє його інтереси в усіх установах і організаціях, у взаємовідносинах з юридичними та фізичними особами;
– вирішує інші питання в межах своїх повноважень.
– несе персональну відповідальність за виконання покладених на Управління завдань, обліку та звітності, збереження майна і засобів, переданих Управлінню в користування Боярською міською радою та її виконавчим комітетом.
– на час відсутності начальника управління виконання його обов’язків покладається на начальника одного з відділів Управління.
4. ПРАВА УПРАВЛІННЯ
Управління має право:
1. Скликати в установленому порядку наради, проводити семінари з питань, що належать до його компетенції.
2. Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів міської ради та виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.
3. Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів міської ради та виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій інформацію, документи, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
4. Відвідувати підприємства, установи, організації, суб’єктів підприємницької діяльності незалежно від форми власності з метою здійснення контролю за станом дотримання чинного законодавства у сфері житлово-комунального господарства та благоустрою.
5. Відповідно до вимог чинного законодавства направляти повідомлення громадянам, посадовим особам підприємств, організацій, установ незалежно від форми власності, для надання усних або письмових пояснень у зв’язку з порушенням ними вимог законодавства у сфері благоустрою території.
6. Здійснювати відповідно до чинного законодавства фото, відеозйомки, звукозапис, як допоміжний засіб для запобігання порушень вимог законодавства у сфері благоустрою.
7. Здійснювати в межах своєї компетенції контроль за дотриманням законодавства в сфері житлово-комунального господарства та благоустрою.
5. СИСТЕМА ВЗАЄМОДІЙ УПРАВЛІННЯ
1. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань
взаємодіє з іншими структурними підрозділами міської ради та виконавчого комітету, а також підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності.
6. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Виконавчий комітет міської ради створює умови для ефективної роботи спеціалістів Управління, підвищення їх кваліфікації, забезпечує їх окремим приміщенням, обладнанням, телефонним зв’язком, оргтехнікою та необхідними матеріалами для виконання покладених на Управління завдань.
2. Ліквідація або реорганізація Управління проводиться згідно з чинним законодавством України.
Керуючий справами
виконавчого комітету М.Рябошапка