БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
від 12 жовтня 2017 року №52/1
м. Боярка
Про створення балансової комісії з питань фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств та закладів, структурних підрозділів виконавчого комітету Боярської міської ради
Керуючись п.п.3 п.“а” ст.29, п.п.1 п.“а” ст.30, ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Регламентом Боярської міської ради, затвердженим рішенням сесії Боярської міської ради від 12.07.2016 №13/425 та з метою моніторингу ефективності фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств та закладів, структурних підрозділів виконавчого комітету Боярської міської ради, а також об’єктивної оцінки результатів виробничої та фінансової діяльності, ефективності управління комунальною власністю територіальної громади міста Боярка,-
ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ
ВИРІШИВ:
1. Затвердити Положення про балансову комісію з питань фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств та закладів, структурних підрозділів виконавчого комітету Боярської міської ради згідно з додатком 1.
2. Затвердити склад балансової комісії з питань фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств та закладів, структурних підрозділів виконавчого комітету Боярської міської ради згідно з додатком 2.
3. Роботу балансової комісії розпочати з проведення аналізу фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств та закладів, структурних підрозділів виконавчого комітету Боярської міської ради за І півріччя 2017 року.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Шульгу В.В.
В.О. МІСЬКОГО ГОЛОВИ В.В. ШУЛЬГА
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету Боярської міської ради від 12 жовтня 2017 №52/1 |
Положення
про балансову комісію з питань фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств та закладів, структурних підрозділів виконавчого комітету Боярської міської ради
1. Балансова комісія з питань фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств та закладів, структурних підрозділів виконавчого комітету Боярської міської ради (далі – Комісія) – є консультативно-дорадчим органом виконавчого комітету Боярської міської ради, утворена з метою забезпечення комплексного підходу до здійснення покладених на виконавчий комітет функцій, виконання Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про житлово-комунальні послуги», здійснення моніторингу фінансово-господарської діяльністю комунальних підприємств та закладів, структурних підрозділів виконавчого комітету Боярської міської ради, контролю за виконанням положень контрактів, укладених з керівниками комунальних підприємств.
2. Комісія в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, указами і розпорядженнями Президента України, актами Кабінету Міністрів України, центральних, обласних та районних органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.
3. Основними завданнями комісії є:
3.1. Здійснення моніторингу фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств та закладів, структурних підрозділів виконавчого комітету Боярської міської ради; ефективності та цільового використання коштів міського бюджету та власних коштів цих підприємств та закладів.
3.2. Здійснення контролю за виконанням фінансових планів комунальних підприємств та закладів, структурних підрозділів виконавчого комітету Боярської міської ради.
4. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
4.1. Щоквартально до 30 числа наступного за звітним періодом розглядає й узагальнює підсумки фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств та закладів, структурних підрозділів виконавчого комітету Боярської міської ради;
4.2. Щорічно до 25 березня розглядає й узагальнює підсумки фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств та закладів, структурних підрозділів виконавчого комітету Боярської міської ради;
4.3. Надає пропозиції про виплату (скасування) додаткових виплат передбачених контрактами з керівниками комунальних підприємств;
4.4. Надає пропозиції щодо розірвання контрактів з керівниками комунальних підприємств;
4.5. Розглядає проекти річних фінансових планів комунальних підприємств, вносить до них зауваження і пропозиції;
4.6. Надає свої пропозиції до Програми соціально-економічного розвитку міста та проекту бюджету на наступний фінансовий рік.
4.7. Здійснює контроль за виконанням річних фінансових планів комунальних підприємств;
4.8. Здійснює інші функції з покладених на неї завдань.
5. Комісія при вирішенні питань віднесених до її компетенції має право:
5.1. Вимагати від керівників комунальних підприємств та закладів, структурних підрозділів виконавчого комітету Боярської міської ради надання фінансових звітів, фінансових планів та іншої інформації, пов’язаної з господарською діяльністю;
5.2. Одержувати письмові та усні пояснення, довідки, документи, матеріали з питань діяльності комунальних підприємств та закладів, структурних підрозділів виконавчого комітету Боярської міської ради;
5.3. Одержувати від структурних підрозділів виконавчого комітету, суб’єктів господарювання, установ та організацій необхідну для її роботи та іншу інформацію;
5.4. Утворювати робочі групи із складу комісії для забезпечення виконання окремих завдань, в межах компетенції комісії; залучати до роботи інших спеціалістів підприємств та виконавчого комітету, а також спеціалістів на договірних засадах.
5.5. Проводити цільові наради;
5.6. Запрошувати на засідання комісії осіб, відповідальних за роботу підприємств та закладів;
5.7. Розглядати відгуки, рекомендації, клопотання та іншу інформацію, отриману від структурних підрозділів виконавчого комітету, депутатів всіх рівнів, суб’єктів господарювання, установ, організацій та ін.;
5.8. Направляти своїх представників до комунальних підприємств та закладів, структурних підрозділів виконавчого комітету Боярської міської ради для виконання повноважень щодо діяльності комісії;
5.9. Вимагати усунення виявлених порушень фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств та закладів, структурних підрозділів виконавчого комітету Боярської міської ради;
5.10. Вносити в установленому порядку пропозиції суб’єктам фінансово-господарської діяльності міста, до компетенції яких віднесено вирішення питань, що розглядаються комісією, у тому числі і про притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні чинного законодавства;
5.11. Вносити міському голові та міській раді пропозиції щодо доцільності перебування керівників та спеціалістів на займаних посадах.
6. Склад комісії затверджується рішенням виконавчого комітету.
7. Голова комісії організовує її роботу та забезпечує виконання покладених на комісію завдань.
8. Секретар комісії здійснює організаційне забезпечення її діяльності та ведення діловодства.
9. Матеріально-технічне забезпечення діяльності комісії здійснює виконавчий комітет Боярської міської ради.
10. Основною формою роботи комісії є засідання, які скликаються головою комісії, але не менше одного разу на квартал. Головує на засіданні голова комісії, а за його відсутності, заступник голови комісії.
11. Засідання комісії є правочинними, якщо на ньому присутні не менше половини її членів.
12. Рішення комісії приймаються більшістю присутніх, шляхом відкритого голосування. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
13. Рішення комісії оформлюється протоколом, який підписує головуючий на засіданні і секретар та подається міському голові не пізніше, ніж через 3 робочі дні після прийняття таких рішень.
14. За результатами роботи комісії готуються проекти: розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету та сесії Боярської міської ради.
15. Вимоги протоколу комісії, прийняті в межах її компетенції, є обов’язковими для виконання суб’єктами господарювання, установами, організаціями, структурними підрозділами виконавчого комітету.
16. Діяльність комісії припиняється на підставі рішення виконавчого комітету, після прийняття якого секретар комісії у місячний термін забезпечує передачу документів в архів на зберігання.
Керуюча справами М.А. Рябошапка
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету Боярської міської ради
від 12 жовтня 2017 №52/1
СКЛАД
балансової комісії з питань фінансово-господарської діяльності
комунальних підприємств та закладів, структурних підрозділів виконавчого комітету Боярської міської ради
Голова комісії
Шульга В.В. – перший заступник міського голови
Заступник голови комісії
Мазурець В.В. – заступник міського голови
Секретар комісії:
Дзюбіна К.Д. – спеціаліст 1 категорії
Члени комісії:
1. Скринник О.Г. – секретар ради;
2. Мусієнко Н.І. – начальник відділу фінансів, економічного розвитку та торгівлі;
3. Савчук М.В. – начальник відділу з питань житлово-комунального господарства, транспорту та надзвичайних ситуацій;
4. Комашинський В.О. – начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер;
5. Кабанцова В.І. – начальник відділу з питань освіти, культури, молоді, спорту та соціального захисту;
6. Панюта В.І. – депутат Боярської міської ради, голова Постійної депутатської комісії Боярської міської Ради з питань реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку (за згодою);
7. Лавріненко Л.С. – депутат Боярської міської ради, член комісії з питань духовності, соціального захисту, освіти, культури, охорони здоров’я, материнства і дитинства, молодіжної політики, туризму та спорту (за згодою).
Керуюча справами М.А. Рябошапка