Рішення № 34/2 Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконкому за 6 місяців 2019 року

11.07.2019 44

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

Від 11.07.2019                                                                                    № 34/2

м. Боярка

 

Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконкому за 6 місяців 2019 року

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», та згідно  відповідно до ст.28 Закону України “Про звернення громадян” та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, –

ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ

В И Р І Ш И В:

1. Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Боярської міської ради за 6 місяців 2019 року взяти до відома (додається).

2. Провідному спеціалісту по зверненням громадян Білан Я.А. систематично узагальнювати та аналізувати звернення громадян.

3. Керівникам комунальних підприємств міста вжити заходи щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, уважного  ставлення до вирішення проблем, з якими вони звертаються, вирішення обґрунтованих заяв і скарг найменш соціально захищених категорій громадян.

4. Працівникам виконкому своєчасно та якісно розглядати звернення громадян. При неможливості вирішення проблем, з якими вони звертаються, у встановлені терміни повідомляти заявника щодо термінів вирішення питань, порушених у зверненні. У разі  порушення термінів розгляду попередити, що робота із зверненням громадян посадових та службових осіб розглядається як важливий критерій оцінки їх професійного рівня, відповідності займаній посаді, а також можливості просування таких осіб по службі.

5. Для активізації роботи із зверненнями громадян вживати додаткові заходи :

– регулярно узагальнювати та аналізувати кількість і зміст звернень. За результатами домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до райдержадміністрації та органів вищого рівня;

– посилити персональну відповідальність керівників установ, організацій за стан роботи зі зверненнями громадян, практикувати заслуховування їх звітів з цього питання на засіданнях виконкому;

– забезпечувати встановлення дієвого контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень, додержанням встановлених законодавством термінів та наданням відповіді заявникам;

– притягати до відповідальності посадових осіб за неналежне виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”.

 

6.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами Рябошапку М.А.

 

Міський голова                                                                       О.ЗАРУБІН

Додаток

до рішення виконкому

від 11.07.2019 №34/2

ІНФОРМАЦІЯ

про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Боярської міської ради за 6 місяців 2019 р.

Реалізуючи вимоги Закону України “Про місцеве самоврядування”,Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідно до ст. 28 Закону України “Про звернення громадян” та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, виконкомом проведена певна робота по удосконаленню роботи із зверненнями громадян.

Стан роботи із зверненнями громадян розглядається на апаратних нарадах керівного складу та всього колективу. Робота   зі   зверненнями громадян  знаходиться на постійному контролі у міського голови. Головним спеціалістом по зверненням громадян щотижня надається інформація  щодо стану роботи із зверненнями громадян.

За 6 місяців 2019 року до виконкому надійшло  703 звернення громадян, що на 75 звернень більше,ніж в минулому звітному періоді. В тому числі колективних звернень – 41, повторних звернень – 1. Зменшилася кількість звернень,що надійшло через вищі установи : у 2019році -19, у 2018 .- 28. На особистому прийомі – 81,  звернень – 622 письмово.

За 6 місяців 2019 року в письмових зверненнях піднято 622 питання, з них : по землекористуванню -167, житловим питанням -45, транспорту -4, житлово-комунального господарства-104,соціального захисту – 183, опікунські питання – 2, архітектурним питанням – 50, питання роботи ДДЗ-3 , інші -64 .

На особистому прийомі в міського голови та його заступників найбільше піднімалися питання комунального господарства (зрізка і кронування дерев, ремонт доріг, тротуарів, тарифи на комунальні послуги) -70%; земельні питання (виділення земельних ділянок,розподіл і оформлення часток земельних ділянок) – 12%; житлові (виділення кімнати в гуртожитку,ліжко-місця) – 13%; діяльність ДНЗ міста – 3%;інші питання – 2%.

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ

За  6 місяців 2019 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло  183 звернення. У порівнянні з минулим звітним періодом кількість звернень збільшилася на 72.

–   отримання матеріальної допомоги                              154 заяви

інші питання                                                                 29  заяв

Матеріальної допомоги виділено на сумму 363 300 (триста шістдесят три тисячі триста) гривень відповідно Програми соціальної підтримки населення «Турбота» та «Міської комплексної програми соціальної підтримки учасників антитерористичної операції та членів їх сімей. За 6 місяців минулого року було виділено 181 000(сто вісімдесят одну тисячу) гривень, тобто виділено коштів на 182 300(сто вісімдеся дві тисячі триста) гривень більше.

ЖИТЛОВІ ПИТАННЯ

За 6 місяців 2019 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло –  45 звернень. У порівнянні з минулим звітним періодом кількість звернень зменшилася на 5 звернень.

–    Із них:

  • виділення ліжко-місця                                             7  заяв
  • виділення житла                                                      11 заяв
  • приватизація кімнат  гуртожитку                           3  заяв
  • внесення змін в справу по квартобліку                  15  заяв
  • інші                                                                           9 заяв

 

ОПІКУНСЬКІ ПИТАННЯ.

По питанням опіки та піклування за 6 місяців 2019 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло  2 заяви( за 6 місяців 2018 року- 9 заяв).

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

По житлово-комунальним питанням до виконавчого комітету Боярської міської ради за 6  місяців 2019 рік  надійшло 104 звернення, що на 35 звернень менше, ніж в минулому звітному періоді.

–  опалення в будинку  надійшло                  2  заяви

–  водопостачання  надійшло                         3   заяви

–  питання благоустрою і санітарного стану 52 заяви

–  плата за кому-і послуги   надійшло           10   заяв

–  питання ремонту будинку надійшло          17   заяв

–  інші питання надійшло                                20   заяв

 

ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ

По земельним питанням до виконавчого комітету Боярської міської ради за 6 місяців 2019 року  надійшло 167 звернень. За 6 місяців попереднього звітного року було прийнято 146 звернень із земельних питань.

Найбільшу кількість звернень складають звернення з питань надання дозволу на розроблення та затвердження проектів землеустрою земельних ділянок,дозволів на розроблення та затвердження технічної документації земельної ділянки -118, виділення земельних ділянок – 7, інші-спірні питання по межам земельних ділянок, питання розподілу землі та інш.-21.

 

АРХІТЕКТУРНІ ПИТАННЯ

З архітектурних питань за 6 місяців 2019 року до виконавчого комітету Боярської міської ради надійшло 50 звернень. За 6 місяців 2018року було прийнято 41 звернення. Звернення розглянуті спеціалістами 2-ох відділів: архітектурно-будівельного контролю-23 та 27 звернень спеціалістами відділу містобудування та архітектури згідно профілю заяв.

Окремо зареєстровано заяв і видано довідок про відсутність забудови на земельних ділянках, можливість надання адреси окремим частинам будинковолодіння-28.

 

ПИТАННЯ ТРАНСПОРТУ

До виконавчого комітету Боярської міської ради за 6 місяців 2019 року надійшло – 4 заяви( за 6 місяців 2018року – 4). Всі питання розглянуті.

 

ПИТАННЯ  РОБОТИ ДДЗ 

До виконавчого комітету Боярської міської ради за 6 місяців 2019 року

надійшло 3 заяв(6 заяв в минулому звітному періоді). Відповіді надано.

 

ІНШІ

З інших питань  до виконавчого комітету Боярської міської ради за вказаний період 2019 року надійшло 64 звернень. За 6 місяців 2018року-60 звернень.

 

Головний спеціаліст                                                       Я.Білан

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту