Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому за 2016 рік

12.01.2016 63
БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

від 12 січня 2016 року                                                              № 1/2

м. Боярка

 

Про стан роботи зі зверненнями

громадян, що надійшли до виконкому за 2016 рік

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та згідно з дорученням голови Києво-Святошинської райдержадміністрації від 24 листопада 2008 року № 45-1, відповідно до ст. 28 Закону України «Про звернення громадян» та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, –

 

ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Боярської міської ради за 12 місяців 2016 року прийняти до відома (додається).

2. Спеціалісту І категорії з питань звернень громадян Білан Я. А. систематично узагальнювати та аналізувати звернення громадян.

3. Керівникам комунальних підприємств міста вжити заходи щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, уважного ставлення до вирішення проблем, з якими вони звертаються, вирішення обґрунтованих заяв і скарг найменш соціально захищених категорій громадян.

4. Працівникам виконкому своєчасно та якісно розглядати звернення громадян. При неможливості вирішення проблем, з якими вони звертаються, у встановлені терміни повідомляти заявника щодо термінів вирішення питань, порушених у зверненні. У разі порушення термінів розгляду попередити, що робота із зверненням громадян посадових та службових осіб розглядається як важливий критерій оцінки їх професійного рівня, відповідності займаній посаді, а також можливості просування таких осіб по службі.

5. Для удосконалення роботи із зверненнями громадян вживати додаткові заходи:

– регулярно узагальнювати та аналізувати кількість і зміст звернень, за результатами домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до райдержадміністрації та органів вищого рівня;

– посилити персональну відповідальність керівників установ, організацій за стан роботи зі зверненнями громадян, практикувати заслуховування їх звітів з цього питання на засіданнях виконкому;

– забезпечувати встановлення дієвого контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень, додержанням встановлених законодавством термінів та наданням відповіді заявникам;

– притягати до відповідальності посадових осіб за неналежне виконання вимог Закону України «Про звернення громадян».

6. Керівникові КП «ІА «Боярка-інформ» оприлюднити дане рішення в газеті та на офіційному сайті міської ради в десятиденний термін після його прийняття та підписання.

7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами Рябошапку М. А.

 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА                                                             О. О. ЗАРУБІН

 

 

 

Додаток

до рішення виконкому

від 12.01.2017 № 1/2

ІНФОРМАЦІЯ

про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Боярської міської ради за 2016 рік

Реалізуючи вимоги Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», та згідно з дорученням голови Києво-Святошинської райдержадміністрації від 24 листопада 2008 року № 45-1, відповідно до ст. 28 Закону України «Про звернення громадян» та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, розпорядження міського голови № 189 від 08.12.2008 року, виконкомом проведена певна робота по удосконаленню роботи із зверненнями громадян.

Стан роботи із зверненнями громадян розглядається на апаратних нарадах керівного складу та всього колективу. Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у міського голови. Спеціалістом І категорії з питань звернень громадян щотижня надається інформація щодо стану роботи із зверненнями громадян.

За 12 місяців 2016 до виконкому надійшло 3222 звернень громадян (3625 – за відповідний період 2015, що менше на 403), у т. ч.:

колективних звернень – 123 (за відповідний період 2015 р. – 173, що менше на 50); повторних звернень – 60, (за відповідний період 2015 р. – 49, що більше на 11); З них отримано звернень: на особистому прийомі – 332 (за відповідний період 2015 – 223, що на 109 більше); 3402 звернення – письмово.

За 2016 рік у зверненнях порушено 3322 питань (на 403 менше за відповідний період 2015), у т. ч. з питань землекористування 477 (405 за минулий рік); житлових питань 181 (156 за минулий рік); житлово-комунального господарства 393 (345 за минулий рік); соціального захисту 1235 (764 за минулий рік); опікунські питання 2 (6 за минулий рік); інші – 921 (938 – за минулий рік).

Вирішено позитивно – 2323 звернень. Відмовлено – 92. Дано роз’яснення – 807.

Надано матеріальної допомоги малозахищеним верствам населення всього на суму 649 500 гривень. Крім того надано матеріальної допомоги учасникм АТО на суму 108 000 грн.

Начальник загального відділу                                                 Л. М. Остролуцька

 

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту