РІШЕННЯ № 14/1021 Про внесення змін до видів економічної діяльності (КВЕД) закладів освіти Боярської міської територіальної громади

28.10.2021 181
Скан-копія у форматі .docx, 19.83 Кб

УКРАЇНА

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

VIII СКЛИКАННЯ

Чергова 14 сесія

 

РІШЕННЯ

 

від 28 жовтня 2021 року                                                       № 14/1021

м. Боярка

 

Про внесення змін до видів економічної  діяльності (КВЕД) закладів освіти Боярської міської територіальної громади

Керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», з метою впорядкування видів економічної діяльності підприємства до класифікації КВЕД-2010 у відповідність видів економічної діяльності,  –

 

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИРІШИЛА:

 

1. Змінити види економічної діяльності (КВЕД) Боярського навчально-виховного об’єднання «Загальноосвітня школа І ступеня – дитячий садок» Боярської міської ради (ЄДРПОУ 26374933) на види:

  • 85.20 Початкова освіта (основний)
  • 85.10 Дошкільна освіта.

2. Змінити види економічної діяльності (КВЕД) Центру позашкільної освіти “ОБЕРІГ” Боярської міської ради (ЄДРПОУ 13703692) на вид:

–     85.52 Освіта у сфері культури

3.  Змінити види економічної діяльності (КВЕД) Центру еколого-натуралістичної творчості «ЮННАТИ» Боярської міської ради и (ЄДРПОУ 26376381) на види:

–     85.59 Інші види освіти, н.в.і.у.

4. Додати до видів економічної діяльності (КВЕД) Забірського опорного закладу загальної         середньої освіти І-ІІІ ступенів Боярської міської ради додатковий вид: 85.10 Дошкільна освіта.

5. Додати до видів економічної діяльності (КВЕД) Бярського академічного ліцею «Престиж» Боярської міської ради додатковий вид: 85.20 Початкова освіта.

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови     відповідного напрямку.

Міський голова                                                                   Олександр ЗАРУБІН

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту