БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 14.02.2019 №___________
м. Боярка
Про затвердження положення про відділ реєстрації місця проживання громадян та формування і ведення реєстру територіальної громади управління «Центр надання адміністративних послуг»
Керуючись п.1 ст.52, п.6 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та відповідно до рішення Боярської міської ради від 21.12.2018 53/1790 «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату ради та виконавчого комітету міської ради»
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ВИРІШИВ:
1.Затвердити положення про відділ реєстрації місця проживання громадян та формування і ведення реєстру територіальної громади управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Боярської міської ради (Додається) .
2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету.
Міський голова О.Зарубін
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
від 14.02.2019 №___________
ПОЛОЖЕННЯ Про відділ реєстрації місця проживання громадян та формування і ведення реєстру територіальної громади управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Боярської міської ради
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Відділ реєстрації місця проживання громадян та формування і ведення реєстру територіальної громади (надалі по тексту – відділ) є структурним підрозділом, управління «Центр надання адміністративних послуг» апарату виконавчого комітету Боярської міської ради . Відділ у своїй діяльності підзвітний і підконтрольний Боярській міській раді та її виконавчому комітету, міському голові, керуючому справами виконавчого комітету, начальнику управління «Центр надання адміністративних послуг» .
1.2 Відділ в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України « Про місцеве самоврядування в Україні», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та іншими законами і нормативно-правовими актами , а також рішеннями міської ради, виконавчого комітету та цим Положенням.
2. ОСНОВНИМИ ЗАВДАННЯМИ ВІДДІЛУ Є:
2.2 Формування і ведення реєстру територіальної громади.
2.3 Здійснення реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання особи на території, на яку поширюються повноваження відповідної Боярської міської ради.
2.4 Передача відомостей до Державного реєстру виборців
2.5 Надання інших адміністративних послуг.
3.1 Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
3.2 До складу відділу входять: начальник відділу, головні спеціалісти.
4. ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ, ЗАВДАННЯ І ЗВ’ЯЗКИ З ІНШИМИ ВІДДІЛАМИ
4.1 Здійснення реєстрації – внесення інформації до реєстру територіальної громади, документів, до яких вносяться відомості про місце проживання/перебування особи, із зазначенням адреси житла/місця перебування із подальшим внесенням відповідної інформації до Єдиного державного демографічного реєстру в установленому Кабінетом Міністрів України порядку;
4.2 Формування і ведення реєстру територіальної громади – бази даних, призначеної для зберігання, обробки, використання визначеної Законом інформації, що створюється, ведеться та адмініструється органом реєстрації для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
4.3 Зняття з реєстрації – внесення інформації про зняття з реєстрації до реєстру територіальної громади, документів, до яких вносяться відомості про місце проживання/перебування особи, із зазначенням адреси житла/місця перебування із подальшим внесенням відповідної інформації до Єдиного державного демографічного реєстру в установленому Кабінетом Міністрів України порядку”;
4.4 Відділ здійснює обмін відомостями між реєстрами різних територіальних громад для реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання особи у разі її вибуття з однієї адміністративно-територіальної одиниці та прибуття до іншої адміністративно-територіальної одиниці в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
4.5 Відділ подає відомості до Державного реєстру виборців про:
1) громадян України, зареєстрованих за місцем проживання у відповідній адміністративно-територіальній одиниці, яким протягом наступного місяця виповниться 18 років;
2) виборців, які протягом попереднього місяця зареєстрували своє місце проживання у відповідній адміністративно-територіальній одиниці;
3) виборців, які протягом попереднього місяця зняті з реєстрації за місцем проживання у відповідній адміністративно-територіальній одиниці”.
4.6 Доступ до інформації, що міститься у реєстрах територіальних громад, здійснюється з дотриманням вимог цього Закону, законів України “Про інформацію” та “Про захист персональних даних”.
4.7 Службовим та посадовим особам відділу, що обробляють персональні дані, внесені до реєстрів, забороняється розголошувати персональні дані, що стали їм відомі у зв’язку з виконанням службових обов’язків.
4.8 Доступ до реєстрів здійснюється виключно авторизовано, із збереженням інформації про службову або посадову особу, яка здійснювала запит, та час такого запиту.
4.9 Працівникам відділу забороняється передавати дані з реєстру територіальної громади третім особам з метою, не передбаченою цим Законом.
Обмін інформацією між органами реєстрації та іншими органами державної влади, органами місцевого самоврядування здійснюється за письмовою згодою особи з метою надання їй адміністративних послуг.
4.10 Передача персональних даних, внесених до реєстрів територіальних громад, органам державної влади, органам місцевого самоврядування без письмової згоди особи може здійснюватися лише у випадках, передбачених законом.
4.12 За дорученням міського голови виконує інші функції відповідно до законодавства.
5. ВІДДІЛ МАЄ ПРАВО:
5.1. Скликати наради з питань, що належать до його компетенції.
5.2 Залучати спеціалістів виконкому для розгляду питань, що належать до його компетенції.
5.3 Одержувати в установленому порядку від підприємств, установ та організацій інформацію, документи, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
6. НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ:
6.1 Здійснює керівництво відділом, несе персональну відповідальність перед міським головою за виконання покладених на відділ завдань.
6.2 Розподіляє обов’язки між працівниками відділу та визначає ступінь їх відповідальності.
6.3 Має право бути присутнім на засіданнях виконкому, сесіях міської ради та бути вислуханим з питань, що стосуються його компетенції.
6.5. Може виконувати функції та повноваження адміністратора.
6.6 Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету, гранична чисельність, фонд оплати праці працівників відділу визначається міським головою.
6.7. Відділ має печатку із своїм найменуванням та штампи для відмітки про реєстрацію/зняття з реєстрації у відповідних документах.
7. КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ
7.1 Критеріями оцінки ефективності роботи відділу є чітке та оперативне вирішення покладених на відділ завдань, компетентність і високопрофесійне виконання працівниками відділу своїх службових обов’язків.
8. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
8.1 Виконавчий комітет створює умови для ефективної роботи і підвищення кваліфікації працівників загального відділу, забезпечує їх приміщенням, телефонним зв’язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними місцями зберігання документів, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами.
8.2 Зміни та доповнення до Положення можуть бути винесені за ініціативою міського голови, керуючого справами міськвиконкому, а також з метою приведення Положення у відповідності до чинного законодавства.
Керуючий справами виконавчого комітету М.Рябошапка