БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ (Проект)
від 13 вересня 2018 року №_______
м. Боярка
Про затвердження плану роботи виконкому на ІУ квартал 2018 року
Керуючись п.2 ч. 2 ст.52 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, розглянувши проект плану роботи виконавчого комітету Боярської міської ради на ІУквартал 2018 року , –
ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ
В И Р І Ш И В :
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Боярської міської ради на ІУ квартал 2018 року ( додається ).
2. Контроль за виконанням плану покласти на заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету.
Міський голова О.О.ЗАРУБІН
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого
комітету №________
від 13.09.2018
ПЛАН РОБОТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на ІУ квартал 2018 р.
І. Підготовка питань для винесення на розгляд ради
ІV квартал 2018 року
№ з/п |
Питання роботи ради та її органів |
Доповідач |
|
Звіт про виконання міського бюджету за 9 місяців 2018 року. | В.В. Шульга |
2. | Про затвердження міського бюджету на 2019 рік. | В.В. Шульга |
3. | Про затвердження Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2019 рік. | В.В. Шульга |
4. | Про затвердження міських цільових програм на 2019 рік.
|
В.В. Шульга
Т.П. Кочкова В.В. Мазурець |
5. | Про преміювання та встановлення надбавки (доплати) за високі досягнення у праці і за виконання особливої роботи у 2019 році Боярському міському голові, його заступникам, керуючій справами, секретарю ради | В.В. Шульга |
6. | Про затвердження штату і чисельності виконкому міської ради та положень про преміювання працівників виконкому та про порядок встановлення працівникам виконкому надбавки (доплати) за високі досягнення у праці і за виконання особливої важливої роботи у 2019 році | В.В. Шульга |
7. | Затвердження перспективного плану роботи БМР на 2019 рік | О.Г. Скринник |
8. | Інвентаризація багаторічних зелених насаджень Боярки, постановка їх на облік | В.В. Шульга |
9. | Про встановлення ставок єдиного податку на 2019 рік | В.В. Шульга |
1.2. Засідання виконкому міської ради
Графік засідань виконкому:
11.10.2018
08.11.2018
13.12.2018
П.Питання для розгляду виконавчим комітетом
№пп | Питання для розгляду на засіданні виконавчого комітету | Відповідальні |
2.1 | Про стан підготовки комунальних підприємств до
опалювального періоду 2018-2019років. |
Мазурець В.В. |
2.2 | Про підготовку та проведення осіннього місячника
благоустрою |
Мазурець В.В.. |
2.3. | Про стан роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік
та звіт загального відділу про стан документообігу та контролю за виконанням рішень виконкому, розпоряджень та доручень міського голови |
Рябошапка М.А. |
2.4 | Про стан виконавської дисципліни при виконанні документів органів виконавчої влади вищого рівня та власних рішень
|
Рябошапка М.А. |
2.1. Засідання виконкому міської ради
Графік засідань виконкому:
11.10..2018
08.11.2018
13.12.2018
Ш.Планування роботи виконавчого комітету:
1.Загальний відділ:
1.1. Організація діловодства відповідно до чинних правил.
1.2. Контроль за організацією діловодства в відділах, інших підрозділах, надання методичної допомоги .
1.3. Обробка кореспонденції, яка надходить та відправляється, доставка її за призначенням.
1.4. Видача інформації стосовно терміну проходження документів – постійно
1.5. Організація та підготовка засідань апаратних нарад. – щопонеділка
1.6. Організація роботи по реєстрації, обліку і збереження документальних матеріалів поточного архіву.
1.7. Організація зберігання документації та передача її на державне зберігання у встановленому порядку.
1.8. Підготовка та реєстрація розпоряджень міського голови, доведення до виконання у визначені терміни.
1.9. Контроль за виконанням рішень виконкому, розпоряджень та доручень РДА.
1.10. Ведення особових справ, трудових книжок .
1.11. Оформлення розпоряджень з кадрових питань
1.12. Підготовка табелю робочого часу, оформлення довідок з місця роботи.
1.13 .Перевірка присвоєння рангів та надбавок посадовим особам органів місцевого самоврядування.
1.14.Підготовка та здача звітів.
План роботи з питань державної реєстрації актів
цивільного стану
1.16. Забезпечити здійснення первинної державної реєстрації актів цивільного стану фактів народження, смерті, шлюбу.
1.17. Забезпечити щомісячне звітування про витрачання бланків свідоцтв до 02 числа місяця наступного за звітним періодом.
1.18. Забезпечити щомісячне звітування про державну реєстрацію актів цивільного стану за формою Ф-97( Щомісячно до 02 числа місяця наступного за звітним періодом Медведєва В.В. )
1.19. Проаналізувати дотримання термінів державної реєстрації народження та смерті .( Щомісячно до 10 числа місяця наступного за звітним періодом Медведєва В.В. )
2. Відділ фінансів, економічного розвитку та торгівлі
№з/п | Зміст роботи | Дата проведення | Відповідальний |
1 | Аналіз виконання бюджету міста за ІІІ квартал 2018 року (в розрізі податків) |
IV квартал 2018 року | Клєпікова Т.Т.
Колунаєва Т.В. |
2 | Організація та проведення закупівель товарів, робіт та послуг | IV квартал 2018 року | Блінова Н.П. |
3 | Підготовка матеріалів до засідань виконавчого комітету щодо регулювання діяльності торгівельних мереж | IV квартал 2018 року | Мусієнко Н.І.
|
4 | Аналіз стану своєчасності сплати орендної плати, згідно договорів оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності м. Боярка. |
IV квартал 2018 року | Мусієнко Н.І.
|
5 | Розробка поточних розпоряджень та рішень | IV квартал 2018 року | Мусієнко Н.І.
Клєпікова Т.Т. Колунаєва Т.В. |
7 | Розгляд листів, заяв, звернень, скарг, які надходять від установ, організацій, депутатів, громадян в межах компетенції відділу | IV квартал 2018 року | Мусієнко Н.І.
Клєпікова Т.Т. Блінова Н.П. Колунаєва Т.В. |
8 | Виконання інших доручень в межах функціональних обов’язків відділу | IV квартал 2018 року | Мусієнко Н.І.
Клєпікова Т.Т. Блінова Н.П. Колунаєва Т.В. |
3.Відділ бухгалтерського обліку і звітності
4. Юридичний відділ виконавчого комітету
5. Відділ з питань житлово-комунального господарства,
транспорту та надзвичайних ситуацій.
1. Контроль за реалізацією заходів Програми благоустрою та утримання території міста Боярка на 2018 рік.
2. Реалізація Програми «Безпечне місто» на 2018 рік.
3. Реалізація заходів відповідно до Програми енергозбереження та енергоефективності міста Боярка, на 2017-2020 роки.
4. Затвердження Правил проведення земляних робіт на території м. Боярка.
5. Розроблення та затвердження нових Правил благоустрою території м. Боярка.
6. Контроль за комплексною підготовкою житлового фонду та об’єктів теплопостачання до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 року.
7. Здійснення контролю за виконанням плану ремонту і утримання автомобільних доріг та тротуарів міста.
8. Організація виконання заходів щодо створення об’єднань співвласників багатоповерхових будинків, здійснення інформаційно-просвітницької роботи з жителями багатоквартирних будинків щодо роз’яснення їх прав та переваг під час утворення об’єднання співвласників.
9. Супровід 11 проектів регіонального розвитку, що відповідають пріоритетам, передбачених Державною стратегією розвитку та Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року.
10. Скликання, проведення засідань комісій з житлових питань, по інвентаризації та приватизації гуртожитків.
11. Контроль та виконання звітності РДА (по квартобліку, по гуртожитках).
12. Впорядкування, формування та оновлення особових справ громадян, які перебувають на квартирному обліку.
13. Заповнення форм подання інформації до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
14. Затвердження нового Положення про квартирний облік.
15. Підготовка пропозицій до Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Боярка, та проекту бюджету міста на 2019 рік.
16. Розроблення та затвердження місцевих програм у сфері житлово-комунального господарства, благоустрою та енергозбереження міста на 2019 рік.
17. Підготовка проектів рішень на сесію Боярської міської ради.
18. Підготовка проектів рішень на засідання виконавчого комітету Боярської міської ради, підготовка розпоряджень міського голови.
.
6. Відділ містобудування та архітектури
1. Подання містобудівної документації «Про внесення змін до проекту генерального плану м. Боярка» на засідання архітектурно-містобудівної ради Департаменту містобудування та архітектури Київської обласної державної адміністрації.
2. Подання містобудівної документації «Про внесення змін до проекту генерального плану м. Боярка» на експертизу.
3. За результатами експертизи винесення проекту містобудівної документації «Про внесення змін до проекту генерального плану м. Боярка» на затвердження сесії міської ради.
4. Закінчення робіт по проектуванню нового ДНЗ (дитячого садка «Лісова Казка»), за адресою: вул. Хрещатик, 74.
5. Закінчення робіт по проектуванню нової адміністративної будівлі Боярської міської ради (будівлі місцевого управління), за адресою: вул. Білогородська, 13.
6. Розроблення Положення про порядок перейменування та найменування вулиць, площ, провулків, інших об’єктів на території міста Боярка.
7. Підготовка документів для розроблення проектної документації по об’єктам на території м. Боярка.
8. Підготовка рішень на засідання сесій міської ради.
9. Підготовка рішень на засідання виконавчого комітету міської ради.
10. Видача будівельних паспортів забудов земельних ділянок міста.
11. Видача паспортів прив’язок тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста.
12. Видача містобудівних умов та обмежень забудов земельних ділянок.
13. Особистий прийом громадян.
7. Відділ архітектурно-будівельного контролю
будівельних норм, стандартів і правил.
8. Відділ землевпорядкування та кадастру
9. Відділ реєстрації місця проживання громадян та формування
і ведення реєстру територіальної громади
1. Організація співпраці з Центром надання адміністративних послуг виконавчого комітету Боярської міської ради, відділом адресно-довідкової роботи, Києво-Святошинським РВ УДМС України в Київській області, Державнимреєстром виборців.
6. Формування та ведення Реєстру територіальної громади.
7. Реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно територіальної одиниці.
8. Внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.
9. Прийом громадян с питання з реєстрації зняття з реєстрації з реєстрації місця проживання/перебування особи, малолітніх дітей.
10. Складання постанов у справах про адміністративні правопорушення за частиною 1 статті 197 КУпАП та складання адмістративних протоколів за частинною 2 статті 197 КУпАп.
11. Надсилання справ про адміністративні правопорушення складені за частиною 2 статті 197 КУпАП до адміністративної комісії при виконавчому комітеті Боярської міської ради та Києво-Святошинського районного суду.
12. Організація документообігу відділу, завести відповідні журнали та книги для реєстрації заяв громадян, повідомлень про зняття з реєстрації що надходять з інших органів реєстрації місцевого самоврядування.
13. Розгляд документів що надходять від Центру надання адміністративних послуг в день надходження та прийняття рішень по матеріалах.
14. Надання щотижневих звітів про роботу відділу на апаратній нараді Боярської міської ради.
15. Робота з адресними картками та картками реєстрації особи на паперових носіях, внесення відповідних відомостей до карток реєстрації особи та адресних карток.
16. Вивчення нормативно-правих актів, що регламентують роботу відділу:
10. Відділ державної реєстрації
9.1.Розробка інформаційних та технологічних карток для адміністраторів ЦНАПу.
9.2. Проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
9.3. Проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації.
9.4. Прийом документів для проведення державної реєстрації.
9.5. Перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів або відмови у державній реєстрації.
9.6. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
9.7. Ведення Єдиного державного реєстру.
9.8. Оформлення та видача виписок, витягів та довідок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
9.9. Ведення обліку безхазяйного нерухомого майна.
9.10. Формування та зберігання реєстраційних справ.
9.11. Передача реєстраційних справ або документів для долучення до реєстраційної справи суб’єкту, що забезпечує зберігання реєстраційних справ.
9.12. Розгляд звернень народних депутатів, громадян та запитів на публічну інформацію з питань діяльності Відділу.
9.13. Участь у розгляді питань, які відносяться до компетенції Відділу.
9.14. Вивчення, аналіз та узагальнення працівниками відділу державної реєстрації нормативно-правових актів.
9.15. Формування номенклатури справ відділу державної реєстрації.
9.16. Розроблення і розповсюдження інформаційних матеріалів з метою доведення до відома громадськості процедури державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
11. Центр надання адміністративних послуг
1. Придбання обладнання для оформлення та видачі документів,що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус з комплектомобладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства;
2. Підключення адміністраторів ЦНАП до Єдиного державного демографічного реєстру;
3. Підключення адміністраторів ЦНАП до ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ;
4. Підключення адміністраторів ЦНАП до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
5 Підключення адміністраторів ЦНАП до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формування.
6. Аналіз та вдосконалення адміністративних карток;
7. Після модернізації нового приміщення передбаченого для розміщення ЦНАП, розширення штату та залучення представників інших сфер з метою максимального спрощення отримання необхідних адміністративних послуг мешканцям міста.
12. Відділ з питань освіти, культури, молоді, спорту та
соціального захисту
№
п/п |
Назва заходу | Дата
проведення |
1. | Участь начальника відділу в апаратній нараді | щопонеділка |
2. | Підготовка питань для розгляду на засіданні виконкома | другий четвер місяця |
3. | Питання для розгляду в робочому порядку, віднесених до повноважень відділу | постійно |
4. | Підготовка розпоряджень голови міської ради | протягом кварталу |
5. | Підготовка рішень виконкому міської ради | протягом кварталу |
6. | Підготовка рішень сесії Боярської міської ради | протягом кварталу |
7. | Робота зі зверненнями громадян, що надходять до відділу | постійно |
8. | Прийом громадян працівниками відділу | щосереди |
9. | Висвітлення на сторінках газети «Боярка інформ», офіційному веб-порталі Боярської міської ради та офіційній сторінці Боярської міської ради в соціальній мережі інформаційних матеріалів | постійно |
10. Засідання комісій: | ||
– з надання матеріальної допомоги | за потребою | |
– з питань розподілу дітей в ДНЗ | за потребою | |
11. | Засідання опікунської ради з питань забезпечення прав повнолітніх осіб, які потребують опіки (піклування) та стороннього догляду | за потребою |
12. | Засідання Центру допомоги учасникам АТО | за потребою |
13. Участь у підготовці та проведенні масових заходів, урочистостей, виставок тощо | ||
Відзначення Дня захисника України | жовтень | |
Проведення молодіжного мистецького фестивалю ім. І.Ю Коваленка | жовтень-листопад | |
Проведення святкових заходів «Зустрічаймо зиму» | грудень | |
Організація та проведення заходів до Дня Св. Миколая | грудень | |
Нагородження ювілярів | протягом кварталу | |
14. | Інші заходи | протягом кварталу |
15. | Реалізація міських програм | протягом кварталу |
13. Військово-облікове бюро
11.1. Виконати заходи по проведенню приписки юнаків 2000 року народження до призовної дільниці Києво-Святошинського РВК
11.2. Провести звірку карток первинного обліку з обліковими картками РВК і організацій, підприємств, установ за формою П-2.
11.3.Здійснити переписку карток первинного обліку, які прийшли в непридатний стан.
11.4. Провести агітаційну кампанію серед призовної молоді та військовозобовязаних стосовно переваг служби в ЗСУ за контрактом.
ІУ. Засідання, наради:
Проведення засідань комісій:
– адміністративної;
– транспортної;
– комісії по наданню матеріальної допомоги.
Керуючий справами М.А.Рябошапка