Рішення № 53/1790 Про затвердження структури, загальної чисельності апарату ради та виконавчого комітету міської ради

21.12.2018 44

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

VП СКЛИКАННЯ

Чергова 53 сесія

 

РІШЕННЯ № 53/1790

від 21 грудня 2018 року                                                               м. Боярка

 

Про затвердження структури, загальної чисельності апарату ради та виконавчого комітету міської ради

Керуючись п.5 ч.1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та взявши до уваги Постанову Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 р. № 268 «Про впорядкування умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», з метою покращення організації праці працівників виконкому, підвищення їх професійності, матеріальної зацікавленості в ефективному виконанні своїх функціональних обов’язків, та враховуючи виробничу необхідність, –

БОЯРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИРІШИЛА:

1Затвердити структуру та загальну чисельність апарату міської ради  та виконавчого комітету міської ради у кількості 73 штатних одиниць (додається)

2. Провести упорядкування структури апарату міської ради та виконавчого комітету згідно із затвердженою структурою та загальною чисельністю.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету.

 

Міський голова                                          О.О.ЗАРУБІН

Затверджено

рішенням 53 чергової сесії

Боярської міської ради

від 21.12.2018 № 53/1790

 

СТРУКТУРА ТА ЗАГАЛЬНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ АПАРАТУ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

 

Назва структурного підрозділу і посади Кількість штатних посад
1 2 3
Керівний склад – 6
1. Міський голова 1
2. Секретар ради 1
3 Перший заступник міського голови 1
4 Заступник міського голови 1
5 Заступник міського голови 1
6. Керуючий справами 1
     
7. Радник міського голови 1
  Структурні підрозділи  
8. Відділ організаційного забезпечення діяльності ради 3
9. Загальний відділ 5
10. Юридичний відділ 2
11. Відділ бухгалтерського обліку і звітності 4
12. Управління економіки та фінансів:

  • Відділ фінансів, економіки та торгівлі
  • Бюджетний відділ
  • Сектор закупівель
7
13. Управління інфраструктурного розвитку та житлово-комунального господарства:

  • Відділ з питань житлово-комунального господарства,    транспорту та надзвичайних ситуацій
  • Відділ комунальної власності
5
14. Управління з надання адміністративних послуг – ЦНАП

Відділ реєстрації місця проживання, формування і

ведення реєстру територіальної громади

Відділ державної реєстрації

Відділ з надання адміністративних послуг

11
15. Відділ містобудування та архітектури 2
16. Відділ державного архітектурно-будівельного контролю 2
17. Відділ землевпорядкування та кадастру 3
18. Відділ з питань  інформаційної політики, питань освіти, культури, молоді, спорту та соціального захисту 3
19. Сектор реєстрації актів цивільного стану 2
20. Військово-облікове бюро 6
21. Відділ господарського забезпечення 11
  ВСЬОГО 73

 

Керуючий справами                                                                          М.А. Рябошапка

Документи за типом
Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту