ПРОЄКТ Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому за 12 місяців 2019 року

14.01.2020 43

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

від                                                                                             № _________

м. Боярка

 

Про стан роботи зі зверненнями

громадян, що надійшли до виконкому

за 12 місяців 2019 року

 

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування і відповідно до ст.28 Закону України “Про звернення громадян” та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, –

ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ

В И Р І Ш И В:

1. Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Боярської міської ради за 12 місяців 2019 року взяти до відома (додається).

2. Головному спеціалісту з питань звернень громадян Білан Я.А. систематично узагальнювати та аналізувати звернення громадян

3. Керівникам комунальних підприємств міста вжити заходи щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, уважного  ставлення до вирішення проблем, з якими вони звертаються, вирішення обґрунтованих заяв і скарг найменш соціально захищених категорій громадян.

4. Працівникам виконкому своєчасно та якісно розглядати звернення громадян. При неможливості вирішення проблем, з якими вони звертаються, у встановлені терміни повідомляти заявника щодо термінів вирішення питань, порушених у зверненні. У разі  порушення термінів розгляду попередити, що робота із зверненням громадян посадових та службових осіб розглядається як важливий критерій оцінки їх професійного рівня, відповідності займаній посаді, а також можливості просування таких осіб по службі.

5. Для активізації роботи із зверненнями громадян вживати додаткові заходи :

         – регулярно узагальнювати та аналізувати кількість і зміст звернень. За результатами домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до райдержадміністрації та органів вищого рівня;

         – посилити персональну відповідальність керівників установ, організацій за стан роботи зі зверненнями громадян, практикувати заслуховування їх звітів з цього питання на засіданнях виконкому;

         – забезпечувати встановлення дієвого контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень, додержанням встановлених законодавством термінів та наданням відповіді заявникам;

         – притягати до відповідальності посадових осіб за неналежне виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”.

6.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами Рябошапку М.А.

 

В.о. міського голови                                                  В.ШУЛЬГА

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Боярської міської ради за 12 місяців 2019 року

Реалізуючи вимоги Закону України “Про місцеве самоврядування”,  Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», та відповідно до ст.28 Закону України “Про звернення громадян” та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, виконкомом проведена певна робота по удосконаленню роботи із зверненнями громадян.

Стан роботи із зверненнями громадян розглядається на апаратних нарадах керівного складу та всього колективу. Робота   зі   зверненнями громадян  знаходиться на постійному контролі у міського голови. Головним спеціалістом по зверненням громадян щотижня надається інформація  щодо стану роботи із зверненнями громадян.

За 12 місяців 2019р. до виконкому надійшло  1467 звернень громадян,що на 107 звернень більше,ніж в минулому звітному періоді. З них на особистому прийомі – 152,  звернень – 1315 письмово(в т.ч. електронних звернень – 84). В тому числі колективних звернень – 56, повторних звернень – 2. Зменшилася кількість звернень,що надійшло через вищі установи : у 2019 році – 22, у 2018р.- 41. Окремо зареєстровано звернень на Урядову гарячу лінію – 98(114 у 2018)

За 12 місяців 2019 року в письмових зверненнях піднято 1315 питань, з них : по землекористуванню -372(295 у 2018р.), житловим питанням -69(82 у 2018р.), транспорту -8(19 у 2018р.), з комунального господарства кількість звернень у 2018 та 2019 роках не змінилася-240,соціального захисту – 366(345 у 2018р.), архітектурним питанням -129(71 в 2018р.) , питання роботи ДДЗ-3(9 у 2019р.) , інші -128 .

На особистому прийомі в міського голови та його заступників найбільше піднімалися питання комунального господарства (зрізка і кронування дерев, ремонт доріг, тротуарів,тарифи на комунальні послуги)-70%; земельні питання (виділення земельних ділянок,розподіл і оформлення часток земельних ділянок)-12%; питання генерального плану міста(включення в новий генеральний план міста земельних ділянок,пропозиції по містобудівним умовам та детальним планам територій)-13%;надання матеріальної допомоги мешканцям -3%;інші питання – 2%.

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ

За  12 місяців 2019 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло  366 звернень. У порівнянні з минулим звітним періодом кількість звернень збільшилася на 21.

Матеріальної допомоги виділено на сумму 681 800 (шістсот вісімдесят одна тисяча вісімсот) гривень відповідно Програми соціальної підтримки населення «Турбота» та «Міської комплексної програми соціальної підтримки учасників антитерористичної операції та членів їх сімей». За 12 місяців минулого року було виділено 405 600 (чотириста п`ять тисяч шістсот) гривень, тобто виділено коштів на 276 200(двісті сімдесят шість тисяч двісті) гривень більше.

ЖИТЛОВІ ПИТАННЯ

За 12 місяців 2019 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло –  69 звернень. У порівнянні з минулим звітним періодом кількість звернень зменшилася на 13 звернень.

–    Із них:

  • виділення ліжко-місця                                             10  заяв
  • виділення житла                                                      20 заяв
  • приватизація кімнат  гуртожитку                           –  заяв
  • внесення змін в справу по квартобліку                  18  заяв
  • інші                                                                           21 заява

ОПІКУНСЬКІ ПИТАННЯ.

По питанням опіки та піклування за 12 місяців 2019 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло  5 заяв ( за 12 місяців 2018року-19 заяв).

–  призначення опікуном                                                5 заяв

–  продаж автомобіля

–  продаж квартири,земел.ділянки від імені н/л             –

–  інші питання                                                                  –

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

По житлово-комунальним питанням до виконавчого комітету Боярської міської ради за 12  місяців 2019 рік  надійшло 240 звернень, що є незмінним показником за 2018 і 2019 роки.

–  опалення в будинку  надійшло                  10  заяв

–  водопостачання  надійшло                         9   заяв

–  питання благоустрою і санітарного стану 142 заяви

–  плата за кому-і послуги   надійшло           16   заяв

–  питання ремонту будинку надійшло          20   заяв

–  інші питання надійшло                                43   заяв

ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ

По земельним питанням до виконавчого комітету Боярської міської ради за 12 місяців 2019 року  надійшло 372 звернення. За 12 місяців попереднього звітного року було прийнято 295 звернень із земельних питань.

Найбільшу кількість звернень складають звернення з питань надання дозволу на розроблення та затвердження проектів землеустрою земельних ділянок,дозволів на розроблення та затвердження технічної документації земельної ділянки -310, виділення земельних ділянок – 15, інші-спірні питання по межам земельних ділянок, питання розподілу землі та інш.-47.

АРХІТЕКТУРНІ ПИТАННЯ

З архітектурних питань за 12 місяців 2019 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло 129 звернень. За 12 місяців 2018року було прийнято 71 звернення. Звернення розглянуті спеціалістами

2-ох відділів: архітектурно-будівельного контролю – 37 та 92 звернення спеціалістами відділу містобудування та архітектури згідно профілю заяв.

Окремо зареєстровано заяв і видано довідок про відсутність забудови на земельних ділянках, можливість надання адреси окремим частинам будинковолодіння-47.

ПИТАННЯ ТРАНСПОРТУ

До виконавчого комітету Боярської міської ради за 12 місяців 2019 року надійшло – 8 заяв( за 12 місяців 2018року – 19). Всі питання розглянуті.

ПИТАННЯ  РОБОТИ ДДЗ 

До виконавчого комітету Боярської міської ради за 12 місяців 2019 року надійшло 3 заяви(9 заяв в минулому звітному періоді). Відповіді надано.

ІНШІ

З інших питань  до виконавчого комітету Боярської міської ради за вказаний період 2019 року надійшло 128 звернень.

 

Головний спеціаліст                                                               Я.БІЛАН

 

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту