ПРОЄКТ Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому за 6 місяців 2020 року

09.07.2020 50

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 09 липня 2020  року                                                                       №

м. Боярка

Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому за 6 місяців 2020 року

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування і відповідно до ст.28 Закону України “Про звернення громадян” та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, –

 

ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ

В И Р І Ш И В:

 

1. Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Боярської міської ради за 6 місяців 2020 року до відома (додається).

2. Головному спеціалісту з питань звернень громадян Білан Я.А. систематично узагальнювати та аналізувати звернення громадян.

3. Керівникам комунальних підприємств міста вжити заходи щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, уважного  ставлення до вирішення проблем, з якими вони звертаються, вирішення обґрунтованих заяв і скарг найменш соціально захищених категорій громадян.

4. Працівникам виконкому своєчасно та якісно розглядати звернення громадян. При неможливості вирішення проблем, з якими вони звертаються, у встановлені терміни повідомляти заявника щодо термінів вирішення питань, порушених у зверненні. У разі  порушення термінів розгляду попередити, що робота із зверненням громадян посадових та службових осіб розглядається як важливий критерій оцінки їх професійного рівня, відповідності займаній посаді, а також можливості просування таких осіб по службі.

5. Для активізації роботи із зверненнями громадян вживати додаткові заходи :

         – регулярно узагальнювати та аналізувати кількість і зміст звернень. За результатами домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до райдержадміністрації та органів вищого рівня;

         – посилити персональну відповідальність керівників установ, організацій за стан роботи зі зверненнями громадян, практикувати заслуховування їх звітів з цього питання на засіданнях виконкому;

          – забезпечувати встановлення дієвого контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень, додержанням встановлених законодавством термінів та наданням відповіді заявникам;

         – притягати до відповідальності посадових осіб за неналежне виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”.

6.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами Рябошапку М.А.

 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА                                                                О.ЗАРУБІН

 

Додаток

до рішення виконкому

від 09.07.2020 №_____

ІНФОРМАЦІЯ

про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Боярської міської ради за 6 місяців 2020 р.

 

Реалізуючи вимоги Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні»”, “ Про звернення громадян ”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, виконкомом проведена певна робота по удосконаленню роботи із зверненнями громадян.

Робота   зі   зверненнями громадян  знаходиться на постійному контролі у міського голови. Стан роботи із зверненнями громадян розглядається на апаратних нарадах керівного складу та всього колективу. Головним спеціалістом по зверненням громадян щотижня надається інформація  щодо стану роботи із зверненнями громадян.

За 6 місяців 2020 року . до виконкому надійшло  493 звернення громадян, що на 210 звернень менше, ніж в минулому звітному періоді.

Зокрема, на особистому прийомі подано 15 звернень,  письмових звернень  надійшло – 478 ( в т.ч. 50 електронних звернень).

В тому числі – колективних звернень – 22 (в 2019 -41).

Зменшилася кількість звернень, що надійшло через вищі установи: у 2020 році – 4, у 2019 році-19.

Окремо зареєстровано та розглянуто 47 звернень, що надійшли на Урядову гарячу лінію через Києво-Святошинської районну державну адміністрацю та були передані на виконання до виконавчого комітету Боярської міської ради. За попередній звітний період 2019 року було розглянуто 22 звернення.

За 6 місяців 2020 року в письмових зверненнях піднято 478 питань, з них :

по землекористуванню  – 150 (2019 р – 167),

житловим питанням  –  36 (2019 р. – 45),

транспорту  – 5 (2019 р. –  4),

житлово-комунального господарства  –  58 (2019 р . –  104),

соціального захисту – 145 (2019 р. – 183),

опікунські питання  – 1 (2019 р. –  2),

архітектурним питанням  – 46 (2019 р. –   50),

питання роботи ДДЗ – 1 (2019 р. – 3) ,

інші  – 36 (2019 р. – 64) .

 

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ

За  6 місяців 2020 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло  145 звернень (у порівнянні з минулим звітним періодом кількість звернень зменшилася на 38), в тому числі:

–   отримання матеріальної допомоги                              132 заяви

  • інші питання                                                                 13  заяв

 

Матеріальної допомоги виділено на суму 171 500 (сто сімдесят одна тисяча п`ятсот) гривень відповідно Програми соціальної підтримки населення «Турбота» та «Міської комплексної програми соціальної підтримки учасників антитерористичної операції та членів їх сімей. За 6 місяців минулого року було виділено 363 300(триста шістдесят три тисячі триста) гривень, тобто виділено коштів на 191 800(сто дев`яносто одну тисячу вісімсот) гривень менше.

 

ЖИТЛОВІ ПИТАННЯ

За 6 місяців 2020 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло –  36 звернень. У порівнянні з минулим звітним періодом кількість звернень зменшилася на 9 звернень.

–    Із них:

  • виділення ліжко-місця                                             3  заяви
  • виділення житла                                                       5 заяв
  • інші                                                                           28 заяв

 

ОПІКУНСЬКІ ПИТАННЯ.

По питанням опіки та піклування за 6 місяців 2020 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшла  1 заява( за 6 місяців 2019року –

2 заяви).

 

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

По житлово-комунальним питанням до виконавчого комітету Боярської міської ради за 6  місяців 2020 рік  надійшло 58 звернень, що на 46 звернень менше, ніж в минулому звітному періоді, в тому числі:

–  опалення в будинку                                            2 заяви

–  водопостачання                                                  3  заяви

–  питання благоустрою і санітарного стану        29 заяв

–  плата за кому-і послуги                                         2  заяви

–  питання ремонту будинку                                     4 заяви

–  інші питання                                                       18 заяв

 

 

ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ

По земельним питанням до виконавчого комітету Боярської міської ради за 6 місяців 2020 року  надійшло 150 звернень. За 6 місяців попереднього звітного року було прийнято 167 звернень із земельних питань.

Найбільшу кількість звернень складають звернення з питань надання дозволу на розроблення та затвердження технічної документації земельної ділянки, дозволу на розробку проекту землеустрою, затвердження схеми розподілу земельних ділянок -126, виділення земельних ділянок – 8, інші-спірні питання по межам земельних ділянок – 16.

 

АРХІТЕКТУРНІ ПИТАННЯ

З архітектурних питань за 6 місяців 2020 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло 46 звернень. За 6 місяців 2019року було прийнято 50 звернень. Звернення розглянуті спеціалістами 2-ох відділів: архітектурно-будівельного контролю-26 та 20 звернень спеціалістами відділу містобудування та архітектури згідно профілю заяв.

 

ПИТАННЯ ТРАНСПОРТУ

До виконавчого комітету Боярської міської ради за 6 місяців 2020 року надійшло – 5 заяв( за 6 місяців 2019року – 4). Всі питання розглянуті.

 

ПИТАННЯ  РОБОТИ ДНЗ 

До виконавчого комітету Боярської міської ради за 6 місяців 2020 року

надійшла 1 заява (3 заяви в минулому звітному періоді). Відповіді надано.

 

ІНШІ

З інших питань  до виконавчого комітету Боярської міської ради за вказаний період 2020 року надійшло 36 звернень. За 6 місяців 2019року-64 звернення.

 

 

Начальник загального відділу                                        Л.Остролуцька

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту