ПРОЕКТ Про затвердження Положення про відділ державної реєстрації Управління «Центр надання адміністративних послуг»

14.02.2019 49

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

від  14.02.2019 року                                                                №___________

м. Боярка

 

Про затвердження Положення про відділ державної реєстрації Управління «Центр надання адміністративних послуг»

Керуючись п.1 ст.52, п.6 ст.59   Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та відповідно до рішення Боярської міської ради від 21.12.2018 53/1790 «Про затвердження структури, загальної чисельності апарату ради та виконавчого комітету міської ради»

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ВИРІШИВ:

1.Затвердити  Положення про відділ державної реєстрації Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Боярської міської ради  (додається).

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету.

 

Міський голова                                                                       О.Зарубін

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету

Від 14.02.2019 №___________

 

Положення про відділ державної реєстрації Управління «Центр надання адміністративних послуг»  виконавчого комітету Боярської міської ради

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1 Відділ державної реєстрації входить до складу управління «Центр надання адміністративних послуг» – ЦНАП (далі – Відділ) та є структурним підрозділом  апарату  виконавчого комітету.

1.2. Відділ у своїй діяльності підзвітний і підконтрольний Боярській міській раді та її виконавчому комітету, міському голові, керуючому справами виконавчого, начальнику управління «Центр надання адміністративних послуг»

1.3. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України,  актами Президента України, рішеннями Боярської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням та Положенням про управління «Центр надання адміністративних послуг», іншими нормативними актами.

1.4. Відділ утримується за рахунок коштів бюджету м. Боярка.

1.5. Положення про Відділ затверджується рішенням виконавчого комітету Боярської міської ради.

1.6. Відділ використовує в роботі печатки з власним найменуванням, зразки та описи яких затверджуються Міністерством юстиції України.

1.7. На посади начальника відділу-державного реєстратора, державних реєстраторів Відділу призначаються особи, що відповідають вимогам, передбаченим Законами України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”, а також кваліфікаційним вимогам, визначеним Міністерством юстиції України. Усі працівники Відділу приймаються та звільняються з посад міським головою в порядку, передбаченому чинним законодавством України.

1.8. Міська рада створює належні умови для роботи та підвищення кваліфікації працівників Відділу, забезпечує їх окремими приміщеннями, телефонним зв’язком, сучасними засобами оргтехніки, транспортом для виконання службових обов’язків, законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами, іншими посібниками та літературою.

 

ІІ. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ

2.1. Метою Відділу є забезпечення виконання покладених на місцеве самоврядування повноважень щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідно до чинного законодавства.

2.2. Основними завданням Відділу є:

2.2.1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень в межах повноважень і способом, передбаченими законодавством України, нормативно-правовими актами та даним Положенням.

2.2.2. Забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в межах повноважень і способом, передбаченими законодавством України, нормативно-правовими актами та даним Положенням.

2.3. Здійснення інших повноважень, передбачених Законами України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань” та іншими нормативно-правовими актами.

 

ІII. ПОВНОВАЖЕННЯ ВІДДІЛУ

3.1. У межах своєї компетенції Відділ у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень :

3.1.1. Забезпечує проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до чинного законодавства України.

3.1.2. Забезпечує ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

3.1.3. Забезпечує взяття та облік безхазяйного нерухомого майна.

3.1.4. Забезпечує прийом та видачу документів, пов’язаних з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, взяттям та облік безхазяйного нерухомого майна, надання відомостей з Державного реєстру прав.

3.1.5. Встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями.

3.1.6. Забезпечує формування реєстраційних справ або документів для долучення до реєстраційних справ та передачу їх суб’єкту, що забезпечує зберігання реєстраційних прав.

3.2. У межах своєї компетенції Відділ у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:

3.2.1. Забезпечує державну реєстрацію та проведення інших реєстраційних дій щодо юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців відповідно до чинного законодавства України.

3.2.2. Забезпечує ведення Єдиного державного реєстру.

3.2.3. Забезпечує прийом та видачу документів, пов’язаних з проведенням державної реєстрації та інших реєстраційних дій щодо юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, надання відомостей з Єдиного державного реєстру.

3.2.4. Перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів або для відмови юридичним особам та фізичним особам-підприємцям у державній реєстрації.

3.2.5. Забезпечує формування реєстраційних справ або документів для долучення до реєстраційних справ та передачу їх суб’єкту, що забезпечує зберігання реєстраційних справ.

3.3. Виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.

3.4. Відділ має право:

– отримувати в установленому порядку від державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань згідно з чинним законодавством;

– скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;

– брати участь у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів для сприяння здійсненню покладених на нього завдань.

 

IV. СТРУКТУРА ВІДДІЛУ

4.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою в порядку, визначеному законодавством України.

4.2. Начальник Відділу:

– безпосередньо підпорядковується начальнику Управління центру надання адміністративних послуг – ЦНАП;

–  здійснює загальне керівництво діяльністю відділу, координує та удосконалює його роботу;

– діє в межах повноважень, визначених посадовою інструкцією, що затверджуються міським головою.

–  може виконувати функції та повноваження адміністратора.

4.3. Начальнику підпорядковуються державні реєстратори Відділу.

4.4. Права, обов’язки і відповідальність державних реєстраторів Відділу визначені у цьому положенні та посадових інструкціях, які затверджуються міським головою

 

V. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ  ВІДДІЛУ

5.1. Працівники Відділу несуть відповідальність за належне виконання покладених на Відділ даним положенням повноважень у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

5.2. За порушення трудової та виконавчої дисципліни працівники Відділу притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством України.

 

VІ. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

6.1. Припинення діяльності Відділу здійснюється у встановленому порядку відповідно до вимог чинного законодавства України.

6.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

 

Керуючий справами

виконавчого комітету                                                М.Рябошапка

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту