БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
|
від 28 квітня 2016 року № 22/2
м. Боярка |
Про результати проведення комплексної перевірки комунального підприємства «Боярка-Водоканал» з питання здійснення фінансово– господарської діяльності
На виконання розпорядження Боярського міського голови від 26.02.2016 р. № 02-14/28 «Про робочу групу з проведення перевірки комунального підприємства «Боярка-Водоканал» з питання здійснення фінансово-господарської діяльності», з метою розроблення рекомендацій щодо усунення недоліків і порушень, які були виявлені під час перевірки та запобігання їх у подальшому, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», –
ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ
ВИРІШИВ:
1. Взяти до відома інформацію про результати комплексної перевірки КП «Боярка-Водоканал» проведеної з 15 березня до 20 квітня 2016 року (додається).
2.Зобов’язати директора КП «Боярка-Водоканал» розглянути рекомендації Комісії та розробити план заходів щодо покращення фінансово-економічного стану комунального підприємства.
3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови за відповідним напрямком.
МІСЬКИЙ ГОЛОВА О.О. ЗАРУБІН
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Боярської міської ради
Від 28 квітня 2016 р. №22/2
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
за результатами комплексної перевірки
КП «БОЯРКА-ВОДОКАНАЛ»
проведеної з 15 березня до 20 квітня 2016 року
За результатами комплексної перевірки проведеної з 15 березня до 20 квітня 2016 року, Комісія, на підставі вивчення та узагальнення експертних висновків членів комісії, які проводили, відповідно до колегіально розроблених критеріїв, індивідуальне обстеження стану діяльності КП «Боярка-водоканал», пропонує керівництву підприємства такі рекомендації.
Протягом місяця, до 25 травня 2016 року, провести комплексне вивчення та обстеження діяльності підприємства щодо наступних параметрів, а саме:
– вивчити взаємодію технологічних процесів та впорядкувати штатний розпис;
– визначити реальний стан та ефективність діючого на підприємстві обладнання;
– виміряти рівень компетенції персоналу;
– з’ясувати фінансово-економічний стан підприємства;
– скорегувати роботу абонентської служби;
– розробити заходи щодо здійснення енергоаудиту.
За результатами такої роботи, з метою збільшення доходу, зниження витрат, росту продуктивності праці, унормування середньої заробітної плати, зростання рентабельності, пропонуємо створити «дорожню карту» досягнення основних техніко-економічних показників.
Це змінить репутацію підприємства в очах, як громади міста, так і у трудовому колективі.
З метою систематизації й структуризації процесів вивчення та узагальнення системи діяльності підприємства, пропонуємо здійснити комплекс таких заходів за відповідними напрямами, а саме:
З інжинірингу:
– перевірка ефективності та оцінка технічного стану мереж та систем водопостачання й водовідведення;
– організація управління водопостачанням міста на основі районних вимірювальних областей (РВО) за методикою Міжнародної Водної Асоціації (IWA);
– оцінка стану водоспоживання, водного балансу за методологією IWA;
– створення технологічної карти з питань раціонального розподілу води й скорочення втрат;
– обстеження стану насосних станцій (НС);
– побудова гідравлічних характеристик насосів та водогонів;
– надання виконавчому комітету БМР висновків щодо заміни/модернізації насосів, встановлення «частотників»;
– впровадження комп’ютерних гідравлічних моделей на програмних комплексах BENTLI, ZULU і MIKE URBAN (сканування карт, створення топо-основи, нанесення водогонів і НС);
– створення SCADA з мінімальними витратами (використанням серійних контролерів, GSM-модемів, плат інтерфейсу, датчиків витрат, пристроїв управління та протоколів обміну).
– розроблення технічних умов та кошторисів для інтеграції SCADA з BENTLI, ZULU, MIKE_U для візуалізації й диспетчеризації процесу;
– впровадження диспетчерського комплексу для нормування й оцінки ефективності роботи аварійно-відновлювальних бригад водопроводу і каналізації, інтеграція з системою GPS;
– формування планів ремонтних та регламентних робіт (ППР);
– впровадження автоматичної роботи підвищувальних водопровідних та каналізаційних НС;
– налагодження роботи водопровідних та каналізаційних очисних споруд;
– проведення технологічної перевірки та реєстрація усіх приймачів зливової каналізації суб’єктів господарської діяльності;
– впровадження системи знезалізнення питної води та знезараження стічних вод гіпохлоритом натрію;
– здійснення заходів з прискорення отримання відповідних дозволів (ліцензій) на виконання будівельно-монтажних робіт та зменшення до мінімуму практики укладання договорів на виконання таких робіт з підрядниками;
– формування інвестиційної програми підприємства відповідно до вимог чинного законодавства та пріоритетів висловлених населенням.
З оптимізації збутової діяльності:
– вивчення та оцінка думки населення щодо першочергових завдань з організації системи водопостачання й водовідведення у місті та розвитку підприємства;
– аналіз можливостей розширення мережі надання послуг нерезидентам міста;
– поетапне впровадження сучасних біллінгових систем;
– аналіз ефективності роботи служби збуту (абонентської бази, активності мешканців щодо розрахунків, стану парку водолічильників, договорів, паспортів водного господарства та ін.);
– внесення пропозиції до виконкому БМР щодо розробки та прийняття загальноміської програми встановлення лічильників у абонентів – фізичних осіб;
– впровадження поточних та перспективних планів роботи служби збуту (до контролерів);
– організація контрольних обстежень абонентів, які користуються власними свердловинами, а водовідведення здійснюють шляхом підключення до міської мережі;
– налагодження роботи з державною виконавчою службою щодо виконання рішень судів про стягнення боргу за спожиті абонентами послуги.
З економічних питань:
– підготовка матеріалів для підтвердження та обґрунтування рівня тарифів на водопостачання та водовідведення відповідно до вимог чинного законодавства;
– підготовка матеріалів для затвердження вимог на позатарифні послуги та види діяльності;
– впровадження сучасної концепції бюджетного управління підприємством;
– створення чітких організаційних процедур для здійснення бюджетного процесу;
– розробка ефективної методики складання бюджету;
– розробка щомісячних, річних, плаваючих бюджетів;
– проведення оптимізації структури та штатного розкладу підприємства;
– розроблення положення щодо преміювання працівників підприємства, виходячи з їх особистого внеску та персонально виконаної роботи;
– заборона виплати премій працівникам у разі відсутності прибутку підприємства;
– розроблення системи або відміна надання послуг за пільговими цінами абонентам, для яких такі пільги не передбачені діючим законодавством;
– розроблення та організація системи супроводу інвестиційних проектів;
– складання моделей впливу інвестиційних проектів на фінансовий стан підприємства та динаміки зростання тарифів на послуги;
– впровадження системи оцінки ефективності інвестиційних проектів;
– побудова моделей повернення інвестицій.
Сподіваємося, що виконання рекомендацій, розроблених нашою Комісією, значно покращить фінансово-економічний стан підприємства та дозволить уникнути підвищення собівартості послуг й стабілізує рівень тарифів.
Додаток з експертними висновками членів комісії .
Голова комісії В.В. Шульга
Секретар комісії М.В. Савчук