БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
VІІ СКЛИКАННЯ
54 сесія
РІШЕННЯ № 54/1860
від 07 лютого 2019 року м. Боярка
Про внесення змін до структури та загальної чисельності апарату ради та виконавчого комітету міської ради
Керуючись п.5 ч.1 ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні та взявши до уваги Постанову Кабінету Міністрів України від 09.03.2006р. № 268 “Про впорядкування умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів” з метою покращення організації праці, забезпечення ефективного виконання функціональних обов’язків працівниками виконкому, та враховуючи виробничу необхідність, –
БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до структури та загальної чисельності апарату ради та виконавчого комітету міської ради , а саме
– до складу юридичного відділу увести посаду головного спеціаліста – 1 штатну одиницю.
2. Затвердити структуру та загальну чисельність апарату міської ради та виконавчого комітету міської ради, що фінансуються з міського бюджету, у кількості 74 штатних одиниць (Додається)
3 Провести упорядкування структури апарату міської ради та виконавчого комітету згідно із затвердженою структурою та загальною чисельністю відповідно до вимог діючого трудового законодавства.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету.
Міський голова О. Зарубін
Згідно з оригіналом:
Секретар ради О. Скринник
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення 54 чергової сесії
Боярської міської ради
від 07.02.2019 № 54/1860
СТРУКТУРА ТА ЗАГАЛЬНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ АПАРАТУ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
№№ |
Назва структурного підрозділу і посади |
Кількість штатних посад |
---|---|---|
1 | 2 | 3 |
Керівний склад – 6 | ||
1. | Міський голова | 1 |
2. | Секретар ради | 1 |
3 | Перший заступник міського голови | 1 |
4 | Заступник міського голови | 1 |
5 | Заступник міського голови | 1 |
6. | Керуючий справами | 1 |
7. | Радник міського голови | 1 |
Структурні підрозділи | ||
8. | Відділ організаційного забезпечення діяльності ради | 3 |
9. | Загальний відділ | 5 |
10. | Юридичний відділ | 3 |
11. | Відділ бухгалтерського обліку і звітності | 4 |
12. | Управління економіки та фінансів:
|
7 |
13. | Управління інфраструктурного розвитку та житлово-комунального господарства:
– Відділ з питань житлово-комунального господарства, транспорту та надзвичайних ситуацій – Відділ комунальної власності |
5 |
14. | Управління з надання адміністративних послуг – ЦНАП
Відділ реєстрації місця проживання, формування і ведення реєстру територіальної громади Відділ державної реєстрації Відділ з надання адміністративних послуг |
11 |
15. | Відділ містобудування та архітектури | 2 |
16. | Відділ державного архітектурно-будівельного контролю | 2 |
17. | Відділ землевпорядкування та кадастру | 3 |
18. | Відділ з питань інформаційної політики, питань освіти, культури, молоді, спорту та соціального захисту | 3 |
19. | Сектор реєстрації актів цивільного стану | 2 |
20. | Військово-облікове бюро | 6 |
21. | Відділ господарського забезпечення | 11 |
ВСЬОГО | 74 |
Керуючий справами М.А. Рябошапка