БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 10 вересня 2020 року № ____/___
м. Боярка
Про затвердження плану роботи виконкому на ІV квартал 2020 року
Керуючись п.2 ч. 2 ст.52 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, розглянувши проект плану роботи виконавчого комітету Боярської міської ради на ІУ квартал 2020року , –
В И Р І Ш И В :
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Боярської міської ради на ІУ квартал 2020 року ( додається ).
2. Контроль за виконанням плану покласти на заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету.
Міський голова О.ЗАРУБІН
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого
комітету №________
від 10.09.2020
ПЛАН РОБОТИ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ
РАДИ на ІУ квартал 2020 року
І. Підготовка питань для винесення на розгляд ради
ІV квартал 2020 року
№ з/п | Питання роботи ради та її органів | Доповідач |
1. | Звіт про виконання міського бюджету за 9 місяців 2020 року. | Н.І. Мусієнко |
2. | Про затвердження міського бюджету на 2021 рік. | Н.І. Мусієнко |
3. | Про затвердження Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2021 рік. | Н.І. Мусієнко |
4. | Про встановлення на 2021 рік мінімальної вартості місячної оренди 1 кв.м. загальної площу нерухомого майна фізичних осіб на території Боярської міської ради. | Н.І. Мусієнко |
5. | Про звільнення від сплати частини чистого прибутку (доходу) комунальними підприємствами, що підлягає сплаті до бюджету Боярської міської ради на 2021 р. | Н.І. Мусієнко |
6. | Про звільнення від сплати земельного податку на території м. Боярка у 2021 році. | Т.О. Севериненко |
7. | Про затвердження міських цільових програм на 2021 рік.
|
Н.І. Мусієнко
В.І. Кабанцова М.В. Савчук А.О. Романюк Т.О. Севериненко |
8. | Про преміювання та встановлення надбавки (доплати) за високі досягнення у праці і за виконання особливої роботи у 2021 році Боярському міському голові. | М.А. Рябошапка |
9. | Про затвердження штату і чисельності виконкому міської ради та положень про преміювання працівників виконкому та про порядок встановлення працівникам виконкому надбавки (доплати) за високі досягнення у праці і за виконання особливої важливої роботи у 2021 році. | М.А. Рябошапка |
10. | Затвердження перспективного плану роботи БМР на 2021 рік. | О.Г. Скринник |
11. | План діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів на 2021 рік . | Л.В. Маруженко |
П.Питання для розгляду виконавчим комітетом:
2.1 | Про стан підготовки комунальних підприємств до
опалювального періоду 2020-2021 років. |
Мазурець В.В. |
2.2 | Підсумки осіннього місячника благоустрою | Мазурець В.В.. |
2.3. | Про стан роботи зі зверненнями громадян за 2020 рік
та звіт загального відділу про стан документообігу та контролю за виконанням рішень виконкому, розпоряджень та доручень міського голови |
Рябошапка М.А. |
2.4 | Про стан виконавської дисципліни при виконанні документів органів виконавчої влади вищого рівня та власних рішень
|
Рябошапка М.А. |
2.5 | Попередній розгляд проектів місцевих програм соціально-економічного і культурного розвитку, цільових програм з інших питань, місцевого бюджету. | Мусієнко Н.І. |
2.1. Засідання виконкому міської ради
Графік засідань виконкому:
08.10.2020
12.10.2020
10.10.2020
Ш.Планування роботи структурних підрозділів виконавчого комітету:
1.Загальний відділ:
1. Організація діловодства відповідно до чинних правил.
2. Контроль за організацією діловодства в відділах, інших підрозділах, надання методичної допомоги .
3. Обробка кореспонденції, яка надходить та відправляється, доставка її за призначенням.
4. Видача інформації стосовно терміну проходження документів – постійно
5. Організація та підготовка засідань апаратних нарад. – щопонеділка
6. Організація роботи по реєстрації, обліку і збереження документальних матеріалів поточного архіву.
7. Організація зберігання документації та передача її на державне зберігання у встановленому порядку.
8. Підготовка та реєстрація розпоряджень міського голови, доведення до виконання у визначені терміни.
9. Контроль за виконанням рішень виконкому, розпоряджень та доручень РДА.
10. Ведення особових справ, трудових книжок .
11. Оформлення розпоряджень з кадрових питань
12. Підготовка табелю робочого часу, оформлення довідок з місця роботи.
13 .Перевірка присвоєння рангів та надбавок посадовим особам органів місцевого самоврядування.
14.Підготовка та здача звітів.
15. Здійснення підготовчих заходів щодо подання на розгляд міської ради структури та загальної чисельності ради та виконавчих органів Боярської ОТГ.
16. Підготовка до здійснення організаційних заходів пов’язаних із можливим вивільненням, переведенням, прийняттям на роботу працівників ради та виконавчих органів ОТГ.
2. Управління економіки та фінансів
№з/п | Зміст роботи | Дата проведення | Відповідальний |
1 | Розгляд листів, заяв, звернень, скарг, запитів на доступ до публічної інформації, які надходять від установ, організацій, депутатів, громадян в межах компетенції управління | ІV квартал 2020 року |
Мусієнко Н.І. Білявська О.В.
Клєпікова Т.Т. Колунаєва Т.В. Кравченко В.В. |
2 | Виконання інших доручень в межах функціональних обов’язків управління | ІV квартал 2020 року |
Мусієнко Н.І. Білявська О.В.
Клєпікова Т.Т. Колунаєва Т.В. Кравченко В.В. |
3 | Здійснення попередніх розрахунків фінансової спроможності Боярської ОТГ | ІV квартал 2020 року |
Мусієнко Н.І. Клєпікова Т.Т.
Колунаєва Т.В. |
Бюджетний відділ | |||
4 | Підготовка та подання до Управління фінансів та УДКСУ у Києво-Святошинському районі змін до річних розписів та кошторисів відповідно до рішення сесії про бюджет міста на 2020 рік | ІV квартал 2020 року |
Клєпікова Т.Т.
Колунаєва Т.В. |
5 | Підготовка та надання що два тижні до Управління фінансів звіту щодо нарахування заробітної плати працівників бюджетної сфери | ІV квартал 2020 року |
Клєпікова Т.Т.
Колунаєва Т.В. |
6 | Підготовка та подання до УДКСУ у Києво-Святошинському районі змін до паспортів бюджетних програм на 2020 рік | ІV квартал 2020 року |
Клєпікова Т.Т.
Колунаєва Т.В. |
7 | Підготовка звіту про виконання міського бюджету за 9 місяців 2020 року | ІV квартал 2020 року |
Клєпікова Т.Т.
Колунаєва Т.В. |
8 | Розробка поточних розпоряджень та підготовка проектів рішень на сесію Боярської міської ради. | ІV квартал 2020 року |
Клєпікова Т.Т.
Колунаєва Т.В. |
9 | Фінансування комунальних підприємств та бюджетних установ міста | ІV квартал 2020 року |
Клєпікова Т.Т.
Колунаєва Т.В. |
10 | Надання звіту до Києво-Святошинської РДА про стан виконання Програми економічного, соціального та культурного розвитку Києво- Святошинського району Київської області за 9 місяців 2020 року м. Боярка | ІV квартал 2020 року |
Клєпікова Т.Т.
Колунаєва Т.В.
|
Відділ фінансів, економіки та торгівлі | |||
11 | Підготовка матеріалів до засідань виконавчого комітету Боярської міської раду з питань впровадження торговельної діяльності та надання послуг в місті Боярка | ІV квартал 2020 року |
Білявська О.В.
Мусієнко Н.І.
|
12 | Розробка розпоряджень міського голови з питань впровадження торговельної діяльності та надання послуг у місті Боярка | ІV квартал 2020 року |
Білявська О.В. |
13 | Підготовка матеріалів до засідань виконавчого комітету щодо встановлення тарифів на комунальні послуги | ІV квартал 2020 року |
Білявська О.В.
Мусієнко Н.І.
|
14 | Ведення реєстру фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, які зареєстровані на території м. Боярка | ІV квартал 2020 року |
Білявська О.В. |
Сектор закупівель | |||
15 | Розгляд заявок щодо здійснення закупівель товарів, робіт та послуг | ІV квартал 2020 року |
Кравченко В.В.
|
16 | Формування річного плану закупівель та внесення до нього змін | ІV квартал 2020 року |
Кравченко В.В.
|
17 | Організація та проведення закупівель товарів, робіт та послуг | ІV квартал 2020 року |
Кравченко В.В.
|
18 |
Надання що два тижні звіту до Києво-Святошинської РДА про результати проведених процедур через електронну систему Prozorro |
ІV квартал 2020 року |
Кравченко В.В.
|
3. Відділ бухгалтерського обліку і звітності
№з/п | Зміст роботи | Період виконання |
1 | Подання електронної звітності в управління Державної казначейської служби України за ІІІ квартал 2020 року (Є-звітність: бюджетна та фінансова звітність) | до 15 жовтня |
2 | Подання звітності в управління Державної казначейської служби України (форма 7м) | щомісячно |
3 | Складання звітності бухгалтерського обліку та подання відповідальним органам в установлені строки за ІІІ квартал 2020 року | У встановленні строки |
4 | Контроль за правильним та економічним використанням коштів згідно з асигнуваннями за затвердженими кошторисами з врахуванням змін, внесених в установленому порядку | щомісячно |
5 | Виплата заробітної плати працівникам виконкому та фінансування одержувачів коштів | щомісячно |
6 | Проведення розрахунків з організаціями, підприємствами, установами міста та окремими особами | щомісячно |
7 | Оприбуткування та списання ТМЦ та ОЗ та їх облік | щомісячно |
8 | Контроль фінансування міських цільових програм | щомісячно |
9 | Адресна матеріальна допомога та фінансова підтримка незахищеним верствам м. Боярка | При отриманні відповідних документів |
10 | Погодження проектів , договорів (контрактів) | щомісячно |
11 | Перевірка та підготовка договорів на виконання робіт та закупівлю товарів | щомісячно |
12 | Погодження документів, пов’язаних з витрачанням фонду заробітної плати ,встановленням посадових окладів і надбавок працівникам, які належать до окремо визначених управлінь, відділів міської ради | щомісячно |
13 | Підготовка фінансових документів для здійснення необхідних проплат | щомісячно |
14 | Ведення меморіальних ордерів (№1, 2, 3, 4, 5, 5МД, 6, 8, 9, 10, 13, 17), обігових відомостей аналітичного обліку та інших облікових регістрів згідно вимог ведення бухгалтерського обліку | Щомісячно
(на 05 число наступного місяця) |
15 | Введення інформації на порталі Є-data згідно вимог Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» (за ІІІ квартал 2020 року) | Щомісячно (не пізніше 35 дня звітного кварталу) |
16 | Проведення річної інвентаризації у виконавчому комітеті Боярської міської ради в 2020 році | листопад-грудень |
17 | Проведення розрахунків щодо створення централізованої бухгалтерії в разі створення Боярського ОТГ | жовтень |
18 | Архівування документів бухгалтерського обліку за 2020 рік | грудень |
19 | Участь у комісіях, які пов’язані зі створенням Боярського ОТГ | листопад-грудень |
20 | Подання фінансових розрахунків щодо бюджету на 2021 рік (утримання виконавчих служб та управлінь) | листопад-грудень |
21 | Зведення та подача консолідованої електронної звітності на порталі «Є-звітність» (вимоги Державного казначейства України) за ІІІ квартал 2020 року по розпорядникам нижчого рівня та одержувачам. | до 23 жовтня |
22 | Закриття бюджетного 2020 року у відповідних службах (ДПС, казначейство, статистика, ФСС і т.і.) | грудень |
4. Юридичний відділ виконавчого комітету
1 Представництво, у встановленому чинним законодавством порядку інтересів Боярської міської ради, Боярської об`єднаної територіальної громади та виконкому в судах, державних та інших органах під час розгляду правових питань і спорів.
2. Підготовка процесуальних документів до суду.
3. Участь у підготовці та правовий аналіз рішень ради, виконкому, Боярської об`єднаної територіальної громади та розпоряджень міського голови, а також погодження проєктів даних актів.
4. Участь у розгляді депутатських звернень міської ради та запитів про доступ до публічної інформації.
5. Видача довідок про період проживання в зоні посиленого радіоекологічного контролю.
6. Робота із зверненнями громадян міста.
7. Надання первинної правової допомоги жителям міста, Боярської об`єднаної територіальної громади .
8. Участь у комісіях виконавчого комітету, Боярської міської ради та Боярської об`єднаної територіальної громади .
9. Виконання доручень міського голови, його заступників, секретаря ради, керуючої справами.
10. Надання консультацій структурним підрозділам Виконавчого комітету Боярської міської ради щодо застосування законодавства.
11. Реєстрація договорів Боярської міської ради, виконавчого комітету.
12. Реєстрація регуляторних актів Боярської міської ради та виконавчого комітету.
13.Підготовка проєкту рішення «Про затвердження плану діяльності з підготовки проєктів регуляторнитх актів на 2021 рік»
14.Юридичний супровід діяльності новоствореної Боярської об’єднаної територіальної громади.
5. Управління інфраструктурного розвитку
та житлово-комунального господарства
1. Аналіз діяльності управління інфраструктурного розвитку та житлово-комунального господарства.
2. Реалізація заходів Програми благоустрою та утримання території міста Боярка на 2020 рік.
3. Реалізація заходів Програми сприяння створенню ОСББ та підтримки будинків ОСББ та ЖБК м. Боярка на 2018-2020 рр.
4.Реалізація заходів Програми участі в організації та фінансуванні капітальних ремонтів житлових багатоповерхових будинків на 2020 рік
5. Здійснення контролю за виконанням плану ремонту і утримання автомобільних доріг та тротуарів міста.
6. Здійснення організаційних заходів та моніторинг проведення реконструкція вуличного освітлення.
7. Обстеження зелених насаджень на предмет необхідності їх санітарної очистки, кронування, пересадження, видалення.
7. Супровід проектів поданих до Державного фонду регіонального розвитку.
8. Проведення моніторингу енергоспоживання та впровадження енергозберігаючих технологій, розвитку нетрадиційних відновлювальних джерел енергії у місті, ведення постійного моніторингу доступних джерел залучення грантів та коштів міжнародної технічної допомоги у сферах ресурсозбереження, енергозбереження та екології.
9. Збір та аналіз інформації щодо стану комунальних підприємств Боярської об’єднаної територіальної громади.
10. Затвердження Порядку оренди комунального майна територіальної громади м. Боярка.
11. Утворення двох Переліків об’єктів оренди: першого типу (про передачу об’єктів на аукціоні) та другого типу (про передачу об’єктів без проведення аукціону). Оприлюднення Переліків.
12. Впорядкування об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Боярка.
13. Опублікування інформації про потенційні об’єкти оренди.
14. Затвердження методики розрахунку орендної плати (внесення змін до ставок).
15. Затвердження додаткового переліку підприємств, установ, організацій, які надають можливі послуги оренди майна.
16. Затвердження розподілу орендної плати.
17. Затвердження типового договору оренди.
18. Прийняття до комун власності м. Боярка гуртожитків розташованих в місті, згідно вимог Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків».
19. Прийняття до комун власності м. Боярка об’єкти зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Київської області у комунальну власність територіальної громади м. Боярка котелень, що знаходяться в межах населеного пункту м. Боярка.
20. В період 01.10.2020 року по 31.12.2020 року проведення перереєстрації громадян, які перебувають на квартирному обліку в м. Боярка.
21. Впорядкування, формування та оновлення особових справ громадян, які перебувають на квартирному обліку.
22. Робота із зверненнями громадян міста.
23. Видача довідок про перебування на квартирному обліку за місцем проживання в м. Боярка.
24. Контроль та виконання звітності РДА (по квартобліку, по гуртожитках).
25. Скликання, проведення засідань комісії:
– з житлових питань;
– по інвентаризації гуртожитків;
– адміністративної;
– з розгляду заяв щодо виплати грошової компенсації претендентам – учасникам АТО/ООС;
– з розгляду заяв про виплату грошової компенсації на придбання житла особам, які постраждали у зв’язку із відмовою забудовника ДП «Дніпровський круг» від виконання своїх зобов’язань за договорами від 01.09.2007 про передачу майнових прав на квартири в будинку за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, м. Боярка, вул. Білогородська, 51, корпус 6.
26. Контроль виконання Програми виплати грошової компенсації на придбання житла громадянам, які брали участь в антитерористичній операції/операції об’єднаних сил, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України та їх сімей на 2020 рік.
27. Контроль виконання Програми виплати грошової компенсації на придбання житла особам, які постраждали внаслідок невиконання забудовником ДП «Дніпровський круг» своїх зобов’язань, на 2020 рік.
28. Участь у підготовці рішень ради, виконавчого комітету Боярської міської ради та розпоряджень міського голови. Участь у розробленні регуляторних актів ради та виконавчого комітету відповідно до принципів державної регуляторної політики.
29. Виконання доручень міського голови, його заступників, секретаря ради, керуючої справами.
30. Участь у розгляді депутатських звернень та запитів про доступ до публічної інформації.
31. Підготовка та видача ордерів на вселення в житлові приміщення комунальної власності територіальної громади м. Боярка.
6. Відділ містобудування та архітектури
1. Розроблення та затвердження детальних планів територій, плану зонування території м. Боярка.
2. Підготовка документів для розроблення проектної документації по об’єктам будівництва на території м. Боярка.
3. Підготовка рішень на засідання сесій міської ради.
4. Підготовка рішень на засідання виконавчого комітету міської ради.
5. Видача будівельних паспортів забудов земельних ділянок міста.
6.Видача паспортів прив’язок тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста.
7. Видача містобудівних умов та обмежень забудов земельних ділянок.
7. Відділ архітектурно-будівельного контролю
1.Прийом громадян щодо надання консультацій у сфері дозвільної документації.
2 Розгляд скарг та заяв громадян щодо порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності та здійснення будівництва без дозвільної документації.
3. Надання відповідей на звернення громадянам та надання попереджень щодо порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності,
будівельних норм, стандартів і правил.
4. Проведення спільно з БМП перевірок об’єктів будівництва на території міста щодо дотримання забудовниками вимог містобудівного законодавства під час виконання будівельних робіт, відповідності їх проектній документації та будівельному паспорту, наявності дозвільної документації на початок будівництва та наявності зареєстрованої декларації про готовність об’єкта до експлуатації з подальшимскладанням актів перевірок.
5. Підготовка та подання в Інспекцію Повідомлень про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів комунальної власності у м. Боярці, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1).
6. Підготовка пекету документів для проведення тендеру та проходження процедури «прозоро» по об’єкту «Будівництво спортивного майданчику за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський р-н., м. Боярка, вул. Молодіжна, 5Б».
7. Здійснення контролю за будівництвом каналізаційної мережі для підключення мешканців мікрорайону по вул. Лисенко, Кібенка та прилеглих вулиць в м. Боярка.
8. Здійснення контролю за проведенням генпідрядником робіт по об’єкту «Утеплення фасаду дошкільного навчального закладу «Казка» Боярської міської ради». Перевірка відповідності виконаних робіт проектно-кошторисній документації
9. Підготовка договору підряду по об’єкту «Будівництво спортивного майданчику за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський р-н., м. Боярка, вул. Молодіжна, 5Б».
10. Здійснення контролю за проведенням генпідрядником робіт по об’єкту «Будівництво спортивного майданчику за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський р-н., м. Боярка, вул. Молодіжна, 5Б».
Ведення діловодства у відділі.
11. У складі комісій приймати участь у перевірках об’єктів комунальної власності щодо їхнього стану та подальшого використання.
12. Підготовка звернень до Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області стосовно проведення ними позапланових перевірок щодо дотримання громадянами міста Боярки вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності та наявності у них зареєстрованої дозвільної документації з притягненням їх до адміністративної відповідальності.
13. Здійснення контролю щодо своєчасного залучення замовників завершеного будівництва до пайової участі у розвитку інфраструктури міста до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.
8. Відділ землевпорядкування та кадастру
1 Підготовка до засідання постійної депутатської комісії з питань стратегічного сталого розвитку, містобудування, архітектури, організації публічного простору, земельних відносин, охорони навколишнього середовища, зеленого будівництва та рекреаційних зон Боярської міської ради.
2. Видача витягів із Державного земельного кадастру.
3.Участь у виїзних комісіях
4 Розгляд заяв громадян і підготовка проектів рішень для розгляду на черговій сесії Боярської міської ради (постійно).
5. Розгляд звернень та клопотань, запитів про надання інформації та надання відповідей. (постійно)
6. Перевірка укладених договорів оренди землі на відповідність чинному законодавству.
7. Оформлення земельних ділянок за територіальною громадою міста.
8. Початок проведення інвентаризації земель майбутньої Боярської ОТГ
9. Управління «Центр надання адміністративних послуг»
1. Оформлення та видача документів,що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус з комплектомобладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства;
2. Робота в Єдиному державному демографічному реєстрі;
3. Підключення адміністраторів ЦНАП до ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ;
4. Підключення адміністраторів ЦНАП до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
5. Аналіз та вдосконалення адміністративних карток;
6. Організація співпраці з відділом адресно-довідкової роботи, Києво-Святошинським РВ УДМС України в Київській області, Державнимреєстром виборців.
7. Організація та передача відділом інформації про реєстрацію/зняттяз реєстрації місця проживання/перебування фізичних осібдо Єдиного державного демографічного реєстру в паперовому та електронному вигляді.
8. Організація зберігання, інформації, обробки, використання і захисту інформації реєстрів відділу та забезпечення права кожного на доступ до своїх персональних даних, внесених до реєстрів.
9. Вивчення та застосування нормативно-правових актів у сфері реєстрації/знятті з реєстрації фізичних осіб.
10. Висвітлення основних питань роботи відділу та застосування деяких норм чинного законодавства у засобах масової інформації.
11. Формування та ведення Реєстру територіальної громади.
12. Реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно територіальної одиниці.
Внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.
13. Прийом громадян з питань реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи, малолітніх дітей.
14. Складання постанов у справах про адміністративні правопорушення за частиною 1 статті 197 КУпАП та складання адмістративних протоколів за частинною 2 статті 197 КУпАп.
15. Надсилання справ про адміністративні правопорушення складені за частиною 2 статті 197 КУпАП до адміністративної комісії при виконавчому комітеті Боярської міської ради та Києво-Святошинського районного суду.
16. Організація документообігу відділу, завести відповідні журнали та книги для реєстрації заяв громадян, повідомлень про зняття з реєстрації що надходять з інших органів реєстрації місцевого самоврядування.
17 Розгляд документів що надходять від Центру надання адміністративних послуг в день надходження та прийняття рішень по матеріалах.
Надання щотижневих звітів про роботу на апаратній нараді Боярської міської ради.
18 Робота з адресними картками та картками реєстрації особи на паперових носіях, внесення відповідних відомостей до карток реєстрації особи та адресних карток.
19 Проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
20. Проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації.
21. Прийом документів для проведення державної реєстрації.
22. Перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів або відмови у державній реєстрації.
23 Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
24. Ведення Єдиного державного реєстру.
25. Оформлення та видача виписок, витягів та довідок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
26. Ведення обліку безхазяйного нерухомого майна.
27. Формування та зберігання реєстраційних справ.
28. Передача реєстраційних справ або документів для долучення до реєстраційної справи суб’єкту, що забезпечує зберігання реєстраційних справ.
29. Розгляд звернень народних депутатів, громадян та запитів на публічну інформацію .
30. Вивчення, аналіз та узагальнення працівниками відділу державної реєстрації нормативно-правових актів.
31. Формування номенклатури справ відділу державної реєстрації.
32. Розроблення і розповсюдження інформаційних матеріалів з метою доведення до відома громадськості процедури державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
10. Відділ організаційного забезпечення діяльності ради
1. Підготовка чергових пленарних засідань сесій міської ради.
2. Підготовка засідань постійних депутатських комісій міської ради.
3. Підготовка проектів рішень міської ради, постійних депутатських комісій міської ради, розпоряджень міського голови з питань, віднесених до компетенції відділу.
4. Контроль за виконанням Перспективного плану роботи ради на 2019 рік.
5. Надання методичної та практичної допомоги депутатам міської ради у виконанні покладених на них обов’язків.
6. Контроль за виконанням доручень міського голови та секретаря міської ради, наданих на пленарних засіданнях міської ради та постійних депутатських комісіях міської ради.
7. Організація та проведення прийому громадян секретарем міської ради.
8. Проведення прийому громадян працівниками Відділу.
9. Сприяння взаємодії депутатського корпусу із працівниками виконавчого комітету Боярської міської ради.
10. Реєстрація листів-звернень від громадян, підприємств, установ та організацій, що надходять до депутатів міської ради та постійних комісій ради, сприяння своєчасному їх розгляду.
11. Реєстрація депутатських звернень, запитів, подань.
12. Видача рішень сесій Боярської міської ради.
11. Відділ з питань освіти, культури, молоді, спорту та
соціального захисту
№
п/п |
Назва заходу | Дата
проведення |
1. | Участь начальника відділу в апаратній нараді | щопонеділка |
2. | Підготовка питань для розгляду на засіданні виконкома | другий четвер місяця |
3. | Питання для розгляду в робочому порядку, віднесених до повноважень відділу | постійно |
4. | Підготовка розпоряджень голови міської ради | протягом кварталу |
5. | Підготовка рішень виконкому міської ради | протягом кварталу |
6. | Підготовка рішень сесії Боярської міської ради | протягом кварталу |
7. | Робота зі зверненнями громадян, що надходять до відділу | постійно |
8. | Прийом громадян працівниками відділу | щосереди |
9. | Висвітлення на сторінках газети «Боярка інформ», офіційному веб-порталі Боярської міської ради та офіційній сторінці Боярської міської ради в соціальній мережі інформаційних матеріалів | постійно |
10. Засідання комісій: | ||
– з надання матеріальної допомоги | за потребою | |
– з питань розподілу дітей в ДНЗ | за потребою | |
11. | Засідання опікунської ради з питань забезпечення прав повнолітніх осіб, які потребують опіки (піклування) та стороннього догляду | за потребою |
12. | Засідання Центру допомоги учасникам АТО | за потребою |
13. Участь у підготовці та проведенні масових заходів, урочистостей, виставок тощо | ||
Відзначення Дня захисника України | жовтень | |
Проведення молодіжного мистецького фестивалю ім. І.Ю Коваленка | жовтень-листопад | |
Нагородження ювілярів | протягом кварталу | |
14. | Інші заходи | протягом кварталу |
15. | Реалізація міських програм | протягом кварталу |
12. Сектор питань державної реєстрації актів
цивільного стану
1.16. Забезпечити здійснення первинної державної реєстрації актів цивільного стану фактів народження, смерті, шлюбу.
1.17. Забезпечити щомісячне звітування про витрачання бланків свідоцтв до 02 числа місяця наступного за звітним періодом.
1.18. Забезпечити щомісячне звітування про державну реєстрацію актів цивільного стану за формою Ф-97( Щомісячно до 02 числа місяця наступного за звітним періодом. )
1.19. Проаналізувати дотримання термінів державної реєстрації народження та смерті .( Щомісячно до 10 числа місяця наступного за звітним періодом. )
13. Військово-облікове бюро
№
п/п |
Найменування заходів | Терміни
виконання |
Виконавці |
1 | Приймати військовозобов’язаних на військовий облік за місцем реєстрації, знімати з військового обліку та подавати інформацію до І відділення Києво-Святошинського РВК. | До 5 числа кожного місяця | Ст. інспектор ВОБ
Іванова Л.П. |
2 | Проводити поточнення облікових даних призовників, солдатів, сержантів та офіцерів, вносити зміни в картки первинного обліку та повідомляти про зміни до Києво-Святошинського РВК | До 5 числа кожного місяця | Інспектори ВОБ |
5 | Вести роз`яснювальну роботу про дотримання призовниками та військовозобов`язаними чинного Законодавства, Постанови КМУ №921 від 07.12.2016р. | Постійно | Штат ВОБ |
6 | Виявляти осіб, котрі проживають на території м. Боярка і не перебувають на військовому обліку та направляти їх до Києво-Святошинського РВК для постанови на військовий облік
|
Постійно | Штат ВОБ |
7 | Проводити агітаційну роботу серед населення м. Боярка про військову службу за контрактом в ЗСУ | Постійно | Штат ВОБ |
8 | Повідомляти Києво-Святошинський РВК про зміни стану здоров`я призовників і військовозобов`язаних , котрі проживають на території м. Боярка | До 5 числа кожного місяця | Ст.
інспектор ВОБ Іванова Л.П. |
9 | Вести журнали військового обліку згідно переліку документації.(Постанова КМУ від 7 грудня 2016р. №921) | Постійно | Ст. Інспектор ВОБ
Іванова Л.П. Інспектор ВОБ Безкоравайна Т.В. |
10 | Надавати характеристики та довідки про сім`ю військовозобов`язаним та призовникам. | постійно | Ст. інспектор ВОБ
Іванова Л.П. Інспектор ВОБ Безкоравайна Т.В. |
11 | Вносити зміни облікових даних в картки первинного обліку та в електронному реєстрі призовників та військовозобов`язаних | З 5 по 15 число кожного місяця | Ст. інспектор ВОБ
Іванова Л.П. |
12 | Контролювати прибуття призовників на медичну комісію до Києво-Святошинського РВК в період призову на строкову службу та доставляти тих, хто ухиляється від виконання військового обов`язку до Києво-Святошинського РВ | Протягом призову | Начальник ВОБ
Сікорський В.А. Ст. інспектор ВОБ Іванова Л.П. Інспектори ВОБ з оповіщення |
13 | Проводити звіряння явки призовників до Києво-Святошинського РВК з списками призовників, викликаних повістками до РВК кожного дня в період призову на строкову службу | Протягом призову | Ст. інспектор ВОБ
Іванова Л.П. |
14 | Подавати списки призовників, які ухиляються від призову на строкову службу до Національної Поліції
|
Квітень- червень | Ст. інспектор ВОБ
Іванова Л.П. |
ІУ. Засідання, наради:
Проведення засідань комісій:
– адміністративної;
– транспортної;
– комісії по наданню матеріальної допомоги.
Керуюча справами М.А.Рябошапка