БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ (Проект) |
від 14 вересня 2017 року №______
м. Боярка |
Про затвердження плану роботи виконкому на ІV квартал 2017 року
Керуючись п.2 ч. 2 ст.52 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, розглянувши проект плану роботи виконавчого комітету Боярської міської ради на ІУ квартал 2017 року , –
В И Р І Ш И В :
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Боярської міської ради на ІУ квартал 2017 року ( додається ).
2. Контроль за виконанням плану покласти на заступників міського голови та керуючу справами виконавчого комітету.
Міський голова О.О.ЗАРУБІН
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконавчого
комітету № ______
від 14.09.2017р.
ПЛАН РОБОТИ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ
РАДИ на ІV квартал 2017 р.
І. Підготовка питання для винесення на розгляд ради :
ІV квартал 2017 року
№ з/п | Питання роботи ради та її органів | Доповідач |
|
Звіт про виконання міського бюджету за 9 місяців 2017 року | В.В. Шульга |
2. | Про затвердження міського бюджету на 2018 рік. | В.В. Шульга |
3. | Про затвердження міських цільових програм на 2018 рік.
|
В.В. Шульга
Т.П. Кочкова В.В. Мазурець |
4. | Про преміювання та встановлення надбавки (доплати) за високі досягнення у праці і за виконання особливої роботи у 2018 році Боярському міському голові, його заступникам, керуючій справами, секретарю ради | В.В. Шульга |
5. | Про затвердження штату і чисельності виконкому міської ради та положень про преміювання працівників виконкому та про порядок встановлення працівникам виконкому надбавки (доплати) за високі досягнення у праці і за виконання особливої важливої роботи у 2018 році | В.В. Шульга |
6. | Інвентаризація багаторічних зелених насаджень Боярки, постановка їх на облік | В.В. Шульга |
7. | Про встановлення ставок єдиного податку на 2018 рік | В.В. Шульга |
1.2. Засідання виконкому міської ради
Графік засідань виконкому:
12.10.2017
09.11.2017
14.12.2017
П.Питання для розгляду виконавчим комітетом:
№пп | Питання для розгляду на засіданні виконавчого комітету | Відповідальні |
2.1 | Про стан підготовки комунальних підприємств до
опалювального періоду 2017-2018років. |
Мазурець В.В. |
2.2 | Про підготовку та проведення осіннього місячника
благоустрою |
Мазурець В.В.. |
2.3. | Про стан роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік
та звіт загального відділу про стан документообігу та контролю за виконанням рішень виконкому, розпоряджень та доручень міського голови |
Рябошапка М.А. |
2.4 | Про стан виконавської дисципліни при виконанні документів органів виконавчої влади вищого рівня та власних рішень
|
Рябошапка М.А. |
Ш.Планування роботи виконавчого комітету:
1.Загальний відділ:
1.1. Організація діловодства відповідно до чинних правил.
1.2. Контроль за організацією діловодства в відділах, інших підрозділах, надання методичної допомоги .
1.3. Обробка кореспонденції, яка надходить та відправляється, доставка її за призначенням.
1.4. Видача інформації стосовно терміну проходження документів – постійно
1.5. Організація та підготовка засідань апаратних нарад. – щопонеділка
1.6. Організація роботи по реєстрації, обліку і збереження документальних матеріалів поточного архіву.
1.7. Організація зберігання документації та передача її на державне зберігання у встановленому порядку.
1.8. Підготовка та реєстрація розпоряджень міського голови, доведення до виконання у визначені терміни.
1.9. Контроль за виконанням рішень виконкому, розпоряджень та доручень РДА.
1.10. Підготовка документів та проведення засідання по наданню матеріальної допомоги – щомісячно
1.11. Ведення особових справ, трудових книжок .
1.12. Оформлення розпоряджень з кадрових питань
1.13. Підготовка табелю робочого часу, оформлення довідок з місця роботи.
1.14 .Перевірка присвоєння рангів та надбавок посадовим особам органів місцевого самоврядування.
1.15Підготовка та здача звітів.
1.16 Здійснення контролю за дотриманням Законів України „Про службу в органах місцевого самоврядування ” „Про запобігання корупції” та інших законодавчих актів з питань кадрової політики.
План роботи з питань державної реєстрації актів
цивільного стану
1.17. Забезпечити здійснення первинної державної реєстрації актів цивільного стану фактів народження, смерті, шлюбу.
1.18. Забезпечити щомісячне звітування про витрачання бланків свідоцтв до 02 числа місяця наступного за звітним періодом.
1.19. Забезпечити щомісячне звітування про державну реєстрацію актів цивільного стану за формою Ф-97( Щомісячно до 02 числа місяця наступного за звітним періодом Медведєва В.В. )
1.20. Проаналізувати дотримання термінів державної реєстрації народження та смерті .( Щомісячно до 10 числа місяця наступного за звітним періодом Медведєва В.В. )
2. Відділ фінансів,економічного розвитку та торгівлі на
ІУ квартал 2017 року
:
№з/п | Зміст роботи | Дата проведення | Відповідальний |
1 | Аналіз виконання бюджету міста за Ш квартал 2017 року (в розрізі податків) |
ІУквартал 2017 року | Клєпікова Т.Т.
Дзюбіна К.Д. |
2 | Організація та проведення закупівель товарів, робіт та послуг | ІУ квартал 2017 року | Блінова Н.П. |
3 | Підготовка матеріалів до засідань виконавчого комітету щодо регулювання діяльності торгівельних мереж | ІУ квартал 2017 року | Мусієнко Н.І.
Блінова Н.П. |
4 | Аналіз стану своєчасності сплати орендної плати, згідно договорів оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності м. Боярка. |
ІУ квартал 2017 року | Мусієнко Н.І.
|
5 | Розробка поточних розпоряджень та рішень | ІУ квартал 2017 року | Мусієнко Н.І.
Клєпікова Т.Т. Дзюбіна К.Д. |
6 | Розгляд листів, заяв, звернень, скарг, які надходять від установ, організацій, депутатів, громадян в межах компетенції відділу | ІУ квартал 2017 року | Мусієнко Н.І.
Клєпікова Т.Т. Дзюбіна К.Д. Блінова Н.П. |
7 | Виконання інших доручень в межах функціональних обов’язків відділу | ІУ квартал 2017 року | Мусієнко Н.І.
Клєпікова Т.Т. Дзюбіна К.Д. Блінова Н.П. |
3.Відділ бухгалтерського обліку і звітності
3.1 Здійснення ведення бухгалтерського обліку щодо виконання кошторисів доходів і видатків окремо визначених для обслуговування відділом виконавчих органів міської ради ; забезпечення виконання покладених завдань щодо організації бухгалтерського обліку господарсько –фінансової діяльності виконкому .
3.2 Контроль за правильним та економічним використанням коштів згідно з асигнуваннями за затвердженими кошторисами з врахуванням змін, внесених в установленому порядку
3.3 Виплата заробітної плати працівникам виконкому та одержувачам коштів
3.4 Проведення розрахунків з організаціями, підприємствами,
установами міста та окремими особами
3.5 Проведення в установлені строки інвентаризації грошових коштів і розрахунків , а також майнових матеріальних цінностей , які належать окремо визначених відділам міської ради
3.6 Складання бухгалтерського обліку та подання відповідальним органам в установлені строки
3.7 Квартальна, місячна фінансова звітність по коштам з державного бюджету.
3.8 Подання звітності в управління Державного казначейства України
3.9 Облік роботи транспорту .
3.10 Звітність в державну службу статистики (Звіт з праці, ПММ, ел. енерг)
3.11 Оприбуткування та списання ТМЦ та ОЗ та їх облік .
3.12 Фінансування міських цільових програм
3.13 Фінансування заходів програми «Турбота» .
3.14 Адресна матеріальна допомога та фінансова підтримка незахищеним верствам м. Боярка .
3.15 Допомога до державних,релігійних свят, пам’ятних та ювілейних дат .
3.16 Ведення автоматизованої програми «Чиж-казна», «Зарплата», «Мережа»
3.17 Погодження проектів , договорів (Контрактів), у тому числі про повну індивідуальну матеріальну відповідальність , забезпечення дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна .
3.18 Погодження документів, пов’язаних з витрачанням фонду заробітної плати ,встановленням посадових окладів і надбавок працівникам, які належать до окремо визначених управлінь, відділів міської ради .
3.19 Здійснення методичного керівництва бухгалтерським обліком і звітністю у підвідомчих структурах.
3.20 Підготовка фінансових документів для здійснення необхідних проплат.
3.21Перевірка та підготовка договорів на виконання робіт та закупівлю товарів.
3.22 Підготовка розпоряджень та розподілів про виділення коштів ;
3.23 Закриття меморіальних ордерів по банку № 2, 3 ,рознесення м.о.№ 4,6,8
3.24 Внесення пропозиції щодо удосконалення порядку ведення бухгалтерського обліку, складання звітності, поточного контролю, провадження фінансово- господарської діяльності .
4. Юридичний відділ виконавчого комітету
4.1. Робота із зверненнями громадян міста.
4.3 Представництво, у встановленому чинним законодавством порядку інтересів ради, виконкому в судах, державних і інших органах під час розгляду правових питань і спорів.
5. Відділ з питань житлово-комунального господарства,
транспорту та надзвичайних ситуацій
5.1. Реалізація заходів Екологічної програми м. Боярка.
5.2 Реалізація заходів Програми поетапного переходу населення на
індивідуальне опалення у м. Боярка, на 2016-2020 рр.
5.3. Здійснення заходів щодо впорядкування оренди комунального майна.
5.4. Здійснення заходів щодо впорядкування зовнішньої реклами на території м. Боярка.
5.5. Формування та оновлення особових справ громадян, які перебувають на квартирному обліку та створення єдиної бази даних громадян, які проживають у гуртожитках, що належать Боярській міській раді.
5.6. Проведення інвентаризації гуртожитків, що належать до комунальної власності м. Боярка.
5.7. Здійснення організаційних заходів та моніторинг проведення будівництва та проектування світлофорних об’єктів на території міста.
5.8. Розроблення та укладення нового договору з ПАТ «Київобленерго» щодо постачання електричної енергії.
5.9. Здійснення організаційних заходів та моніторинг проведення капітального ремонту доріг та тротуарів.
5.10. Здійснення інформаційно-просвітницької роботи з жителями багатоквартирних будинків щодо роз’яснення їх прав та переваг під час утворення об’єднання співвласників.
5.11. Здійснення заходів щодо проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку.
5.12. Розроблення Правил проведення земляних робіт на території м. Боярка.
5.13. Розроблення концепції розміщення зупинок громадського транспорту та порядку пайової участі перевізників в утриманні зазначених зупинок.
5.14. Підготовка пропозицій до Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Боярка, та проекту бюджету міста на 2018 рік.
5.15. Розроблення місцевих програм у сфері житлово-комунального господарства, благоустрою та енергозбереження міста на 2018 рік.
5.16. Розроблення єдиного паспорту зупинок громадського транспорту.
5.17. Підготовка проектів рішень на сесію Боярської міської ради.
5.18. Підготовка проектів рішень на засідання виконавчого комітету Боярської міської ради, підготовка розпоряджень міського голови.
6.Відділ містобудування та архітектури
6.1. Підготовка проекту містобудівної документації «Внесення змін до проекту генерального плану м. Боярка» на розгляд обласної архітектурно-містобудівної ради.
6.2. Замовлення плану зонування території м. Боярка.
6.3. Закінчення робіт по проектуванню нового ДНЗ (дитячого садка «Лісова Казка»), за адресою: вул. Хрещатик, 74.
6.4. Закінчення робіт по проектуванню нової адміністративної будівлі Боярської міської ради (будівлі місцевого управління), за адресою: вул. Білогородська, 13.
6.5. Внесення змін до існуючого Порядку надання та зміни адрес об’єктам нерухомості у місті Боярка та Положення про Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Боярка.
6.6. Розроблення Порядку видачі дубліката свідоцтва про право власності на об’єкти нерухомого майна у разі втрати або пошкодження оригіналу документа.
6.7. Розроблення Положення про порядок перейменування та найменування вулиць, площ, провулків, інших об’єктів на території міста Боярка.
6.8. Підготовка рішень на сесію міськради та виконком.
6.9. Особистий прийом громадян.
7. Відділ землевпорядкування та кадастру
7.1.Прийом фізичних осіб та юридичних осіб, надання консультацій щодо відведення земельних ділянок у власність
7.2. Реєстрація земельних ділянок комунальної власності (постійно)
7.3. Оформлення земельних ділянок КП «Боярка-Водоканал»
7.4.Підготовка проектів рішень на засідання чергових (позачергових) сесій Боярської міської ради (постійно)
7.5.Підготовка матеріалів необхідних для формування земельних ділянок комунальної власності (проектів землеустрою), постійна робота із землевпорядними організаціями, що розробляють такі проекти.
7.6. Видача витягів з Державного земельного кадастру, видача довідок.
8. Відділ державної реєстрації
8.1 Проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
8.2. Проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації.
8.3. Прийом документів для проведення державної реєстрації.
8.4. Перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів або відмови у державній реєстрації.
8.5. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
8.6. Ведення Єдиного державного реєстру.
8.7. Оформлення та видача виписок, витягів та довідок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
8.8. Ведення обліку безхазяйного нерухомого майна.
8.9. Формування та зберігання реєстраційних справ.
8.10. Передача реєстраційних справ або документів для долучення до реєстраційної справи суб’єкту, що забезпечує зберігання реєстраційних справ.
8.11. Розгляд звернень народних депутатів, громадян та запитів на публічну інформацію з питань діяльності Відділу.
8.12. Участь у розгляді питань, які відносяться до компетенції Відділу.
8.13. Вивчення, аналіз та узагальнення працівниками відділу державної реєстрації нормативно-правових актів.
8.14. Формування номенклатури справ відділу державної реєстрації.
8.15. Розроблення і розповсюдження інформаційних матеріалів з метою доведення до відома громадськості процедури державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
9. Відділ реєстрації місця проживання , формування і ведення реєстру територіальної громади
9.1 Організація співпраці з Києво-Святошинським районним військовим комісаріатом Київської області.
9.2 Організація співпраці з Центром надання адміністративних послуг виконавчого комітету Боярської міської ради, відділом адресно-довідкової роботи, Києво-Святошинським РВ УДМС України в Київській області, Державнимреєстром виборців.
9.3 Організація та передача відділом інформації про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб до Єдиного державного демографічного реєстру в паперовому та електронному вигляді.
9.4 Організація зберігання, інформації, обробки, використання і захисту інформації реєстрів відділу та забезпечення права кожного на доступ до своїх персональних даних, внесених до реєстрів.
9.5 Вивчення та застосування нормативно-правових актів у сфері реєстрації/знятті з реєстрації фізичних осіб.
Висвітлення основних питань роботи відділу та застосування деяких норм чинного законодавства у засобах масової інформації.
Забезпечення практичної роботи відділу
9.6 Формування та ведення Реєстру територіальної громади.
9.7 Реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно територіальної одиниці.
9.8 Внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.
9.10 Прийом громадян с питання з реєстрації зняття з реєстрації з реєстрації місця проживання/перебування особи, малолітніх дітей.
9.11 Складання постанов у справах про адміністративні правопорушення за частиною 1 статті 197 КУпАП та складання адміністративних протоколів за частинною 2 статті 197 КУпАп.
9.12 Надсилання справ про адміністративні правопорушення складенні за частиною 2 статті 197 КУпАП до адміністративної комісії при виконавчому комітеті Боярської міської ради та Києво-Святошинського районного суду.
9.13 Організація документообігу відділу, завести відповідні журнали та книги для реєстрації заяв громадян, повідомлень про зняття з реєстрації що надходять з інших органів реєстрації місцевого самоврядування.
9.14 Розгляд документів що надходять від Центру надання адміністративних послуг в день надходження та прийняття рішень по матеріалах.
9.15 Надання щотижневих звітів про роботу відділу на апаратній нараді Боярської міської ради.
9.16 Робота з адресними картками та картками реєстрації особи на паперових носіях, внесення відповідних відомостей до карток реєстрації особи та адресних карток.
9.17 Підвищення кваліфікаційної підготовки спеціалістів відділу, вивчення нормативно-правих актів, що регламентують роботу відділу.
10. Відділ державного архітектурно-будівельного відділу
10.1 Подання в ЦнаП декларації про готовність об’єкта до експлуатації по вул.Грушевського,39 літ.А у м.Боярка.
11.2 Розгляд звернень громадян.
11.3 Виявлення самочинно збудованих об’єктів на території міста Боярка та вжиття відповідних заходів.
11.4 Підготовка та проходження навчання у державній архітектурно-будівельній інспекції України
11.5 Перевірка рівня кваліфікації та знань шляхом проведення заліку.
11.Центр надання адміністративних послуг
11.1 Здійснення заходів щодо облаштування ЦНАПу (матеріально-технічне забезпечення);
11.2 Налаштування та розробка електронного документообороту зі специфікацією роботи ЦНАПу;
11.3 Проходження навчання;
11.4 Розробка та затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг;
11.5 Підготовка та підключення до державних реєстрів;
11.6 Налаштування інформаційного інформування населення та переліку адміністративних послуг які надає ЦНАП (розміщення на сайті)
12. Відділ з питань освіти, культури, молоді, спорту та
та соціального захисту
№
п/п |
Назва заходу | Дата
проведення |
1. | Участь начальника відділу в апаратній нараді | щопонеділка |
2. | Підготовка питань для розгляду на засіданні виконкому | другий четвер місяця |
3. | Питання для розгляду в робочому порядку, віднесених до повноважень відділу | постійно |
4. | Підготовка розпоряджень голови міської ради | протягом кварталу |
5. | Підготовка рішень виконкому міської ради | протягом кварталу |
6. | Підготовка рішень сесії Боярської міської ради | протягом кварталу |
7. | Робота зі зверненнями громадян, що надходять до відділу | постійно |
8. | Прийом громадян працівниками відділу | щосереди |
9. | Висвітлення на сторінках газети «Боярка інформ», офіційному веб-порталі Боярської міської ради та офіційній сторінці Боярської міської ради в соціальній мережі інформаційних матеріалів | постійно |
10. Засідання комісій: | ||
– адміністративної | за потребою | |
– з надання матеріальної допомоги | за потребою | |
– з питань розподілу дітей в ДНЗ | за потребою | |
11. | Засідання опікунської ради з питань забезпечення прав повнолітніх осіб, які потребують опіки (піклування) та стороннього догляду | за потребою |
12. | Засідання Центру допомоги учасникам АТО | за потребою |
13. Участь у підготовці та проведенні масових заходів, урочистостей, виставок тощо | ||
Святкування Дня захисника України, проведення фестивалю «Під покровом «Тризуба» | 14 жовтня | |
Проведення конкурсу бального танцю «Кубок міського голови 2017» | жовтень | |
Проведення святкових заходів «Зустрічаймо зиму» | 01 грудня | |
Організація та проведення заходів до Дня Святого Миколая | 19 грудня | |
Спортивні заходи, змагання-турніри, чемпіонати: | ||
– турнір з волейболу пам’яті М.А. Красножона | листопад | |
Нагородження ювілярів | протягом кварталу | |
14. | Інші заходи | протягом кварталу |
15. | Реалізація міських програм | протягом кварталу |
8.. Засідання, наради:
Проведення засідань комісій:
– адміністративної;
– транспортної;
– комісії по наданню матеріальної допомоги.
Керуючий справами М.А.Рябошапка